Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, heb precies zo’n filter.
Trek je eruit, klap je open.
En wrijf het stof eraf. En dan weer terug.
Na iedere droogbeurt.

Wat jij erop hebt zitten, heb ik nog nooit gehad. Dat is van weken.

Heb je die klep onderin wel eens open gemaakt?? Denk dat je schrikt.:eek:
 
Nou ik heb hetzelfde filter. Eitje vind ik. De mijn ziet er na 3 jaar nog als nieuw uit. Die filters moet je ook even openklappen, niet voor niets dat die open kunnen. En evt eens in de zoveel tijd even onder de kraan. Ook even onder het filter, daar waar het filter in valt, met een vochtig doekje. Stof verhoogt risico op brand.
Gewoon even na iedere droogbeurt stof eruit halen. Tegelijk met waterreservoir legen, als je niet op een putje oid afvoert.

Maar hier geen Siemens meer na deze. Binnen garantie zowat de hele machine vervangen, inclusief printplaat en trommel.

@biljoenblik. Ik spoel die condenser elke 2 maanden af, gewoonte geworden, maar dan is het echt nog niet nodig. Heel veel gebruik ik de droger ook niet. Met een half jaar zou ik denk ik ook makkelijk uitkomen. Ik Meen dat ze het in “mijn” handleiding over elke maand hebben of dat heb ik er zelf van gemaakt :DD
 
Laatst bewerkt:
En ik ga ook nooit het huis uit, als die droger aan staat.
Veel te vaak gelezen dat zo’n ding in de fik vliegt.
En ook niet als ik lig te slapen. Brrrrr. Een zus heeft ooit brand gehad door een droger.Droog trouwens het meeste “hangend”, droger is voornamelijk voor handdoeken, beddengoed en mijn giga stapel microvezeldoekjes. Spijkerbroek en trui doe ik Er maar zelden in, worden ze niet mooier van.
 
Moge Andre, voor de tweede keer vandaag;)
 
Goedemorgen,

fijn weekend iedereen
 
En ook niet als ik lig te slapen. Brrrrr. Een zus heeft ooit brand gehad door een droger.Droog trouwens het meeste “hangend”, droger is voornamelijk voor handdoeken, beddengoed en mijn giga stapel microvezeldoekjes. Spijkerbroek en trui doe ik Er maar zelden in, worden ze niet mooier van.
Hier gaat alles in de droger.
Geen plaats voor was binnen.
Doordeweeks draait regelmatig een wasje op de timer.
Als we dan thuiskomen gaat het in de droger.
En daarna gelijk de kast in.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen John.
 
Het is maar een trieste dag buiten met af en toe lichte regen.
 
Het is maar een trieste dag buiten met af en toe lichte regen.
Hier zonnig met wat wolken. Ff bij moeders op de koffie. En aan het gebak. Een oude buurman van uit mn jeugd woont hier ook in t gebouw. En is jarig. Heb hem maar even gefeliciteerd.
 
Van harte met je buurman maar van zon is hier geen sprake in het Noorden.
 
Nou dan ook van harte met je zusje en dat wordt dus weer gebak eten:giggle:
 
Middag allemaal vanuit een bewolkt Grunn.
 
Middag
Hier lichtbewolkt ⛅ en droog
 
Middag, wat een chaos weer in Israël.. wordt je niet vrolijk van hoe de bevolkingsgroepen elkaar afslachten daar, over en weer. Of actie en reactie hoe je het ook noemen wil.
 
Middag Albert. Ja ze zijn er ik dacht al 50 jaar aan het vechten en ze lijken er niet uit te willen komen.
 
Heel triest.
 
Middag buurvrouw. Is het daar ook zo grijs?
 
Nou hier nog geen zon gezien hoor vandaag. Nou ja wat in het vat zit verzuurd niet:DD
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.

Hier een zonnige dag gehad met 22 graden.
 
Middag heren. :)
IMG_2840.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan