Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Albert.
Middag John.

de werkdag zit er op. bakkie koffie met de vrouw voordat ze mag werken. En ik naar de winkel voor een zak houtskool, nee het wordt geen bbq hier, maar om te gebruiken bij het kweken van springstaartjes voor mn beestjes.
dus dat ga ik ff proberen of mij dat ook lukt.
 
Avond allemaal en we gaan straks even 20 min kijken hoe Ajax van het veld wordt gespeeld en dan gaan we weer lekker een serie opzetten.
 
Goedemorgen


Straks naar de huisarts en zo lang hij me niet zijn pincode toevertrouwt zal ik hier kort updaten .
Kijk maar uit hoor. Ik heb ook een tijd lang rondgelopen met een longontsteking. Dat wist ik niet.
Koorts steeds op en neer. Diverse kuurtjes van de HA gekregen.
Na bijna 2 weken weer bij de HA (een andere), kon linea recta naar de SEH. Daar aan de zuurstof en andere vloeistoffen. En opgenomen.
3e antibiotica cocktail via infuus sloeg pas aan.
Ze werden er zelf er zenuwachtig van.
 
Goedenavond.

a comida esta pronta.
 
Longontsteking over. CRP was ook maar 7. Wel heel erg geïrriteerde stembanden en bronchiën. Dat zou nog een tijd aan kunnen houden. Dus ik blaf nog behoorlijk
Verhoging bij inspanning of eigenlijk moet ik zeggen door inspanning. Conditie heeft flinke klap gehad.


Kijk maar uit hoor. Ik heb ook een tijd lang rondgelopen met een longontsteking. Dat wist ik niet.
Koorts steeds op en neer. Diverse kuurtjes van de HA gekregen.
Na bijna 2 weken weer bij de HA (een andere), kon linea recta naar de SEH. Daar aan de zuurstof en andere vloeistoffen. En opgenomen.
3e antibiotica cocktail via infuus sloeg pas aan.
Ze werden er zelf er zenuwachtig van.
[RANT] (als gerust over)


Ik ken het Marcel. Zelfde scenario alleen wist ik dat het een longontsteking was. Ik heb op een bepaald moment in een weekend de HAP platgebeld.
“Neemt u naast de PCM ook nog maar Ibuprufen.” Ik ben toen zo’n 12 uur van de wereld geweest omdat eindelijk die externe koppijn weg was.

Zondagmorgen uitgedroogd de ambulance in terwijl ik op vrijdagavond al aangaf dat het foute boel was. Ik kwam maar niet langs de triage. “Kunt u de kin nog op uw borst leggen?” Terwijl ik iedere keer reageerde met “Ik heb geen encephalitis maar een longontsteking. “ Achterlijk draaiboek. Gevaarlijk als de mens erachter niet zelf na kan denken.

[/RANT]

Was een harde les voor me. Tegenwoordig bel ik als ik een longontsteking heb voor elke scheet zodra het mij verontrust.
 
Gegroet allen. Ik ga ff socializen. Ega terug van t werk en de zoon komt zo thuis van een avondje bij het corps. 😉
 
Goedemorgen allemaal.
 
Middag allemaal.
 
Middag. De Lido zo voorzien van een verversbeurtje.
 
Avond allemaal.
 
Een goedenavond gewenst.
 
AA.
O ja, dat betekent natuurlijk avond Albert😉
 
Klaar voor de F1 qualy in de Zandbak van Qatar.
 
Goedenavond.

Hier wilde de droger niet aan. Bleef maar piepen bij het drukken op start.
Heb de condenser maar schoongemaakt.
Kon geen water vinden. Maar toch wilde niet aan.
Even achterover geduwd en daarna weer terug. Toen ging die wel aan.
Gaat ook helemaal geen lampje branden bij vuile condenser of watertank vol.

Maar eens zien hoe lang die het nog doet.
 
Goedenavond.

Hier wilde de droger niet aan. Bleef maar piepen bij het drukken op start.
Heb de condenser maar schoongemaakt.
Kon geen water vinden. Maar toch wilde niet aan.
Even achterover geduwd en daarna weer terug. Toen ging die wel aan.
Gaat ook helemaal geen lampje branden bij vuile condenser of watertank vol.

Maar eens zien hoe lang die het nog doet.
Ik had hier iemand voor reparatie van de droger, tijd geleden al.
Vertelde de monteur dat het onderdeel dat hij bij mij ging vervangen, ook in een noodgeval nieuw leven in te blazen is door het heel hard tegen de grond te gooien 😆😆😆, dan zou het een of ander terug in vorm schieten. Siemens heheh.
Wat het voor onderdeel was weet ik echt niet meer en zo technisch ben ik ook niet.

Dus wie weet Marcel, volgende keer, als achterover kiepen niet helpt, de droger even optillen en tegen de grond gooien. Met zekerheid succes. 😉
 
Ik had hier iemand voor reparatie van de droger, tijd geleden al.
Vertelde de monteur dat het onderdeel dat hij bij mij ging vervangen, ook in een noodgeval nieuw leven in te blazen is door het heel hard tegen de grond te gooien 😆😆😆, dan zou het een of ander terug in vorm schieten. Siemens heheh.
Wat het voor onderdeel was weet ik echt niet meer en zo technisch ben ik ook niet.

Dus wie weet Marcel, volgende keer, als achterover kiepen niet helpt, de droger even optillen en tegen de grond gooien. Met zekerheid succes. 😉
Het is een siemens. Dus grote kans dat het werkt.
 
Hier ook een Siemens die nogal gevoelig is wanneer het stoffilter vol zit.Om dit even te verduidelijken zit dit filter na het openen van de deur onder in de ronding, het is een rooster wat na enige handigheid eruit gehaald kan worden.
Dit rooster mag geen of weinig stofdelen bevatten anders zet je de droger op kastdroog, zeg maar 1,5 uur en na 30 minuten stopt de machine terwijl de was nog vochtig is.

Heb dit rooster eens bij een buur eruit gehaald en zij dacht dat het een filter was,,maar zat echt boordevol met pluisjes.
Enigsinds lastig om het stoffilter na deze uit de ronding gehaald te hebben uit elkaar te halen, maar met een beetje geduld lukt dat wel.
 
Hier haal ik dat filter na iedere beurt eruit en haal de stof eraf.
Ik weet niet beter, dan dat dit ook moet.

Dat ding onderin de droger achter het klepje. Die vergeet ik altijd.
Dat zou 2x per jaar moeten. Of als het lampje brand.
Maar dat heb ik nog nooit zien branden.

En ik ga ook nooit het huis uit, als die droger aan staat.
Veel te vaak gelezen dat zo’n ding in de fik vliegt.
 
Of ik het goed verwoord weet ik niet, maar het is niet voldoende om het stof er aan de buitenzijde af te halen, het filter moet na verwijderen echt uit elkaar gehaald worden, is lastig/ moeilijk maar nodig.
Als de binnenzijde van het filter lang niet is opengemaakt zou je het idee kunnen hebben dat ,,wanneer het filter uit elkaar is je een soort van filtermateriaal ziet, maar dit is opgehoopte stof, voornamelijk afkomstig van een wollige molton die kleine pluisjes loslaat.

De binnenzijde / structuur van het pluizen filter is fijnmazig en doorzichtig wanneer schoon.
 
Voor de volledigheid plaats ik voor zover als nodig na dit bericht 4 foto's wie weet help ik hier iemand mee.
 
filter.
 

Bijlagen

  • IMG_1043.JPG
    IMG_1043.JPG
    2.3 MB · Weergaven: 29
  • IMG_1042.JPG
    IMG_1042.JPG
    2.1 MB · Weergaven: 29
  • IMG_1041.JPG
    IMG_1041.JPG
    2.1 MB · Weergaven: 27
  • IMG_1040.JPG
    IMG_1040.JPG
    2.2 MB · Weergaven: 29
1040 filter uit de droger gehaald.
1041 filter vol vuil
1042 filter weer schoon
1043 opgehoopte stof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: maar goed... 😀
      Terug
      Bovenaan