Friesian
Well-known member
Morgen allemaal.
Morgen JW.Moguh André
Ja joh, het gaat echt hard nu. Nog ff en we zitten met de pepernoten achter de kiezen alweer bij de kerstboomMorgen JW.
Gisteren ff met de fiets naar zus en zwager geweest. Je merkt... om 20:00 wordt het donker, kortere dagen ..
Yep, en anders worden het kruidnoten van de plus.Ja joh, het gaat echt hard nu. Nog ff en we zitten met de pepernoten achter de kiezen alweer bij de kerstboom![]()
Dat is vast een Australische kerstboom
Nope, een crocodile dundee boompje. Ottewel een boom.erang.Dat is vast een Australische kerstboom![]()
Werkt alleen als je het in 6 voud doet AndreGeachte muggen.
Bij dezen dien ik een klacht tegen jullie in omdat jullie mij elke dag aan het steken zijn. Willen jullie daar aub mee stoppen.
Was getekend..
Een geprikkelde niet - priklocatie.
Werkt alleen als je het in 6 voud doet Andre![]()
Ik hoorde van de week, toen ik bij de Action was, een moeder en kindje een Sinterklaasliedje zingen...Ja joh, het gaat echt hard nu. Nog ff en we zitten met de pepernoten achter de kiezen alweer bij de kerstboom![]()
Middag John. Nee hoor, ik zat om 14.27 op de fiets, inmiddels al een kop koffie voor me staan.Middag Albert en je moet nog 45 min doorzetten.
Nee. Ik pak een Kano 😉Vergeet er niet om een biscuitje bij te nemen Albert😉
Hoewel ik niet echt een voetbal liefhebber ben denk ik dat het probleem niet aan voetbal ligt. Wel aan idioten er omheen die wanneer er geen voetbal zou zijn wel iets anders vinden om hun frustraties op te botvieren. En zolang de gemeenschap betaald voor hun "hobby" blijft dit ook zo. Wij moeten ze eindelijk zelf eens laten opdraaien voor de gemaakte kosten!Avond allemaal
Wat een bende daar zeg in A'dam, ik dacht dat voetbal niet dieper kon zinken🙄
Vroeger kon men af en toe iemand stenigen op het plein in de stad dus misschien moeten we dat weer invoeren maar dan op een met stro gevulde pop😉Hoewel ik niet echt een voetbal liefhebber ben denk ik dat het probleem niet aan voetbal ligt. Wel aan idioten er omheen die wanneer er geen voetbal zou zijn wel iets anders vinden om hun frustraties op te botvieren. En zolang de gemeenschap betaald voor hun "hobby" blijft dit ook zo. Wij moeten ze eindelijk zelf eens laten opdraaien voor de gemaakte kosten!
Nou ja, ik blijf het maar gek vinden hoe men tot oplossingen komt. Supporters bleken lastig dicht op de velden te zitten dus wordt er een baan om het veld gelegd. Supporters komen op het veld dus maken we een extra afscheiding. Supporters gooien dingen op het veld. Dus hangen we netten om het veld.Vroeger kon men af en toe iemand stenigen op het plein in de stad dus misschien moeten we dat weer invoeren maar dan op een met stro gevulde pop😉
Middag Ben.
Een screen is erg fijn. Dat kun je ook omlaag laten als je weg bent.Vandaag heb ik ons uitval zonnescherm van de muur gehaald. Het ding is oud en de dagen zat. Dat levert gaten in de muur op waarvoor mortel dan weer dienstig kan zijn. Daar waar zo'n gat in de rode steen zit, het huis is opgetrokken met rode steen, heb ik een zelfde gekleurde steen van een bouwbedrijf, aan "poeder" getikt en als laatste op de mortel aangebracht zodat de plek onzichtbaar en netjes is weggewerkt. Nu is het wachten op een nieuw gemotoriseerd screen welke als vervanging gaat dienen.
Klopt wel Ben maar dit is van alle tijd hoor. Ik ging 40 jr geleden naar Grunn en toen was dit al aan de orde. Ik heb vaak bij wedstrijden zoals tegen Twente gezien dat ze de bus sloopten en de stoelen van de tribune het veld op vlogen. Toen hadden we hier de bekende Z Side ook al en die vonden ook al destijds dat ze dingen moesten slopen.Nou ja, ik blijf het maar gek vinden hoe men tot oplossingen komt. Supporters bleken lastig dicht op de velden te zitten dus wordt er een baan om het veld gelegd. Supporters komen op het veld dus maken we een extra afscheiding. Supporters gooien dingen op het veld. Dus hangen we netten om het veld.
Valt je niet op dat wij altijd de soms kostbare wijzigingen doorvoeren? Er wordt nooit een aanpassing gevraagd aan deze lieden. Ook nu weer; wij betalen de benodigde politie die elders niet meer voor veiligheid kan zorgen. Voor de schade draait ook weer de gemeenschap op. Stoppen met die gekkigheid! De veroorzakers betalen!! En dat dit soms tot situaties kan gaan leiden waarop iemand helemaal kaal geplukt wordt? Je zal zien hoe snel dit tot een schrikreactie en hopelijk tot nadenken leidt bij anderen!
Wanneer ik te hard rijd kan dat een bekeuring opleveren die ik zelf moet betalen. Zouden we het niet raar vinden wanneer ik ga roepen dat we allemaal moeten bijdragen? Waarom is dit in bovenstaand geval dan anders?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.