Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen JW.
Gisteren ff met de fiets naar zus en zwager geweest. Je merkt... om 20:00 wordt het donker, kortere dagen ..
Ja joh, het gaat echt hard nu. Nog ff en we zitten met de pepernoten achter de kiezen alweer bij de kerstboom:DD
 
Dit geeft een wel bijzonder beeld. 🙄
images.jpg
 
Goedemorgen.

De dagen worden zeker al merkbaar korter. En het wordt ’s nachts ook al steeds kouder.

Die peper / kruidnoten hoef je al niet meer op te wachten. Die liggen hier al 2 weken in de supermarkt.
Gaat ook alleen maar om verkoop. Volgende week komen de kerstkransjes alweer.
Niks traditie. Zoveel mogelijk munt uit slaan.

Hier staat nog veel te veel op het programma. Maar of ik dat allemaal ga doen……..
Kan beter richten op de buiten klusjes. Nu is het nog goed weer.
 
Geachte muggen.

Bij dezen dien ik een klacht tegen jullie in omdat jullie mij elke dag aan het steken zijn. Willen jullie daar aub mee stoppen.

Was getekend..
Een geprikkelde niet - priklocatie.
 
Geachte muggen.

Bij dezen dien ik een klacht tegen jullie in omdat jullie mij elke dag aan het steken zijn. Willen jullie daar aub mee stoppen.

Was getekend..
Een geprikkelde niet - priklocatie.
Werkt alleen als je het in 6 voud doet Andre:DD
 
Nou je gaat het wel zien en voelen vannacht en dan denk je vast nog even aan mn woorden terug😉
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk
:koffie:
 
Goedemorgen

Ja joh, het gaat echt hard nu. Nog ff en we zitten met de pepernoten achter de kiezen alweer bij de kerstboom:DD
Ik hoorde van de week, toen ik bij de Action was, een moeder en kindje een Sinterklaasliedje zingen...
 
Middag.

Hier alvast wat spullen in huis gehaald voor een klusje in de tuin.
4 opsluitbanden en 3 zakken grind.
Het terras ligt nu koud tegen het kozijn aan. En hier ga ik dus een grindrand maken.
Zodat het kozijn vrij komt te liggen, en water ook de grond in kan zakken.

En voor na de klus ook een paar biertjes in huis gehaald van abdij Rolduc.
 
Middag aquarianen. Het is mooi weer in het Vechtdal. En dus om half 3 zit deze jongeman op leeftijd op de fiets naar huis toe. Als ik mazzel heb kom ik de ega nog tegen voordat ze de deur dicht trekt om een avonddienst te draaien.
 
Middag Albert en je moet nog 45 min doorzetten.
 
Middag Albert en je moet nog 45 min doorzetten.
Middag John. Nee hoor, ik zat om 14.27 op de fiets, inmiddels al een kop koffie voor me staan.
zo ff iemand van t station halen die weer in het Brabantse is geweest dit weekend.
 
Vergeet er niet om een biscuitje bij te nemen Albert😉
 
Avond allemaal:petjeaf:
Wat een bende daar zeg in A'dam, ik dacht dat voetbal niet dieper kon zinken🙄
Hoewel ik niet echt een voetbal liefhebber ben denk ik dat het probleem niet aan voetbal ligt. Wel aan idioten er omheen die wanneer er geen voetbal zou zijn wel iets anders vinden om hun frustraties op te botvieren. En zolang de gemeenschap betaald voor hun "hobby" blijft dit ook zo. Wij moeten ze eindelijk zelf eens laten opdraaien voor de gemaakte kosten!
 
Hoewel ik niet echt een voetbal liefhebber ben denk ik dat het probleem niet aan voetbal ligt. Wel aan idioten er omheen die wanneer er geen voetbal zou zijn wel iets anders vinden om hun frustraties op te botvieren. En zolang de gemeenschap betaald voor hun "hobby" blijft dit ook zo. Wij moeten ze eindelijk zelf eens laten opdraaien voor de gemaakte kosten!
Vroeger kon men af en toe iemand stenigen op het plein in de stad dus misschien moeten we dat weer invoeren maar dan op een met stro gevulde pop😉

Middag Ben.
 
Vandaag heb ik ons uitval zonnescherm van de muur gehaald. Het ding is oud en de dagen zat. Dat levert gaten in de muur op waarvoor mortel dan weer dienstig kan zijn. Daar waar zo'n gat in de rode steen zit, het huis is opgetrokken met rode steen, heb ik een zelfde gekleurde steen van een bouwbedrijf, aan "poeder" getikt en als laatste op de mortel aangebracht zodat de plek onzichtbaar en netjes is weggewerkt. Nu is het wachten op een nieuw gemotoriseerd screen welke als vervanging gaat dienen.
 
Vroeger kon men af en toe iemand stenigen op het plein in de stad dus misschien moeten we dat weer invoeren maar dan op een met stro gevulde pop😉

Middag Ben.
Nou ja, ik blijf het maar gek vinden hoe men tot oplossingen komt. Supporters bleken lastig dicht op de velden te zitten dus wordt er een baan om het veld gelegd. Supporters komen op het veld dus maken we een extra afscheiding. Supporters gooien dingen op het veld. Dus hangen we netten om het veld.

Valt je niet op dat wij altijd de soms kostbare wijzigingen doorvoeren? Er wordt nooit een aanpassing gevraagd aan deze lieden. Ook nu weer; wij betalen de benodigde politie die elders niet meer voor veiligheid kan zorgen. Voor de schade draait ook weer de gemeenschap op. Stoppen met die gekkigheid! De veroorzakers betalen!! En dat dit soms tot situaties kan gaan leiden waarop iemand helemaal kaal geplukt wordt? Je zal zien hoe snel dit tot een schrikreactie en hopelijk tot nadenken leidt bij anderen!

Wanneer ik te hard rijd kan dat een bekeuring opleveren die ik zelf moet betalen. Zouden we het niet raar vinden wanneer ik ga roepen dat we allemaal moeten bijdragen? Waarom is dit in bovenstaand geval dan anders?
 
Vandaag heb ik ons uitval zonnescherm van de muur gehaald. Het ding is oud en de dagen zat. Dat levert gaten in de muur op waarvoor mortel dan weer dienstig kan zijn. Daar waar zo'n gat in de rode steen zit, het huis is opgetrokken met rode steen, heb ik een zelfde gekleurde steen van een bouwbedrijf, aan "poeder" getikt en als laatste op de mortel aangebracht zodat de plek onzichtbaar en netjes is weggewerkt. Nu is het wachten op een nieuw gemotoriseerd screen welke als vervanging gaat dienen.
Een screen is erg fijn. Dat kun je ook omlaag laten als je weg bent.
Een uitval scherm is erg gevoelig voor wind.
 
Klopt
Nou ja, ik blijf het maar gek vinden hoe men tot oplossingen komt. Supporters bleken lastig dicht op de velden te zitten dus wordt er een baan om het veld gelegd. Supporters komen op het veld dus maken we een extra afscheiding. Supporters gooien dingen op het veld. Dus hangen we netten om het veld.

Valt je niet op dat wij altijd de soms kostbare wijzigingen doorvoeren? Er wordt nooit een aanpassing gevraagd aan deze lieden. Ook nu weer; wij betalen de benodigde politie die elders niet meer voor veiligheid kan zorgen. Voor de schade draait ook weer de gemeenschap op. Stoppen met die gekkigheid! De veroorzakers betalen!! En dat dit soms tot situaties kan gaan leiden waarop iemand helemaal kaal geplukt wordt? Je zal zien hoe snel dit tot een schrikreactie en hopelijk tot nadenken leidt bij anderen!

Wanneer ik te hard rijd kan dat een bekeuring opleveren die ik zelf moet betalen. Zouden we het niet raar vinden wanneer ik ga roepen dat we allemaal moeten bijdragen? Waarom is dit in bovenstaand geval dan anders?
Klopt wel Ben maar dit is van alle tijd hoor. Ik ging 40 jr geleden naar Grunn en toen was dit al aan de orde. Ik heb vaak bij wedstrijden zoals tegen Twente gezien dat ze de bus sloopten en de stoelen van de tribune het veld op vlogen. Toen hadden we hier de bekende Z Side ook al en die vonden ook al destijds dat ze dingen moesten slopen.
Het zijn vaak dezelfde supprotersgroepen van clubs als Ajax, Utrecht, Feyenoord en Twente bijvoorbeeld. Misschien moeten ze die vakken gewoon dichtgooien maar ja dan bedenken de gekken wel weer wat nieuws.

Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Ik wens iedereen ook alvast een goeden avond toe.

Hier is het klusje in de tuin geklaard.
Er is al een offerte aangevraagd voor een nieuwe pui. Maar ik zal toch nog eens informeren in hoeverre er ook een nieuwe onderdorpel over de volledige breedte is meegenomen. Want wat ik al vermoede is ook waar.
Volledig rot van onderen. Kon ook totaal niet opdrogen met die tegels er tegen. En de mieren hadden de klei ook lekker tussen het hout weten te krijgen.
Dus dat blijft dan vocht aanzuigen.

Maar goed. Nu ligt er mooie grind goot voor. Kan het opdrogen en water kan ook goed wegzakken.

Voor:

20230530_112009.jpeg


Halverwege:

IMG_0116.jpeg


Na:

IMG_0118.jpeg


IMG_0121.jpeg
 
Avond Marcel en dat is netjes maar wel een beetje jammer van die mooie plant naast dat rooster😉
 
Moeilijk probleem Benovo om op te lossen.

Kijk die vuurwerkgooiers die waren voornamelijk aanwezig in de onderste ringen en verschuilen zich waarschijnlijk ook nog achter een spandoek, en dan ook ook nog in een vak met gelijkgestemden.

Met een origineel Nederlands paspoort kun je de wereld rond en wordt overal en in elk land geaccepteerd, dus je geeft je identiteit zonder discriminatie vrij.

Het lijkt mij niet onmogelijk om een ticket voor een voetbalwedstrijd vooraf te boeken vanuit een prive situatie, of bij een controlerende instantie waarbij een scan van het oog gekoppeld wordt aan een persoon / cijfercode en kaart voor een voetbalwedstrijd.

Dit zal zeker voor vele voetbalfans / politiek gezien worden als een inbreuk in de privacy, maar wie niets te vrezen heeft,,

Met een iris scan kunnen we dan op een later moment ook raddraaiers identificeren.

Misschien is of wordt mijn reactie als onzin of niet uit te voeren bestempeld, en als onhaalbaar bestempeld, maar als ik het juist heb wordt de iris scan een bepalend beeld, voor zeg maar in de toekomst en ook gaat worden toegepast bij het geld opnemen bij een geldautomaat.
De toekomst staat niet stil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan