Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
het nu beter gaat worden maar er zijn kansen dat het in ieder geval anders kan gaan worden. En dat hoeft helemaal niet slecht te zijn
Met de nadruk op KAN want vaak beloven ze gouden bergen maar komt er weinig van terecht. En ondanks veel beloften niet waar worden gemaakt lukt het ze elk jaar weer om teveel uit te geven in de regel. Maar ja na 22 november weten we weer meer.
 
Met de nadruk op KAN want vaak beloven ze gouden bergen maar komt er weinig van terecht. En ondanks veel beloften niet waar worden gemaakt lukt het ze elk jaar weer om teveel uit te geven in de regel. Maar ja na 22 november weten we weer meer.
Wie nu nog niet begrijpt dat bijna alle politici niet te vertrouwen zijn en mensen naar de mond praten, die zou de stempas niet eens moeten ontvangen🙄 Linksom of rechtsom, de grote massa is toch wel de pineut...
 
Avond JW en wat is een stempas nou weer dan:DD
 
zo ben ik nu eens de 1e op deze nieuwe dag, goedemorgen allemaal!
Zit al klaar voor Max!
 
Nou hier wachten we tot de MotoGP om half 8 begint.
 
Zo de MotoGP begint en de F1 is al wel na 20 ronden gereden gelet op de voorsprong van Max. Klinkt niet echt als een spannende race vooraan.
 
Moge Corne.

Te gek voor woorden daar in India. Er is 45 min gereden want de marshals hadden geen water en de tank met water werd op het circuit geweigerd. Nou dat noem ik nog eens een goede organisatie zeg:madd::madd:
Maar goed ze gaan zo wel van start dus we gaan ervoor zitten.
 
Mogge. Max heeft in zn eentje het Constructeurskampioenschap binnengehaald vandaag. Die Perez is een oelewapper zeg..

was spannend tot bocht 2, althans voor Max, daarna ging de rest los op elkaar. Mooi voor McLaren deze 2 en 3.
volgende race Max kampioen denk ik, of hij moet eraf geketst worden.
 
Mogge Marcel. Binnen blijven dan maar. Of ga je Sherlock helpen?
 
Kreeg net een appje van DHL, mijn pakketje wordt bezorgd tussen 16:00 en 18:00.
Alleen het afhaalpunt is nogal vreemd…..

 
Moge binnenkomers en wat een spanning in de Moto3 met Colin op plek 3 tot de ena laatste bocht maar ja zn onervarenheid was er mede de oorzaak aan dat ie eraf lag. Maar goed het is zn eerste jaar en hij doet het super goed.
Nu hopen dat ze genoeg water voor de marshalls hebben want anders moeten we weer lang wachten:DD
 
Wanneer mijn weersbestelling naar verwachting afgeleverd wordt kan ik u verzekeren dat het mooi weer wordt. Nu hebben jullie daar niets aan want mijn begrip van mooi kan aanzienlijk verschillen met die van jullie. Maar... mijn groet zal hopelijk weinig verschillen met die van jullie, warm en gemeend, hoop ik dat jullie een fijne dag mogen beleven.
 
Heerlijk zonnig weer hier. Zit nu in de keuken in de zon. Lekker die warmte.
Het was vanacht goed koud buiten.
We krijgen nog een paar mooie dagen.
Maar het koelt snel weer af ’s avonds.
 
Middag allemaal en het is inderdaad zonnig weer.
 
Middag Albert en we zagen een leuke MotoGP race met alle spanning weer terug na het uitvallen van Pecco.
 
Middag JW en als je het leuk vindt om te doen dan mag je die van ons 4 ook wel doen hoor:DD
Mijn sokken zijn AJAX sokken:pp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Andre
      Terug
      Bovenaan