Cornelius
Well-known member
moghu
Kijk, het is soms oneerlijk verdeeld, goed kijkend zie ik hier zelfs twee regenbogen. Bij ons, hemelsbreed niet zo ver bij de fotograaf vandaan waren alleen maar wolken te zien. Oh, en regen! Maar ja , wie zit ok achter 'n barg...
Goedemiddag. Tijd voor een bak koffie.
O, ik vind het wel leuk!Goedemiddag. Sjonge wat lopen er weer mafkezen rond in de politiek….. en dan vinden ze het ook nog gek dat mensen commentaar hebben, deze hebben echt een paar steken goed loszitten in de bovenkamer
Bekijk bijlage 366036
Zulke politici neem je toch niet serieus.? Schijnt van d66 te zijn.O, ik vind het wel leuk!
Laat duidelijk zien dat we niet meer zo bekrompen moeten zijn.
En zeker in Den Haag mag wel eens frisse wind gaan waaien.
Ik heb alleen geen idee, naar wie we nu kijken.
Politiek is nu eenmaal vaak vaag Peter.Lekker korte troonrede. Vaag ook. Veel algemeenheden.
Klopt. Wat Alex zei. Ook vanwege het demissionair gebeurenLekker korte troonrede. Vaag ook. Veel algemeenheden.
Nou Albert. Beetje meer open minded!Zulke politici neem je toch niet serieus.? Schijnt van d66 te zijn.
https://d66.nl/mensen/sjoerd-warmerdam/
Nee, nooit gedronken. Maar ik drink sowieso maar zeer zelden alcoholische drank omdat ik het niet echt lekker vind / niet kan waarderen. Ik denk dat als ik 2-3 keer per jaar een glaasje drink is het veel.@NicoleE
Heb jij wel eens Federweisser gedronken?
Kwam het bij Edeka tegen. Ben eigenlijk wel benieuwd.
https://www.chefsculinar.nl/federwe...ederweiβer hoort,de jonge wijn licht tintelt.
Hah. Nou ik heb niks tegen anders denkenden qua geloof, ras, kleur, gevoelens voor hetzelfde geslacht. Maar om er zo bij te gaan lopen. Dan wil je graag reacties uitlokken volgens mij.Nou Albert. Beetje meer open minded!
Zou bijna denken dat je een oude knar uit een boerendorp bent.🤔
Die kledingkeuze was op zijn minst wat apart te noemen...hahahaHah. Nou ik heb niks tegen anders denkenden qua geloof, ras, kleur, gevoelens voor hetzelfde geslacht. Maar om er zo bij te gaan lopen. Dan wil je graag reacties uitlokken volgens mij.
Dus ik geef gewoon mijn mening ovee zijn kledingkeuze.
Ja maar hij is ook al op leeftijd en woont in een dorpZou bijna denken dat je een oude knar uit een boerendorp bent.
Met een stukje Oranjekoek🙂Ik ga aan de koffie.
Nee bah. Ik neem wel een biscuitje. We moeten op de kleintjes letten volgens Den HaagMet een stukje Oranjekoek🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.