Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,214
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
En hier is dan weer een nieuw GDT .

Via de link kun je het oude GDT nog terug lezen:




Tevens is het hier niet toegestaan om een gif te posten en deze zullen worden verwijderd. Een gif kan als hinderlijk worden ervaren door leden van het AF. Voor een gif is een apart topic voor namelijk:

 
Dat melden we nooit volgens mij maar openen een nieuwe waarin een melding naar de oude staat hoor. Ten tweede staat de oude toch op slot dus je merkt dat snel genoeg:DD
 
misschien handig om in het oude topic de laatste post een link naar het nieuwe te posten?
 
Ja daar gaan we over nadenken en dan maar hopen dat ik het op pag 100 niet vergeten ben:pp
 
De druppelaar staat weer aan in de bloembak.

even wachten op iemand die de dakdragers komt halen die we nog hadden vd vorige auto. Overbodig en ligt alleen maar plek in te nemen, de dakkoffer is ook al verkocht aan een stel hier uit het dorp. de bagage die meegaat als we op vakantie gaan nu past makkelijk in de auto. De zoon wil toch niet meer met ons mee, en als hij wel wil…. Dan neemt ie de andere auto maar mee.
 
Goedemorgen.

@NicoleE
De eerste dagen waren best wel intensief. Heel veel nieuwe collega’s ontmoet.
Allemaal even hartelijk. En omdat er al een mail rondgegaan was met een persoonlijk stukje, was er ook gelijk wel een kort gesprek.
Heel veel van de diverse labs gezien. En heel veel documenten door moeten nemen.
Gisteren mee gelopen met een analyse die veel tijd in beslag neemt, dus goed moet plannen.
De analyse is niet moeilijk, dat snap ik allemaal wel.
Maar hun datasysteem, daar snap ik nog niks van. Dat is nog wel een drempel.

Komende weken staat ingepland met alleen meelopen en kijken.
En ook wel meehelpen natuurlijk.

De eerste indruk is goed. En ik denk dat er veel uitdaging in het werk zit.
 
Top Marcel.

tjonge, ik heb woensdag wat besteld bij een webwinkel en dat ligt al 3 dgn in depot van PostNL volgens de app (niet ontvangen of verwerkt) de webwinkel zegt dat het wel is afgegeven overigens. Geluk dat ik achteraf betalen heb aangegeven dus mn geld heb ik nog. Heb de klacht al bij de webwinkel ingediend, en ook bij het bedrijf wat het bestelde zou hebben verstuurd.
 
Top Marcel.

tjonge, ik heb woensdag wat besteld bij een webwinkel en dat ligt al 3 dgn in depot van PostNL volgens de app (niet ontvangen of verwerkt) de webwinkel zegt dat het wel is afgegeven overigens. Geluk dat ik achteraf betalen heb aangegeven dus mn geld heb ik nog. Heb de klacht al bij de webwinkel ingediend, en ook bij het bedrijf wat het bestelde zou hebben verstuurd.
Hier ook een brievenbus pakket. Dat wordt ook steeds uitgesteld. Maar komt vandaag als het goed is.

Reguliere pakketten gaan gewoon goed.
 
Goede morgen :koffie:
En nu maar wachten op de kabel monteur
De handige Harrys trokken gisteren de kabel kapot tijdens het graven:stom:
Tja dat heb als je als een blinde begint te graven zonder te vragen.
 
Goede morgen :koffie:
En nu maar wachten op de kabel monteur
De handige Harrys trokken gisteren de kabel kapot tijdens het graven:stom:
Tja dat heb als je als een blinde begint te graven zonder te vragen.
Dat valt onder de noemer ‘werkvoorbereiden’ dat is een beroep. Werkvoorbereider. Die zou dat soort dingen uit moeten zoeken.
Voorafgaand aan het werk.
Maar die zullen wel afgeschaft zijn. Wegens kosten.
En krijgt de ingehuurde bulgaar een tekening met strepen. En snapt er niks van.
Die weet alleen. Ik moet graven…..
 
Als ze een KLIC melding hebben gedaan en ze graven door de kabel dan ligt de kabel fout of ze hebben de tekening niet goed gelezen waar de kabel zou liggen
 
Dat valt onder de noemer ‘werkvoorbereiden’ dat is een beroep. Werkvoorbereider. Die zou dat soort dingen uit moeten zoeken.
Voorafgaand aan het werk.
Maar die zullen wel afgeschaft zijn. Wegens kosten.
En krijgt de ingehuurde bulgaar een tekening met strepen. En snapt er niks van.
Die weet alleen. Ik moet graven…..
Als ze een KLIC melding hebben gedaan en ze graven door de kabel dan ligt de kabel fout of ze hebben de tekening niet goed gelezen waar de kabel zou liggen
Zijn gewoon stelletje Hollandse ezels :stom:
Zijn op een andere locatie ook al in de fout gegaan meerdere keren
Huisjes zijn het zelfde hier en op de zelfde plaats waar de kabel in huis komt
En nog stuk makken:juggle::unsure::stom:
Maar boel is weer heel gelukkig.
Nu de rekening nog op maken van het gebeuren :engel:;):eek:
 
De druppelaar staat weer aan in de bloembak.

even wachten op iemand die de dakdragers komt halen die we nog hadden vd vorige auto. Overbodig en ligt alleen maar plek in te nemen, de dakkoffer is ook al verkocht aan een stel hier uit het dorp. de bagage die meegaat als we op vakantie gaan nu past makkelijk in de auto. De zoon wil toch niet meer met ons mee, en als hij wel wil…. Dan neemt ie de andere auto maar mee.
Oh jee, waar moet oma nu in?
 
Bij ons blijft de temperatuur hangen op zo'n 19 graden, eigenlijk toch nog wat te koud. Mijn groeten niet, ze zijn warm én gemeend: Een fijne dag allemaal!
 
Middag luitjes en hier is het een ideale 19 graden.
 
Goedemiddag


De eerste indruk is goed. En ik denk dat er veel uitdaging in het werk zit.
Dat is mooi! Tenminste, ik label 'uitdaging' als iets positiefs.


Hier ook een brievenbus pakket
Laatst een brievenbuspakket, €67, foetie. Verkeerd bezorgd. Gelukkig heeft de eerlijke vinder het pakje in mijn brievenbus gedaan.
Ik had laatst een pakketje van iemand die hier 2 km vandaan woont (Centrum Sittard) en gisteren lag voor het gemak een brief die naar Maastricht zou moeten in mijn brievenbus.
Tja dat heb als je als een blinde begint te graven zonder te vragen.
Je wil het niet weten hoe het hier ging (vertel het toch :DD). Aanleggen van glasvezel. 3 Keer stroomkabels kapot getrokken en 1 keer was dat zo flink dat we ongeveer 14 dagen zonder straatverlichting en zonder verlichting in de gemeenschappelijke ruimtes hebben gezeten. En ik zal je vertellen. Dit was in een paar straten en dan is het verdomde donker als je naar je voordeur wilt. Ook nog 2 keer een gasleiding beschadigd. Zo kon het wel weer.

Koekebakkers.
 
Goedenavond.

Zo, dat was me een dagje wel.

Vanmorgen begonnen om wat plantjes in de achtertuin te zetten. Ik had al een stuk omgespit. En nu wilde ik de ‘blokken’ wat fijn maken.
Nou, ik moest letterlijk hakken. Zo hard waren ze geworden.
Maar de plantjes staan.

Vanmiddag met mijn gele vriendje de oprit onder handen genomen. Die is flink opgeknapt moet ik zeggen.

Nu lekker aan een brand biertje.
 
Goeieavond! Hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad 😄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan