18 hier maar heerlijk buiten, voelt veel warmer.Nou zit hier nog lekker in me tshirt buiten this hier nog 23.5 graden buiten🥵 kan van die koude ochtend niets meer voelen!
Hier voornamelijk roeken, hebben de kauwtjes verdrongen.Me buren zijn hier in de binnentuin belaagt geworden door wat kraaien vandaag.
Ik ga er niet tussen, die vogels weten zelf wel wat ze willen.
Zulke temperaturen zijn voor mij ook genoeg.Nou dan ben ik blij dat we in het hoge Noorden wonen.
Bekijk bijlage 360998
Weer heerlijk weer vandaag.Goedemorgen vanuit een ☀️ Andijk
22 graden is voor mij de max.Zulke temperaturen zijn voor mij ook genoeg.
Voor mij eigenlijk ook, maar zag hier de 29 in de app verschijnen. Kan het niet veranderen dus zal wel siesta houden zo'n dag.22 graden is voor mij de max.
Moge binnenkomers.
Dat doe ik ook al bij temperaturen boven het vriespunt hoor🤣🤣Kan het niet veranderen dus zal wel siesta houden zo'n dag.
Heb alleen maar pechvogels 😂Hier voornamelijk roeken, hebben de kauwtjes verdrongen.
Een vroeg jong in de buurt? Kom je daar in de buurt dan heb je een zwerm die je behoorlijk lastig valt. Hun jongen vliegen vroeg uit waarna ze nog een tijd verzorgd worden door de ouders. De jongen zitten dan op de grond of zeer laag bij de grond.
Denk je nou echt dat ik Edwin ga knuffelen🤣Fijne "knuffel je kat dag" allemaal😁 (@Edwin68 niet vergeten hoor 😝)
Dat... Is niet hoe ik het bedoelde... Maar toch 😂 als je geen kat hebt dan edwin een knuffel geven! Vooruit! 🤗 Ze hebben ook een katten knuffel cafe in amsterdam als edwin bezet is maar daar moet je ook reseveren!Denk je nou echt dat ik Edwin ga knuffelen🤣
Nou ik denk dat Edwin nu opgelucht ademhaaltDat... Is niet hoe ik het bedoelde... Maar toch
Voor mij ook. Heb de thermostaat alvast op 22 graden gezet.22 graden is voor mij de max.
Moge binnenkomers.
Kijk een verstandige man en zo hou je het hoofd koel.Voor mij ook. Heb de thermostaat alvast op 22 graden gezet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.