Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou zit hier nog lekker in me tshirt buiten this hier nog 23.5 graden buiten🥵 kan van die koude ochtend niets meer voelen!
 
Nou zit hier nog lekker in me tshirt buiten this hier nog 23.5 graden buiten🥵 kan van die koude ochtend niets meer voelen!
18 hier maar heerlijk buiten, voelt veel warmer.
 
Een goedenavond
 
Me buren zijn hier in de binnentuin belaagt geworden door wat kraaien vandaag.
Ik ga er niet tussen, die vogels weten zelf wel wat ze willen.
 
Me buren zijn hier in de binnentuin belaagt geworden door wat kraaien vandaag.
Ik ga er niet tussen, die vogels weten zelf wel wat ze willen.
Hier voornamelijk roeken, hebben de kauwtjes verdrongen.

Een vroeg jong in de buurt? Kom je daar in de buurt dan heb je een zwerm die je behoorlijk lastig valt. Hun jongen vliegen vroeg uit waarna ze nog een tijd verzorgd worden door de ouders. De jongen zitten dan op de grond of zeer laag bij de grond.
 
Goedemorgen.
 
aloha allen
 
Goedemorgen.

Fijne,zonnige zondag gewenst....
 
Moge Marc en Annemarie.
 
Goedemorgen, deze zonnige morgen!
 
Moge Marcel.
 
Morgen John.

En behalve sport, nog iets op het programma?
 
Nou geen sport hoor want de F1 is nog saaier dan andere jaren en de MotoGP rijdt niet. Dus lekker rustig aan doen vandaag (zoals altijd).
 
Moge Corne.
 
Ik ga vandaag alleen nog een blokje om. En de cube van schoon water voorzien.
Ben half gebroken na gisteren.
 
Wordt een mooie week zo te zien.

CDD4E228-1095-4C42-A8B4-354806976920.jpeg
 
Nou dan ben ik blij dat we in het hoge Noorden wonen.
1685865814425.png
 
En een goedemorgen!
 
Goedemorgen vanuit een ☀️ Andijk
:koffie:
 
22 graden is voor mij de max.

Moge binnenkomers.
Voor mij eigenlijk ook, maar zag hier de 29 in de app verschijnen. Kan het niet veranderen dus zal wel siesta houden zo'n dag.
 
Middag allemaal.
 
Tot nu toe heb ik weinig problemen met de huidige temperaturen. Bij mij varieert dat afhankelijk in welke maand wij leven. Zo vond ik het warmte aanbod in januari en februari, als voorbeeld, maar bedroevend. Nu is dat toch wel aanmerkelijk verbeterd. Hetgeen tot tevredenheid leidt wat ikke betreft. Hopelijk zijn jullie dan weer tevreden over mijn groet: Een fijne dag allemaal.
 
Hier voornamelijk roeken, hebben de kauwtjes verdrongen.

Een vroeg jong in de buurt? Kom je daar in de buurt dan heb je een zwerm die je behoorlijk lastig valt. Hun jongen vliegen vroeg uit waarna ze nog een tijd verzorgd worden door de ouders. De jongen zitten dan op de grond of zeer laag bij de grond.
Heb alleen maar pechvogels 😂
 
Fijne "knuffel je kat dag" allemaal😁 (@Edwin68 niet vergeten hoor 😝)
 
Denk je nou echt dat ik Edwin ga knuffelen:ROFLMAO:
Dat... Is niet hoe ik het bedoelde... Maar toch 😂 als je geen kat hebt dan edwin een knuffel geven! Vooruit! 🤗 Ze hebben ook een katten knuffel cafe in amsterdam als edwin bezet is maar daar moet je ook reseveren!
 
Avond allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan