Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
22 graden is voor mij de max.

Moge binnenkomers.

Voor mij eigenlijk ook, maar zag hier de 29 in de app verschijnen. Kan het niet veranderen dus zal wel siesta houden zo'n dag.

avond, dan moet ik de liefhebbers van warmte toch teleurstellen….
het wordt een lekkere zomerse week, heerlijk van genieten samen!
O ja, ik had vandaag andere bezigheden, maar ach… ik ben vast niet gemist.
IMG_2701.jpeg
 
Ik ben helemaal blij en trots, 1 balkje bijna klaar 😁

vind het leuk om met het hout van een oude pallet die ik uit elkaar sloop mn bankje proberen te renoveren alleen de balkjes zijn niet lang genoeg. Dan maar langer maken! Verbonden met houtlijm en 4 spijkers. Helemaal mooi glad geschuurd.

Heb zelfs bijna de zaaglijn netjes gekregen! Nu nog gaatjes er in boren en met een moertje en boutje vast maken. Maar misschien geef ik het eerst een lakje.

3 uur verder/1 balkje verder, nog 19 te gaan! 😁 Elke dag 1tje dan ben ik over 3 weken gespierd 😝
 

Bijlagen

  • IMG_20230604_181724.jpg
    IMG_20230604_181724.jpg
    77.5 KB · Weergaven: 32
  • IMG_20230604_181707.jpg
    IMG_20230604_181707.jpg
    51.9 KB · Weergaven: 33
  • IMG_20230604_181634.jpg
    IMG_20230604_181634.jpg
    108 KB · Weergaven: 34
  • IMG_20230604_184348.jpg
    IMG_20230604_184348.jpg
    100.1 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Goedenavond

avond, dan moet ik de liefhebbers van warmte toch teleurstellen….
het wordt een lekkere zomerse week, heerlijk van genieten samen!
O ja, ik had vandaag andere bezigheden, maar ach… ik ben vast niet gemist.
Bekijk bijlage 361020
Voor de liefhebbers van de koelere zomer, maak je borst maar nat.
Voorlopig lijkt het in het zuiden 14 dagen warm te blijven.

IMG_3960.jpeg

IMG_3961.png
 
Goedenavond


Voor de liefhebbers van de koelere zomer, maak je borst maar nat.
Voorlopig lijkt het in het zuiden 14 dagen warm te blijven.

Bekijk bijlage 361028
Bekijk bijlage 361029
Trouwens! Waarschijnlijk kan je het omdraaien in de instellingen. Tegenwoordig heb je zo veel opties voor dit soort apps, ik weet bijna zeker dat je die cijfers kan omdraaien zodat overdag bovenaan staat
 
Trouwens! Waarschijnlijk kan je het omdraaien in de instellingen. Tegenwoordig heb je zo veel opties voor dit soort apps, ik weet bijna zeker dat je die cijfers kan omdraaien zodat overdag bovenaan staat
Niet nodig toch? De dag begint met de nacht dus de laagste temperatuur, nou ja meestal dan.
 
Kan niet stil zitten heb met de rest van het hout een vogelvoeder dingetje gemaakt voor aan me boom die ik laatst vrij gemaakt heb van mn overgroeide haag, die tegenover het bankje staat die ik renoveer 😁 kan ik lekker met me kopje koffie van de vogels genieten 😀
 

Bijlagen

  • IMG_20230604_200125.jpg
    IMG_20230604_200125.jpg
    59 KB · Weergaven: 35
Dag knutselsmurf Don en je bent weer nuttig bezig zie ik.
 
Kan niet stil zitten heb met de rest van het hout een vogelvoeder dingetje gemaakt voor aan me boom die ik laatst vrij gemaakt heb van mn overgroeide haag, die tegenover het bankje staat die ik renoveer 😁 kan ik lekker met me kopje koffie van de vogels genieten 😀
Dat werkt toch niet, met zo’n vogelverschrikker op de bank!:p
 
Dag knutselsmurf Don en je bent weer nuttig bezig zie ik.
Vandaag was ik geen klunssmurf maar klussmurf haha ben er wel tevreden over 😀 nou hopen dat ie morgen goed hangt!

Dat werkt toch niet, met zo’n vogelverschrikker op de bank!:p
Valt mee werd vandaag al belaagd door mussen 😝 die zien het verschil niet tussen een plant en mij 🤪
 
Goedemorgen
wederom gewekt door werkgeluiden hier on 7,00 uur :juggle:;)
 
Moge Jaap. Hier komen ze zo de hal egaliseren en woensdag komt er pvc in dus ja we kunnen daar een aantal uren niet overheen.
 
:koffie:
IMG_20230605_091735.jpg
IMG_20230605_091728.jpg


kijk de aannemer heeft een kleine vijver/slotgracht gegraven alleen jammer dat het niet rondom loopt :eek::DD:DD
 
Nou lekkere bende zo te zien Jaap. Het is toch geen loopgraaf voor de troepen van Poetin;)

Moge Corne en Jaap natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan