Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. Koffietijd na een enerverende dag. Werken, tussendoor naar een uitvaart van een nicht? En nu thuis.
Tijd voor de lederhose. O nee, de gewone korte broek. Qua temperatuur kan het al wel.
 
Middag Albert.
 
Middag JT
 
Plannen gewijzigd. De ega moet zo werken dus op tijd eten en dan ga ik maar even ontspannen aan de waterkant met de vishengel.
 
Veel plezier Albert.
 
Ik zeg alvast fijne avond allemaal en eet smakelijk.
 
Hier blijft het steken op zo n 25-26 graden maar dat is toch een reden om me dan te gaan ingraven.

 
Hier blijft het steken op zo n 25-26 graden maar dat is toch een reden om me dan te gaan ingraven.

Het is hier al 25 graden.

 
Goedenavond. Voor wat er nog van over is.
 
Goedenavond, beslist aangename temperaturen hier nu en de komende dagen. Richting het weekend zou het gaan oplopen naar 27, maar zover is het nog niet.
Ik hoop deze maand onze airco niet nodig te hebben. Ik hoop dat de koele nachten daar bij gaan helpen :)
 
Avond Marjan, Nicole en Marcel.

Het is hier lekker nu met 16 graden.
 
Heb mn kattenkruid gestekt en ben me bommenwerper stekjes ook maar wat ruimer aan het zetten. Ben benieuwd of ik wat geïnteresseerden kan vinden 😄 blijf bezig met die plant! Hier ga ik het toch wel laten want ik kan wel 100 potten vullen met die plant der duizenden.
Mn varen ben ik kwijt geraakt aan het rijk der spinnen... (Zie video)
 

Bijlagen

  • IMG_20230605_195727.jpg
    IMG_20230605_195727.jpg
    88.2 KB · Weergaven: 33
  • IMG_20230605_195745.jpg
    IMG_20230605_195745.jpg
    66.3 KB · Weergaven: 29
  • YouCut_20230605_125235443.mp4
    27.2 MB
Goed bezig jij verhevende kunsten.
Maar wat zijn bommewerperstekken
 
Goedenavond, beslist aangename temperaturen hier nu en de komende dagen. Richting het weekend zou het gaan oplopen naar 27, maar zover is het nog niet.
Ik hoop deze maand onze airco niet nodig te hebben. Ik hoop dat de koele nachten daar bij gaan helpen :)
Hier stond die vanacht al aan op de slaapkamer.

En nu staan ze overal op 23. En is het 22 graden binnen.
Met die warmte op komst, moet je het niet te warm laten worden binnen.

En afkoelen doet het niet meer, met dat kleine verschil met buiten.
 
Hier stond die vanacht al aan op de slaapkamer.

En nu staan ze overal op 23. En is het 22 graden binnen.
Met die warmte op komst, moet je het niet te warm laten worden binnen.

En afkoelen doet het niet meer, met dat kleine verschil met buiten.

Ah ja, land klimaat, dan heb je dat "kuch".

Hier nog frisse nachten. Nu al 16, vannacht rond de 11 a 12 denk ik. We kunnen het nu nog goed koel houden, het koelt in de nacht meer af dan het overdag opwarmt.
Komend weekend gaan we afwachten. We hopen door zo min mogelijk verbruik gunstiger uit te komen (meer teruggeleverd dan afgenomen) voor de eindnota energie in augustus.
 
Avond, lekker ontspannen aan het water gezeten. 8 vissen in t net gehad van verschillend formaat.
 
Ah ja, land klimaat, dan heb je dat "kuch".

Hier nog frisse nachten. Nu al 16, vannacht rond de 11 a 12 denk ik. We kunnen het nu nog goed koel houden, het koelt in de nacht meer af dan het overdag opwarmt.
Komend weekend gaan we afwachten. We hopen door zo min mogelijk verbruik gunstiger uit te komen (meer teruggeleverd dan afgenomen) voor de eindnota energie in augustus.
Hier nu nog 22 graden buiten.

39FE341A-A079-4812-8DC7-20B87F2C41B7.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Zolang de wind nog in de ‘verkeerde’ Noord-Oost hoek blijft hangen koelt het savonds en snachts behoorlijk af zodra de zon weg kruipt.
Net boven de 15gr.
IMG_2703.jpeg
 
Ik zeg voor iedereen een hele Goedenacht.
Morgen weer genieten van de planten groei in mijn JBF bakkie.
Planten doen het goed maar das logisch, krijgen voldoende water.
 
aloha allen
 
Morning en het is lekker buiten want ik heb net al weer even gewandeld.
 
Dan kun je ook in de tuin gaan liggen dus:DD
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en ben jij nog thuis?
 
Pff geen zin in vandaag maar ik wens jullie een goedde dag 😄 ben nogsteeds een beetje bedoezeld van mn verse kattenkruid thee gisternacht denk ik. Werd verrast door een lekker zoete en bekende smaak. Denk dat pickwick ook een thee heeft met kattenkruid 😄
 
Moge Don en beter thee van kattenkruid dan van je kat moet je maar denken.
 
Moge Don en beter thee van kattenkruid dan van je kat moet je maar denken.
Dat zijn geen dingen die door me hoofd gingen eerlijk gezegd 😂 vond het vooral grappig me katten te drogeren gisteren 😂
 
Goedemorgen van uit een ☀️ Andijk
:koffie:
 
Moge Jaap.
 
Nou ik ben te laat maar toch wens ik iedereen een fijne middag toe.
 
Middag, halve werkdag achter de rug (vanaf6:15). Nu thuis en zo naar de kapper.
 
Middag Albert en dus even kortwieken voor de warmte binnenvalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan