Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de nieuwe vloer van pvc ligt bijna erin in de gang dus dan kunnen we straks weer via de voordeur.
 
Middaaaag.
IMG_3826.jpeg
 
Goede middag van uit een ☀️ Andijk
Even uit buiken van de lunch lekker een paar broodjes aardbeien genuttigd.
 
Ik probeer me voor te nemen dat elke dag vrijdag is tot het weekend is om de goedde moed er in te houden! Leef van dag op dag 😄 aan het einde van de week vraag ik me toch elke keer af waar de tijd gebleven is 😛

mn kalender die bladert zelfs zichzelf terug naar maart. Het is dat me telefoon nog een beetje klopt! Voor je het weet is het weer winter 😁
 
Avond, nog even lekker nagenieten in de tuinstoel.
 
Je zal maar in Zuid-Zuid Limburg wonen..
Nou, denk dat thuisbezorgd wel overbelast is.

Maar hier toch geen gas meer.
Kreeg wel een brief in de bus. Dat ze volgende week beginnen met het vervangen van de gasleidingen in de straat.
En dat de gasleiding tot in huis vervangen wordt.

Hij is er net vakkundig uit gehaald. Als dat maar goed gaat.:eek:
 
Je zal maar in Zuid-Zuid Limburg wonen..
Is niet meer van deze tijd he 🤪 er zijn meer mensen met een smartphone dan mensen met een binnentoilet. Geen warm water lijkt me dan toch ook wel een dingetje misschien.... Gelukkig hebben we waterkokers 😁 scheelt wel aardig in de centjes 😄
 
Nou, denk dat thuisbezorgd wel overbelast is.

Maar hier toch geen gas meer.
Kreeg wel een brief in de bus. Dat ze volgende week beginnen met het vervangen van de gasleidingen in de straat.
En dat de gasleiding tot in huis vervangen wordt.

Hij is er net vakkundig uit gehaald. Als dat maar goed gaat.:eek:
Die gasten zullen toch wel weten wat ze doen he 😊
 
.... Gelukkig hebben we waterkokers 😁 scheelt wel aardig in de centjes 😄
waterkoker hebben we wel, maar staat in de kast. Kokend water kraan doet zn werk prima bij thee zetten en afspoelen vd pannen, voor de rest wordt hier verrekte weinig gas gebruikt. Alleen met douchen. Deze maand €0,91 aan gasgebruik. Waarvan €0,66 vaste kosten. Dus €0,25 levering gas.
 
waterkoker hebben we wel, maar staat in de kast. Kokend water kraan doet zn werk prima bij thee zetten en afspoelen vd pannen, voor de rest wordt hier verrekte weinig gas gebruikt. Alleen met douchen. Deze maand €0,91 aan gasgebruik. Waarvan €0,66 vaste kosten. Dus €0,25 levering gas.
Dat klinkt niet verkeerd 😄 ik krijg mn kraan temperatuur niet lager dus er komt ook zowat kokend water uit mn kraan. 😆
 
Zo alle klusjes gedaan dus nu op standje rustig aan en niet zweten.
 
Middag Wouter en Albert.

Nou Albert je wel een beetje gelijk maar naast stand rustig zit er ook een stand erg rustig op dus dan zal het de laatste wel worden:DD
 
Goedemiddag,

net even bijgelezen vanaf dinsdag.


Rookmelders. Wat een fijne apparaten.

Vraag me af hoeveel mensen per jaar bezwijken aan een hartverlamming. Zal over een jaar of 8 wel exponentieel toenemen.
Wegens verplichting van vorig jaar.
Schrik me een ongeluk. En altijd voor Jan (met die korte naam).
Gelukkig lag ik niet te slapen.
Hier staan ze geschakeld. Gaat hij bij mij af, gaat hij bij de 5 buren ook af. Plus dat ze dan ook in de gemeenschappelijke ruimtes af gaan.
Paar keer al vals alarm gehad. Sigaretje in de gang waar de melder hangt uitblazen en die dingen gaan loeien. Bij de overburen gaat hij af als ze de badkamerdeur tijdens het douchen niet dichtdoen. Beetje overspannen melders hier dus.
Ik heb een hekel aan die dingen.
Ik ook, maar de laatste keer was het geen vals alarm. Kreeg de melder niet uitgezet dus begreep daar uit dat het wel eens serieus kon zijn. Telefoon gegrist, hond gegrist en naar beneden. Halverwege rook ik smeul in de gemeenschappelijk ruimtes.
Stond op het punt 112 te bellen, toen het stil werd en de deur van een buurvrouw open ging. Eieren vergeten op het gas (in slaap gevallen zullen we het maar op houden)
2 Dagen later nog steeds piepende oren van al die brandmelders die simultaan af gingen in een ruimte die sowieso echoot.

Maar toch, blij dat die dingen er hangen want ik zit hier boven als een rat in de val bij brand.

Voor vals alarm staat er heus waar een stok naast de verwarming zodat ik de melder zo snel mogelijk het zwijgen op kan leggen.
Wij gebruikten daar een step voo
Hoe zit het nou met steps? Zie hier veel kinderen/pubers erop rijden en de gevaarlijkste toeren uithalen in het verkeer. Als ze niet goedgekeurd zijn, betekent dat dat bij een ongeluk de WA verzekering niets uitkeert? @jessicapilon
 
Hoe zit het nou met steps? Zie hier veel kinderen/pubers erop rijden en de gevaarlijkste toeren uithalen in het verkeer. Als ze niet goedgekeurd zijn, betekent dat dat bij een ongeluk de WA verzekering niets uitkeert? @jessicapilon
Als ik zo vrij mag zijn? Weet er beroepshalve het e.e.a. van….
Dat is correct. Ze zijn verboden op de openbare weg en dus niet verzekerbaar. Als ze iemand letsel toebrengen met zo’n ding dan hebben ze een serieus probleem.
Op eigen terrein dus toegestaan, maar vallen ze ook niet altijd standaard onder je WA verzerekering. De polisvoorwaarden of verzekeraar vooraf raadplegen kan een hoop ellende schelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan