Zo de nieuwe vloer van pvc ligt bijna erin in de gang dus dan kunnen we straks weer via de voordeur.
Ik probeer me voor te nemen dat elke dag vrijdag is tot het weekend is om de goedde moed er in te houden! Leef van dag op dag 😄 aan het einde van de week vraag ik me toch elke keer af waar de tijd gebleven is 😛Middaaaag.
Bekijk bijlage 361157
Als jij die houten fiets komt brengen, dan fiets ik daarmee wel een keer naar het werk.Moge Wouter en Marcel.
Lekker op de fiets straks Marcel😉
Nou, denk dat thuisbezorgd wel overbelast is.Je zal maar in Zuid-Zuid Limburg wonen..
https://nos.nl/artikel/2478052-geen...ot-begin-volgende-week-diner-op-kosten-enexis
Is niet meer van deze tijd he 🤪 er zijn meer mensen met een smartphone dan mensen met een binnentoilet. Geen warm water lijkt me dan toch ook wel een dingetje misschien.... Gelukkig hebben we waterkokers 😁 scheelt wel aardig in de centjes 😄Je zal maar in Zuid-Zuid Limburg wonen..
https://nos.nl/artikel/2478052-geen...ot-begin-volgende-week-diner-op-kosten-enexis
Die gasten zullen toch wel weten wat ze doen he 😊Nou, denk dat thuisbezorgd wel overbelast is.
Maar hier toch geen gas meer.
Kreeg wel een brief in de bus. Dat ze volgende week beginnen met het vervangen van de gasleidingen in de straat.
En dat de gasleiding tot in huis vervangen wordt.
Hij is er net vakkundig uit gehaald. Als dat maar goed gaat.😱
waterkoker hebben we wel, maar staat in de kast. Kokend water kraan doet zn werk prima bij thee zetten en afspoelen vd pannen, voor de rest wordt hier verrekte weinig gas gebruikt. Alleen met douchen. Deze maand €0,91 aan gasgebruik. Waarvan €0,66 vaste kosten. Dus €0,25 levering gas..... Gelukkig hebben we waterkokers 😁 scheelt wel aardig in de centjes 😄
Pas maar op want ik ben tot veel in staat hoorAls jij die houten fiets komt brengen, dan fiets ik daarmee wel een keer naar het werk.
Ik begin hem al te knijpen…….Pas maar op want ik ben tot veel in staat hoor
Avond binnenkomers.
Dat klinkt niet verkeerd 😄 ik krijg mn kraan temperatuur niet lager dus er komt ook zowat kokend water uit mn kraan. 😆waterkoker hebben we wel, maar staat in de kast. Kokend water kraan doet zn werk prima bij thee zetten en afspoelen vd pannen, voor de rest wordt hier verrekte weinig gas gebruikt. Alleen met douchen. Deze maand €0,91 aan gasgebruik. Waarvan €0,66 vaste kosten. Dus €0,25 levering gas.
Middag. John, dat is toch de enige stand die jij hebt??? Of heb je talenten waar wij niks van (willen) weten? 🙂😉nu op standje rustig aan en niet zweten.
Hier staan ze geschakeld. Gaat hij bij mij af, gaat hij bij de 5 buren ook af. Plus dat ze dan ook in de gemeenschappelijke ruimtes af gaan.Rookmelders. Wat een fijne apparaten.
Vraag me af hoeveel mensen per jaar bezwijken aan een hartverlamming. Zal over een jaar of 8 wel exponentieel toenemen.
Wegens verplichting van vorig jaar.
Schrik me een ongeluk. En altijd voor Jan (met die korte naam).
Gelukkig lag ik niet te slapen.
Ik ook, maar de laatste keer was het geen vals alarm. Kreeg de melder niet uitgezet dus begreep daar uit dat het wel eens serieus kon zijn. Telefoon gegrist, hond gegrist en naar beneden. Halverwege rook ik smeul in de gemeenschappelijk ruimtes.Ik heb een hekel aan die dingen.
Hoe zit het nou met steps? Zie hier veel kinderen/pubers erop rijden en de gevaarlijkste toeren uithalen in het verkeer. Als ze niet goedgekeurd zijn, betekent dat dat bij een ongeluk de WA verzekering niets uitkeert? @jessicapilonWij gebruikten daar een step voo
Als ik zo vrij mag zijn? Weet er beroepshalve het e.e.a. van….Hoe zit het nou met steps? Zie hier veel kinderen/pubers erop rijden en de gevaarlijkste toeren uithalen in het verkeer. Als ze niet goedgekeurd zijn, betekent dat dat bij een ongeluk de WA verzekering niets uitkeert? @jessicapilon
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.