Goedemiddag,
net even bijgelezen vanaf dinsdag.
Hier staan ze geschakeld. Gaat hij bij mij af, gaat hij bij de 5 buren ook af. Plus dat ze dan ook in de gemeenschappelijke ruimtes af gaan.
Paar keer al vals alarm gehad. Sigaretje in de gang waar de melder hangt uitblazen en die dingen gaan loeien. Bij de overburen gaat hij af als ze de badkamerdeur tijdens het douchen niet dichtdoen. Beetje overspannen melders hier dus.
Ik ook, maar de laatste keer was het geen vals alarm. Kreeg de melder niet uitgezet dus begreep daar uit dat het wel eens serieus kon zijn. Telefoon gegrist, hond gegrist en naar beneden. Halverwege rook ik smeul in de gemeenschappelijk ruimtes.
Stond op het punt 112 te bellen, toen het stil werd en de deur van een buurvrouw open ging. Eieren vergeten op het gas (in slaap gevallen zullen we het maar op houden)
2 Dagen later nog steeds piepende oren van al die brandmelders die simultaan af gingen in een ruimte die sowieso echoot.
Maar toch, blij dat die dingen er hangen want ik zit hier boven als een rat in de val bij brand.
Voor vals alarm staat er heus waar een stok naast de verwarming zodat ik de melder zo snel mogelijk het zwijgen op kan leggen.
Hoe zit het nou met steps? Zie hier veel kinderen/pubers erop rijden en de gevaarlijkste toeren uithalen in het verkeer. Als ze niet goedgekeurd zijn, betekent dat dat bij een ongeluk de WA verzekering niets uitkeert?
@jessicapilon