Ik ga ff de Fusion verversen en dan lekker languit op de bank MotoGP kijken.
Ja daarom ga ik er ook elke 2 uur uit met Sky en zo blijf je goed op de hoogte van allesBaasjes ook weer bijgepraat met elkaar. Altijd leuk.
Je bent te lang niet online geweest dus
Zeg maar gewoon dat je geen idee hebt wat voor hond ze heeftZe heeft een pup van een grote Deense dog en maakt de hele omgeving onveilig. O nee, volgens mij wordt die pup niet groter dan een flinke hamster😉
Is je iglo al gesmolten?Ik zeg alvast middag allemaal en duik vanwege de warmte onder mn steen.
Ja daarom ga ik er ook elke 2 uur uit met Sky en zo blijf je goed op de hoogte van alles
Clicker de Click
Wat leuk! Veel plezier met je minimonsterZo uit mijn hoofd 14 weken op de foto, nu 15 weken
De geheime inlichtingendienst waar ik gebruik van maak zit er nooit ver naastZoals je kunt zien zat John in de goede richting met de Duitse Dog.
Het gaat uitmuntend met de andere hond. Zijn op hele korte tijd, was kwestie van een week, onafscheidelijk geworden. Erg klef stelletje. Maar ik had het natuurlijk wat dat aan gaat niet beter kunnen treffen.Wat leuk! Veel plezier met je minimonster
Gaat zo te zien prima met je andere viervoeter. Hoe heet hij/zij?
En niet leren om te schooien🤣😉Dus ook niet op de bank, niet op schoot. Wel verleidelijk natuurlijk met zo'n kleine.
Doet ze nog niet in elk geval, maar ik vrees dat zodra ze door heeft dat er wel eens "kruimels" op de grond vallen tijdens het koken of eten, dat er toch zo in zit.En niet leren om te schooien🤣😉
Het gaat. Was net een beetje aan het bijkomen van alles maar helaas is mijn oom in april overleden. Mijn zus en ik zijn de laatste van de familie dus nu hier verantwoordelijk voor met alles wat er bij komt kijken.Thea, trouwens erg leuk je weer eens op het forum te zien.
Hoe gaat het met jou, na alles wat je achter de rug hebt?
Nee, niet gezien. Zo goed ben ik absoluut niet in het herkennen van soorten en had nog nooit van deze gehoord.Misschien had je het al gezien, het is een Chiwafwaf
Das toch raar. Aanhalen is één ding maar ongevraagd optillen....Je wil niet weten hoe vaak mensen haar ongevraagd optillen,
Wat triest om te horen. Na het overlijden van je vader lijkt me dit extra moeilijk omdat wonden weer open worden gereten. En het is een megaklus die met al dat verdriet er niet makkelijker op wordt.Het gaat. Was net een beetje aan het bijkomen van alles maar helaas is mijn oom in april overleden. Mijn zus en ik zijn de laatste van de familie dus nu hier verantwoordelijk voor met alles wat er bij komt kijken.
Echt waar, maar ze was ook niet groter dan een flinke cavia (940 gram) toen ik haar mee naar huis nam. Dus een hoog aaaah en oooh gehalte voor sommige mensen op straat. Maar er zijn volwassenen die ik het echt meerdere keren moest zeggen in de loop van de weken.Das toch raar. Aanhalen is één ding maar ongevraagd optillen....
Dat doen ze vaak ook als ik alleen op straat loop en ik heb me altijd afgevraagd waarom🤣🤣Ik heb serieus auto's met een abrupte stop naast me gehad omdat ze even moesten kijken. BOA's hier ook, even auto stoppen en kijken en praatje maken. Fietsers die afstapten, automobilisten (bestuurders) die zover omkeken dat ik dacht dat hun nek zou kunnen breken, wild vreemden die mij aanspraken, maar ook kinderen die mij wel vroegen of ze haar mochten optillen. Nog steeds is het bijna elke wandeling prijs wat aandacht betreft
Dank je wel.Heel veel sterkte.
Je zou bijna denken dat mensen nog nooit een (kleine) hond hebben gezien🙄Ik heb serieus auto's met een abrupte stop naast me gehad omdat ze even moesten kijken. BOA's hier ook, even auto stoppen en kijken en praatje maken. Fietsers die afstapten, automobilisten (bestuurders) die zover omkeken dat ik dacht dat hun nek zou kunnen breken, wild vreemden die mij aanspraken, maar ook kinderen die mij wel vroegen of ze haar mochten optillen. Nog steeds is het bijna elke wandeling prijs wat aandacht betreft 😆
Denk dat je badjas weer open was gevallen..........Dat doen ze vaak ook als ik alleen op straat loop en ik heb me altijd afgevraagd waarom🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.