Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, weer thuus na een rondje fietsen.
 
Lijkt John me echt het type voor om om vijf uur 's ochtends met badjas en slippers een rondje met Swiffer te wandelen:DD:sorry:
Ik had zo'n vermoeden dat je hem zo al eens tegengekomen was bij de Appie.
 
bestel je bij de koffie/theestop een appeltaart krijg je dit.
Let ook op het theekistje. Leuke presentatie.
IMG_3844.jpeg
IMG_3843.jpeg
 
Lijkt John me echt het type voor om om vijf uur 's ochtends met badjas en slippers een rondje met Swiffer te wandelen:DD:sorry:
Ik moet jullie teleurstellen want badslippers heb ik niet en ook geen badjas. Ik ga om 5 uur gewoon zo in mn onderbroek de straat over:pp
 
Ik moet jullie teleurstellen want badslippers heb ik niet en ook geen badjas. Ik ga om 5 uur gewoon zo in mn onderbroek de straat over:pp
Dan snap ik het helemaal. Die wollen onderbroek is natuurlijk de reden van het bekijks dat je hebt.
 
Ik moet jullie teleurstellen want badslippers heb ik niet en ook geen badjas. Ik ga om 5 uur gewoon zo in mn onderbroek de straat over:pp
Dan snap ik het helemaal. Die wollen onderbroek is natuurlijk de reden van het bekijks dat je hebt.
Toch denk ik niet dat er ook maar iemand is die hem op zou willen tillen. Wat maakt dat bij de gedachte opkomt: Geef dat hondje ook een wollen onderbroek aan. Ik geef toe, dat zal leiden tot bekijks maar optillen doen ze dan niet meer... :):);)
 
Middag
pff temp tikt hier de 27 graden aan in de schaduw
Achter op het terras niet mee meetbaar
 
Toch denk ik niet dat er ook maar iemand is die hem op zou willen tillen
Gelukkig niet Ben want als er ook maar 1 mee begint dan willen ze straks nog allemaal:DD

Middag Jaap en ja ik kijk uit naar donderdag want dan wordt het weer koeler.
 
Middag.

Vanmorgen wat boodschapjes gehaald. En daarna lekker in m'n iglo gebleven.
 
Middag.

Vanmorgen wat boodschapjes gehaald. En daarna lekker in m'n iglo gebleven.
Verstandig Marcel, alhoewel ik toen het al behoorlijk warm was even een boodschapje ben gaan halen en het was zalig rustig op straat en in de winkel. Zo'n hittegolf heeft ook weer zo zijn voordelen.
 
Avond luitjes. Als je in de koeltje wil zijn dan moet je juist in de supermarkt gaan lopen:DD
 
Avond luitjes. Als je in de koeltje wil zijn dan moet je juist in de supermarkt gaan lopen:DD
Ik heb wel eens extra tijd bij de koelingen besteedt omdat ik het dus echt loei warm had :DD
 

Het weer nu in Sittard​


30°
Neerslag: 0 mm
Wind: ONO 3
Druk: 1012.8 hPa
Vochtigheid: 28%
 
Avond luitjes. Als je in de koeltje wil zijn dan moet je juist in de supermarkt gaan lopen:DD
Ik hoef daarvoor niet naar de supermarkt hoor.

Maar soms vind ik het in de supermarkt toch snel te koud.
Ik weet niet waar ze de koeling op zetten, maar 20 graden is best koud als het buiten 30 graden is.

Hier zorg ik dat het ongeveer 23 graden is binnen.

Nu aan een lekker Brand biertje en vers gebrande doppinda’s.

Kan ook gelijk goedenavond wensen!
 
Avond Marcel en hier is het 23 in de woonkamer. Ik heb dus maar even een bak aardbeien roomijs opengetrokken.
 
Hoe bevalt het in de nieuwe woning?
Bevalt echt goed!
Het is een fijn huis. Veel ruimte binnen. En het uitzicht is ook ruim.
Ook fijne buren.

De badkamer is echt helemaal naar wens.

Het is ‘s nachts ook lekker rustig.

Er zijn nog wel wat dingen die moeten gebeuren, maar daar wordt aan gewerkt.
Volgende maand komen de nieuwe kozijnen in de woonkamer en boven.

Moet alleen de pui onder in de tuinkamer nog laten vernieuwen.
 
Ik heb zo n hekel aan schooien he. Daarom heb ik Sky aangeleerd dat niet te doen maar hij mag alleen naast me zitten en opletten of er niets valt/wordt gemorst:ROFLMAO:
Het schijnt dat ik met regelmaat eten laat vallen dus ja dat mag hij dan opeten.
Ik kan me lach nooit inhouden als ik me katten naast me zie tijdens het eten. Het moet dan wel iets zijn wat ze echt heel lekker vinden want wat de boer niet kent eet ie niet. Ik had er een gewoonte van gemaakt altijd mn eten te laten zien voordat ik begon met eten. Nadat ze het gezien hadden gaven ze er ook niets meer om. Maar die scheve kopjes en grote ogen dan barst ik in lachen uit. Vooral als ze dan ook nog zo aanstellerig gaan zitten miauwen. Dan kijk ik ze net zo lang aan tot ze beseffen waar ze mee bezig zijn. Ben erg stellig, ze krijgen alleen als ik ja zeg. En vooral niet als hun ja zeggen.
 
Tondeuse gebruiken op de hond en vergeten de ventilator uit te zetten :unsure:
 
John niet naar het Stadspark vandaag? :) Mn Zwager en schoonzus zijn dr wel bij zag ik in de groepsapp.
 
20180501_121856-1-e1540028513205.jpg
00CDCF5E-DC03-4A9D-A10E-479F0C5B0CC5-300x200.jpeg
erna hoeven ze alleen maar gras😍
 
John niet naar het Stadspark vandaag? :) Mn Zwager en schoonzus zijn dr wel bij zag ik in de groepsapp.
Nee mij veel te warm en ik weet niet eens wat er is te doen.

Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen.

Koffie en vlaai al op.

Zometeen even een wandeling maken. Het is met 20 graden nu nog niet zo warm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan