Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Binnen 24,5 graden, buiten te warm🥵
 
Avond, binnen 25,3 en buiten een heerlijke 30.1 🙂😎😎

we klagen niet. We wilden graag zomer, en nu hebben we zomer!
 
Avond en hier 24 binnen in de woonkamer en mij warm genoeg.

We wilden graag zomer, en nu hebben we zomer!
Ja maar ik heb altijd gezegd niet warmer dan 22 graden Albert:pp
 
Avond en hier 24 binnen in de woonkamer en mij warm genoeg.


Ja maar ik heb altijd gezegd niet warmer dan 22 graden Albert:pp
Jij ja, liefst heb jij niet warmer dan 22, niet kouder dan 12, en niet te veel wind en regen…. 😉
 
Jij ja, liefst heb jij niet warmer dan 22, niet kouder dan 12, en niet te veel wind en regen…. 😉
Eindelijk iemand die me snapt :DD
Ach kou daar kun je je op kleden maar gladheid heb ik dan weer liever niet omdat dit veel ellende geeft vaak. Maar aan deze temperaturen heb ik een hekel want je kan weinig doen en vaak komt het van de een op de andere dag en moet je lichaam zich helemaal aanpassen.
Maar goed de weergoden hebben mn gebeden gehoord want na donderdag gaan we hier richting de 22 graden.
 
Weinig doen? Nou ik, en meer met mij, werken er gewoon om door 30graden of niet. Zonder airco of klimaatregeling. Misschien met tropenrooster, maar dan moet het wel een weekje aanhouden.

het scheelt Dat ik er niet zo heel veel last van heb, en we passen gewoon het werktempo wat aan.
 
Goed uit te houden hier.
Vanmiddag de cube ververst.
Straks even de planten in de tuin water geven.
Nu eerst een kop muntthee.

9913B6BF-25E6-4F94-94F1-6E0F1B079A5C.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Ja je kan met die hitte moeilijk je tuin even goed aanpakken bijvoorbeeld want ja dat gaat ook door natuurlijk. Ik heb het niet over een gewone baan want ja je kan altijd je tempo wat aanpassen en op de meeste kantoren is vaak wel airco.
Hier moeten er nog wat struiken uit de tuin/of flink worden gekort bijvoorbeeld maar ja dat gaan we niet met dit weer doen.
 
Hier de tuin net gesproeid want dat was wel weer nodig helaas.
Momenteel bloeit de amsonia mooi.
20230611_201317.jpg
 
Hier de tuin net gesproeid want dat was wel weer nodig helaas.
Momenteel bloeit de amsonia mooi.
Hier doet het Gardena Drip system zn werk. Morgen even de computer er tussen zetten dan nog minder werk ermee.
IMG_3867.jpeg
 
Behalve de moerbei geef ik de tuin geen water want ja dan groeit alles me te hard. Op deze manier krijgt de overlopende hop van de buurman ook geen water en heb ik daar geen werk van want dat spul is amper op te ruimen en het groeit nu al bij meerdere buren.

Goed, tot morgen allemaal en slaap lekker.
 
Behalve de moerbei geef ik de tuin geen water want ja dan groeit alles me te hard. Op deze manier krijgt de overlopende hop van de buurman ook geen water en heb ik daar geen werk van want dat spul is amper op te ruimen en het groeit nu al bij meerdere buren.

Goed, tot morgen allemaal en slaap lekker.
Hier vaste planten die ik wel graag wil behouden dus met deze temperaturen en continue geen regen toch maar besloten om te sproeien. Afgelopen donderdag voor het eerst en vandaag dus weer. En komende weken nog wel vaker ben ik bang.
Slaap lekker John!
 
Ja wij hebben geen bloeiende planten verder in de tuin die echt water moeten hebben. We hebben niet zoveel met de tuin dus we houden hem alleen wat netjes voor het oog.
 
Goedenavond/nacht allemaal

Hier 27 binnen bij het naar bed gaan maar ik heb nog steeds geen zin in die mobiele airco. Vannacht even goed doorluchten en morgen op tijd weer alles dicht. Ivm de pup in de avonduren de achterdeur niet open gehad en dat is voelbaar. Dat scheelt een graad of 2. Moet toch anders de komende 2 weken.
 
Goedenacht allemaal die nog wakker zijn.
Potverdikkie wat is het toch warm vandaag geweest.
Bovenverdieping 27 grdn en beneden 25 grdn.
Alles wat kan draaien en wind maakt is hier actief voor ons al 76/77 jarige is het anders niet vol te houden.
We doen niets, drinken wel veel, ook water en vanavond een stevige kippensoep om het zoutgehalte op peil te brengen.
Morgen ff dubbel zoute drop halen, dat hebben we wel nodig net als water.
Ik hoop wel dat het in de loop van de week wat aangenamer gaat worden nu is de beste plek de koelkast maar ja, om daar samen in te gaan zitten.
Nee dat gaat hem niet worden.
Wens iedereen een koele nacht met de handjes boven de dekens. 🤣🤣🤣
 
Goedemorgen.
 
Goedenavond/nacht allemaal

Hier 27 binnen bij het naar bed gaan maar ik heb nog steeds geen zin in die mobiele airco. Vannacht even goed doorluchten en morgen op tijd weer alles dicht. Ivm de pup in de avonduren de achterdeur niet open gehad en dat is voelbaar. Dat scheelt een graad of 2. Moet toch anders de komende 2 weken.
Een ventilator geeft ook een aangenaam briesje.
 
Moge Andre en ook lekker vroeg.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en het is buiten erg aangenaam momenteel. Lekker de deur open gezet en in de woonkamer is het 21,5 voor zolang het duurt.
 
Wat baal ik dat de accu van mn e- bike de grens niet haalt maar anders gooide ik de tank van de fiets over de grens vol🤣.
 
Mogge. Lekker op de e-bike vanmorgen om half 7. Idd John. Ik ga de grens weer over om te tanken bij de Duutsers
 
Moge Albert en met de korting die deels wordt afgeschaft kan dat wel aardig schelen denk ik voor je.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen

Morgen ff dubbel zoute drop halen, dat hebben we wel nodig net als water.
Bouillonblokje, cup a soup. Ik heb een tijd extra zout moeten nemen en een kop cup a soup voldeed al bijna. Daar zit net als in een half bouillonblokje al gauw 3 gram zout i n. Waarschijnlijk meer dan in zoute drop.
Een ventilator geeft ook een aangenaam briesje.
Dat is ook wel nodig.

Het jaar dat het zo extreem heet was had ik er 4 continue draaien. 2 in de woonkamer, 1 in de keuken en 1 in de slaapkamer. Ik liep dus van bries naar bries en gecombineerd met wat luchtige kleding was dat erg goed te doen.
Nu maar 1 in de woonkamer en net die voor de slaapkamer zo ver mogelijk uit elkaar gehald en schoongemaakt.

Liever overal ventilatoren dan die mobiele airco; herrie en spastisch de binnendeuren dichthouden.
 
Moge Nicole en Tom. Hier in de kamer zo n 23 graden.
 
Moge Nicole en Tom. Hier in de kamer zo n 23 graden.
Vanmorgen was het hier 24.1 maar nog belangrijker denk ik is dat de luchtvochtigheid van begin 60 naar 40 was gezakt.
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk 24*C
:koffie:
 
Moge Jaap.
 
Goedenacht allemaal die nog wakker zijn.
Potverdikkie wat is het toch warm vandaag geweest.
Bovenverdieping 27 grdn en beneden 25 grdn.
Alles wat kan draaien en wind maakt is hier actief voor ons al 76/77 jarige is het anders niet vol te houden.
We doen niets, drinken wel veel, ook water en vanavond een stevige kippensoep om het zoutgehalte op peil te brengen.
Morgen ff dubbel zoute drop halen, dat hebben we wel nodig net als water.
Ik hoop wel dat het in de loop van de week wat aangenamer gaat worden nu is de beste plek de koelkast maar ja, om daar samen in te gaan zitten.
Nee dat gaat hem niet worden.
Wens iedereen een koele nacht met de handjes boven de dekens. 🤣🤣🤣
Citroen schijnt ook goed te werken in plaats van zout. Daar ja je is mee afwisselen misschien. Is wat lekkerder in het water vermoed ik zo 😄
 
Goeiemiddag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan