Ja maar ik heb altijd gezegd niet warmer dan 22 graden AlbertWe wilden graag zomer, en nu hebben we zomer!
Jij ja, liefst heb jij niet warmer dan 22, niet kouder dan 12, en niet te veel wind en regen…. 😉Avond en hier 24 binnen in de woonkamer en mij warm genoeg.
Ja maar ik heb altijd gezegd niet warmer dan 22 graden Albert
Eindelijk iemand die me snaptJij ja, liefst heb jij niet warmer dan 22, niet kouder dan 12, en niet te veel wind en regen…. 😉
Ja je kan met die hitte moeilijk je tuin even goed aanpakken bijvoorbeeld want ja dat gaat ook door natuurlijk. Ik heb het niet over een gewone baan want ja je kan altijd je tempo wat aanpassen en op de meeste kantoren is vaak wel airco.Weinig doen?
Hier doet het Gardena Drip system zn werk. Morgen even de computer er tussen zetten dan nog minder werk ermee.Hier de tuin net gesproeid want dat was wel weer nodig helaas.
Momenteel bloeit de amsonia mooi.
Hier vaste planten die ik wel graag wil behouden dus met deze temperaturen en continue geen regen toch maar besloten om te sproeien. Afgelopen donderdag voor het eerst en vandaag dus weer. En komende weken nog wel vaker ben ik bang.Behalve de moerbei geef ik de tuin geen water want ja dan groeit alles me te hard. Op deze manier krijgt de overlopende hop van de buurman ook geen water en heb ik daar geen werk van want dat spul is amper op te ruimen en het groeit nu al bij meerdere buren.
Goed, tot morgen allemaal en slaap lekker.
Een ventilator geeft ook een aangenaam briesje.Goedenavond/nacht allemaal
Hier 27 binnen bij het naar bed gaan maar ik heb nog steeds geen zin in die mobiele airco. Vannacht even goed doorluchten en morgen op tijd weer alles dicht. Ivm de pup in de avonduren de achterdeur niet open gehad en dat is voelbaar. Dat scheelt een graad of 2. Moet toch anders de komende 2 weken.
Bouillonblokje, cup a soup. Ik heb een tijd extra zout moeten nemen en een kop cup a soup voldeed al bijna. Daar zit net als in een half bouillonblokje al gauw 3 gram zout i n. Waarschijnlijk meer dan in zoute drop.Morgen ff dubbel zoute drop halen, dat hebben we wel nodig net als water.
Dat is ook wel nodig.Een ventilator geeft ook een aangenaam briesje.
Vanmorgen was het hier 24.1 maar nog belangrijker denk ik is dat de luchtvochtigheid van begin 60 naar 40 was gezakt.Moge Nicole en Tom. Hier in de kamer zo n 23 graden.
Citroen schijnt ook goed te werken in plaats van zout. Daar ja je is mee afwisselen misschien. Is wat lekkerder in het water vermoed ik zo 😄Goedenacht allemaal die nog wakker zijn.
Potverdikkie wat is het toch warm vandaag geweest.
Bovenverdieping 27 grdn en beneden 25 grdn.
Alles wat kan draaien en wind maakt is hier actief voor ons al 76/77 jarige is het anders niet vol te houden.
We doen niets, drinken wel veel, ook water en vanavond een stevige kippensoep om het zoutgehalte op peil te brengen.
Morgen ff dubbel zoute drop halen, dat hebben we wel nodig net als water.
Ik hoop wel dat het in de loop van de week wat aangenamer gaat worden nu is de beste plek de koelkast maar ja, om daar samen in te gaan zitten.
Nee dat gaat hem niet worden.
Wens iedereen een koele nacht met de handjes boven de dekens. 🤣🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.