Middag meneer Don. Hier zijn ze bij de buren zonnepanelen aan het monteren en die vallen bijna dood van het dak. Een van hen liep toevallig naar de auto en zei ook dit is geen doen maar ga dat mn baas maar eens vertellen.
Met citroen vul je natuurlijk geen natrium aan.Citroen schijnt ook goed te werken in plaats van zout. Daar ja je is mee afwisselen misschien. Is wat lekkerder in het water vermoed ik zo 😄
Natrium krijg je al genoeg binnen met 1 sneetje brood. Het gaat om de elektrolights ofzo. Zodat je jet vocht vast kan houden en niet gelijk kwijt raakt (of moet het mis hebben)Met citroen vul je natuurlijk geen natrium aan.
Mn potjes met geduld en medelijden zijn ook beiden leeg😉Nee ik hoef geen medelijden van u allen.
Je hebt helemaal gelijk dat het om elektrolyten gaat 👍 hier is natrium er 1 van. Ik meen dat het voedingscentrum zegt dat extra inname niet nodig is, maar ik vind ze niet erg genuanceerd. Activiteit, medicijngebruik en bv koorts kunnen dat juist wel nodig maken. Die dakdekker waar John het over heeft zal zoveel vocht, en daarmee zouten, verliezen dat aanvullen van elektrolyten waarschijnlijk helemaal geen overbodige luxe is.Natrium krijg je al genoeg binnen met 1 sneetje brood. Het gaat om de elektrolights ofzo. Zodat je jet vocht vast kan houden en niet gelijk kwijt raakt (of moet het mis hebben)
Kun je ook zien wie de 2 miljoenste post postte? Die wint met dit weer toch een airco ipv de wasmachine?En ja het AF heeft een aantal posten gehaald daarnet van 2 miljoen dus toch wel een nieuwe mijlpaal
Dat was ik 😉Kun je ook zien wie de 2 miljoenste post postte? Die wint met dit weer toch een airco ipv de wasmachine?
Posten in de babbel tellen niet mee AlbertDat was ik 😉
En dat onder werktijd. Sorry Werkgevert
Nee ik deed mn best maar hij stond op 1.999.998 en opeens versprong hij naar 2.000.008 dus dat was raar. Wel jammer want de winnaar kreeg een jaar gratis toegang op het AFKun je ook zien wie de 2 miljoenste post postte? Die wint met dit weer toch een airco ipv de wasmachine?
Ik denk dat jij die eer zelf hebt.Middag Albert.
En nu op de de 3 miljoenste post en wie nu al weet wie die gaat posten die mag dat best al wel verklappen
O jee, dan verzoek ik iedereen om meer te gaan posten want anders zal dit pas rond 2035 zijn😱Ik denk dat jij die eer zelf hebt.
Ja graag gedaan he! Ik verveel me in iedergeval niet! 😂En ja het AF heeft een aantal posten gehaald daarnet van 2 miljoen dus toch wel een nieuwe mijlpaal
Ja maar dat is een ander verhaal, medicijngebruik en bv koorts kunnen dat juist wel nodig maken. Die dakdekker waar John het over heeft zal zoveel vocht, en daarmee zouten, verliezen dat aanvullen van elektrolyten waarschijnlijk helemaal geen overbodige luxe is.
Kijk op jouw kan ik bouwen en laten we ons best doen om snel de 3 miljoen te halenJa graag gedaan he! Ik verveel me in iedergeval niet!
Eens!Ik denk dat jij die eer zelf hebt.
Beetje kwaliteit in mn berichten is niets mis mee toch john! Zoals dit bericht als perfecte voorbeeld!Berichten 2,000,056
Kom op @don1262 we zijn er nog niet hoor
Ik wens iedereen alvast een fijne avond.
Moet opseminst wel een beetje inhoud hebben he! Dit soort berichten typen niet zichzelf, daar zit heel veel tijd achter!Eens!
Gelukkig tellen ook de berichten mee die minder goede inhoudt hebben Don😉. Alleen de berichten in de sectie babbelbox tellen niet mee zoals hier in het GDT.Beetje kwaliteit in mn berichten is niets mis mee toch john! Zoals dit bericht als perfecte voorbeeld!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.