Voor de zekerheid heb ik hem toch op 23 staan, je weet het nooit.Moge Nicole en je kan dan de cv wel uitzetten hoor
Ja dat vind ik wel het jammere aan dit weer.Nee verstandig en zo krijg je in elk geval geen koude handen🤣
Lukt je nu ook niet echt zonder de wekker hein de winter kom ik me bed zo moeilijk uit dit is ideaal!
Ik weet niet waarom maar m'n vertrouwens in deze beheerder daalt... 🙂😉Nee ik deed mn best maar hij stond op 1.999.998 en opeens versprong hij naar 2.000.008 dus dat was raar. Wel jammer want de winnaar kreeg een jaar gratis toegang op het AF
Nog verder dalen? Het was al op een dieptepunt toch? 🙂Ik weet niet waarom maar m'n vertrouwens in deze beheerder daalt... 🙂😉
Misschien moet je dit dan ook maar niet lezen in dit topic net als dat wij de thermometer niet moeten aflezen😉Mijn verzoek; willen jullie het niet meer hebben over siësta's? Het geeft alleen maar problemen. 🙁😢
Let erop dat je je bij thuiskomst niet vergist want straks neem je een handjevol kruipend gedierte in en bindt je een pil aan de haak😉Smiddags heren. Straks even naar een winkel voor kruipend gedierte om te laten zwemmen vanavond. En om half 3 langs de apotheek voor een nieuwe voorraad pillen om mn ‘aandoening’ in de hand te houden.
Ik ben gewoon om half 7 al wakker zonder wekker voor mij is dat een hele prestatie hoor 😱 5 uur is mn doel maar balans is belangrijker 😜Nou wat je optijd noemt Don en ik zat al vanaf 5 uur op je te wachten. Maar ja, toch wens ik je een goedemorgen toe.
Lukt je nu ook niet echt zonder de wekker he
Volhouden en op den duur wordt net als ik elke dag om 5 uur wakker. Gewoon de wekker wel zetten en na enige tijd ben je wakker voor de wekker aan.Ik ben gewoon om half 7 al wakker zonder wekker voor mij is dat een hele prestatie hoor 😱 5 uur is mn doel maar balans is belangrijker 😜
Dat zou werken als ik optijd naar bed zou gaan. Maar met 4 uur slaap trek ik het niet. Komt me ritme ook niet tegoeden 😜 kleine stapjes hé heb al 3.5 uur verschoven!Volhouden en op den duur wordt net als ik elke dag om 5 uur wakker. Gewoon de wekker wel zetten en na enige tijd ben je wakker voor de wekker aan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.