Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
denk dat als ik de deur ook nog open doe, dat het zakt naar 16 a 17 graden. En dat hoeft niet van mij
 
Heerlijk even zo koel maar dat lukt hier niet met de tuindeur open. Maar goed 22 is prima en het gaat de komende tijd koeler worden.
 
dan moeten de bakken ook weer op temperatuur komen
 
Hier zijn de Fusion en de zeewaterbak netjes overdag 25 graden dus nog geen coolers nodig gehad.
 
Moge Nicole en je kan dan de cv wel uitzetten hoor:DD
 
Nee verstandig en zo krijg je in elk geval geen koude handen🤣
 
Ach nog een paar dagen en dan zakt de temp weer 6 graden hier en dan is het weer wat aangenamer. De bakken doen het nog zonder coolers op 25 graden en dat is weleens anders geweest.
 
Moge Marcel.
 
Morgen John.

Op naar weer een warme dag.
 
Ach Marcel op de fiets naar je werk kun je lekker even uitwaaien:pp

Gelukkig gaat het eind van de week afkoelen.
 
Moge Corne.
 
Gebeurt me net ff iets te vaak dat me wekker uit staat. Ben toch maar blij dat ik optijd wakker werd 🤔 goeiemorgen! Ben de warmte nog niet zat hoor kom maar op zomer. Het is lang genoeg koud geweest 😁 in de winter kom ik me bed zo moeilijk uit dit is ideaal!
 
Nou wat je optijd noemt Don en ik zat al vanaf 5 uur op je te wachten. Maar ja, toch wens ik je een goedemorgen toe.

in de winter kom ik me bed zo moeilijk uit dit is ideaal!
Lukt je nu ook niet echt zonder de wekker he:pp
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk 22*C
Met een lekker verkoelend windje van af het IJsselmeer best te doen zo
Nu eerst :koffie:
 
Moge Thea en Jaap. Hier ook nog goed te doen met een windje.
 
Middag.
 
Middag, om 12 uur heb ik besloten dat ik genoeg gewerkt had voor vandaag. Morgen weer verder. eerst eens wat lunch naar binnen schuiven. Maar ik begin met een champignonsoepje.
 
Middag Albert.
 
Nee ik deed mn best maar hij stond op 1.999.998 en opeens versprong hij naar 2.000.008 dus dat was raar. Wel jammer want de winnaar kreeg een jaar gratis toegang op het AF:DD
Ik weet niet waarom maar m'n vertrouwens in deze beheerder daalt... 🙂😉
 
Smiddags heren. Straks even naar een winkel voor kruipend gedierte om te laten zwemmen vanavond. En om half 3 langs de apotheek voor een nieuwe voorraad pillen om mn ‘aandoening’ in de hand te houden.
 
Gezien het feit dat een groot aantal mensen een thermometer schijnen te hebben en daar bovendien herhaaldelijk op te kijken een waarschuwing. Kijk er NIET op! Daar krijg je het warm van. Zeker wanneer zo'n ding de waarde ietwat naar boven, al of niet foutief, bijstelt. Zou het apparaat ergens op 15 graden blijven steken zouden we allemaal klagen over de kou.... Dus stel je voor dat het 22 graden is en alles is weer prima. Een heerlijke temperatuur. Euhh.... denk ik. 😕

Hier is al een gesproken over het houden van een siësta. Zal ook wel weer te maken hebben met het bovenstaande. Dat heb ik nog nooit gedaan maar misschien is dit het proberen waard? Het blijkt vermoeiend. Eerst een plek, een rustplaats gereed maken. Dan moet je je op die plek neer vleien. Het is vervolgens de bedoeling dat je gaat slapen waarbij je interne wekker voor een kloppende wek tijd moet zorgen. Je gaat daar dus, eenvoudig gezegd, op liggen. Wat weer maakt dat het kan duren eer je een slaap te pakken hebt om je ligtijd te overbruggen. In mijn geval bleek toen de slaap kwam het tijd was om de siësta te beëindigen. Wat maakte dat ik én doodmoe was én slaperig. Mijn verzoek; willen jullie het niet meer hebben over siësta's? Het geeft alleen maar problemen. 🙁😢

Mijn groet niet, zonder problemen doe ik ze jullie toekomen. Goedemiddag allemaal!
 
Mijn verzoek; willen jullie het niet meer hebben over siësta's? Het geeft alleen maar problemen. 🙁😢
Misschien moet je dit dan ook maar niet lezen in dit topic net als dat wij de thermometer niet moeten aflezen:DD😉

Middag Ben en ja ik wil nog wel even kwijt dat mijn siësta van daarnet me prima afging hoor:sorry:
 
Smiddags heren. Straks even naar een winkel voor kruipend gedierte om te laten zwemmen vanavond. En om half 3 langs de apotheek voor een nieuwe voorraad pillen om mn ‘aandoening’ in de hand te houden.
Let erop dat je je bij thuiskomst niet vergist want straks neem je een handjevol kruipend gedierte in en bindt je een pil aan de haak😉
Alvast veel plezier aan de waterkant.
 
Middag ☀️ 26*C
:koffie:
 
Nou wat je optijd noemt Don en ik zat al vanaf 5 uur op je te wachten. Maar ja, toch wens ik je een goedemorgen toe.


Lukt je nu ook niet echt zonder de wekker he:pp
Ik ben gewoon om half 7 al wakker zonder wekker voor mij is dat een hele prestatie hoor 😱 5 uur is mn doel maar balans is belangrijker 😜
 
Ik zit er aan te denken om een vergrootglas te kopen om mn aquarium in te turen, ik twijfel alleen een beetje...
Ik zit me voor te stellen hoe het er namelijk voor me vissen uit zal zien. Denk dat ik ze dat trauma wil besparen 😂
 
Ik ben gewoon om half 7 al wakker zonder wekker voor mij is dat een hele prestatie hoor 😱 5 uur is mn doel maar balans is belangrijker 😜
Volhouden en op den duur wordt net als ik elke dag om 5 uur wakker. Gewoon de wekker wel zetten en na enige tijd ben je wakker voor de wekker aan.
 
Volhouden en op den duur wordt net als ik elke dag om 5 uur wakker. Gewoon de wekker wel zetten en na enige tijd ben je wakker voor de wekker aan.
Dat zou werken als ik optijd naar bed zou gaan. Maar met 4 uur slaap trek ik het niet. Komt me ritme ook niet tegoeden 😜 kleine stapjes hé heb al 3.5 uur verschoven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan