Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Een hele goedemorgen allemaal.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen allemaal!
 
Middag allemaal.
 
Middag uut t warme oostn. Heerlijk weer.
 
Middag Albert en hier met 24-25 graden weer te warm maar ja ik heb nog een weekje geduld want ze beloven dat we dan naar de 21 graden gaan hier en dat is ideaal😉
Met dit weer zweet je als een gek als je je inspant en nog maar niet gesproken over het slechte slapen dat je doet als het in huis zo warm is. De ventilator draait zich een ongeluk🤣
 
Middag Albert en hier met 24-25 graden weer te warm maar ja ik heb nog een weekje geduld want ze beloven dat we dan naar de 21 graden gaan hier en dat is ideaal😉
Met dit weer zweet je als een gek als je je inspant en nog maar niet gesproken over het slechte slapen dat je doet als het in huis zo warm is. De ventilator draait zich een ongeluk🤣
Ze beloven wel vaker wat…. maar ik moet je denk ik teleurstellen, het blijft nog wel een tijdje warm vrees ik.
 
Ze beloven wel vaker wat…. maar ik moet je denk ik teleurstellen, het blijft nog wel een tijdje warm vrees ik.
Jammer Albert Pelleboer:DD

1686834926558.png
 
Raar want weerplaza geeft veel lager aan voor Sittard in die week. Maar ja hier hebben ze vaak al moeite om 2 dagen van te voren het goed te brengen:

1686837157838.png
 
Raar want weerplaza geeft veel lager aan voor Sittard in die week. Maar ja hier hebben ze vaak al moeite om 2 dagen van te voren het goed te brengen:

Bekijk bijlage 361483
Albert gebruikt de App waar ik een screenshot van plaatste ook,, komt op de langere termijn altijd redelijk in de buurt.
Is maar net welke pluim men aanhoudt.

Vooralsnog zie ik de apps die ik gebruik allemaal spreken van hoge temperaturen volgende week. Zelfs Buienradar laat twee weken vooruit van dit "zalige" weer zien voor Sittard. Weerplaza is vooralsnog hierin een uitzondering.
 
Buienradar geeft ook voor hier de meeste dagen rond de 22-23 graden aan dus ideaal. Ik denk dat jullie op een verkeerde plek wonen😉

1686837519511.png
 
Ja dat is het voordeel vaak weer in de zomer. Het scheelt snel soms al 4-5 graden met Limburg dus daarom ben ik wel blij hier te wonen.
 
Ik zeg alvast avond allemaal en eet smakelijk. Ik ga me langzaam naar de tafel begeven om te eten want voor je het weet breekt het zweet je weer uit😉
 
Ja dat is het voordeel vaak weer in de zomer. Het scheelt snel soms al 4-5 graden met Limburg dus daarom ben ik wel blij hier te wonen.
Goed te doen in het zuiden hoor! Het is even aanpassen maar tegen de tijd dat je er aan gewend bent is het voorbij. Dan word het nat en koud!
 
We gaan dan maar voor de herfst Don met een temp van zo n 18 graden:DD
 
We gaan dan maar voor de herfst Don met een temp van zo n 18 graden:DD
Ben bestand tegen elke weersomstandigheid. Of ik het lang vol houd is maar de vraag maar een beetje kou houd me niet tegen 😄
 
Goedenavond.
 
Avond Marcel.
 
Goedenacht allemaal.
En dan is het alweer nacht.
Na een dag hard werken nu even relaxed op de bank.
De aqua-cave is vandaag leeg gemaakt, mensen mensen, wat een hoop gaten zitten er in de muur.
Morgen eerst maar eens dicht smeren en een kastje bouwen voor een 60cm bakje.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Moge meneer Biljoenblik.
 
Mogguh. T is vrijdag en dat wil zeggen dat om 12u mn weekend begint. YEAH.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan