Moge allemaal.
Ze beloven wel vaker wat…. maar ik moet je denk ik teleurstellen, het blijft nog wel een tijdje warm vrees ik.Middag Albert en hier met 24-25 graden weer te warm maar ja ik heb nog een weekje geduld want ze beloven dat we dan naar de 21 graden gaan hier en dat is ideaal😉
Met dit weer zweet je als een gek als je je inspant en nog maar niet gesproken over het slechte slapen dat je doet als het in huis zo warm is. De ventilator draait zich een ongeluk🤣
Jammer Albert PelleboerZe beloven wel vaker wat…. maar ik moet je denk ik teleurstellen, het blijft nog wel een tijdje warm vrees ik.
Albert gebruikt de App waar ik een screenshot van plaatste ook,, komt op de langere termijn altijd redelijk in de buurt.Raar want weerplaza geeft veel lager aan voor Sittard in die week. Maar ja hier hebben ze vaak al moeite om 2 dagen van te voren het goed te brengen:
Bekijk bijlage 361483
In dit geval wel.Buienradar geeft ook voor hier de meeste dagen rond de 22-23 graden aan dus ideaal. Ik denk dat jullie op een verkeerde plek wonen😉
Bekijk bijlage 361484
Goed te doen in het zuiden hoor! Het is even aanpassen maar tegen de tijd dat je er aan gewend bent is het voorbij. Dan word het nat en koud!Ja dat is het voordeel vaak weer in de zomer. Het scheelt snel soms al 4-5 graden met Limburg dus daarom ben ik wel blij hier te wonen.
Ben bestand tegen elke weersomstandigheid. Of ik het lang vol houd is maar de vraag maar een beetje kou houd me niet tegen 😄We gaan dan maar voor de herfst Don met een temp van zo n 18 graden
Morgen mevrouw jessicapilon.Moge meneer Biljoenblik.
Moge Billy en Albert.Morgen mevrouw jessicapilon.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.