Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mn hoofd zag het er realistisch uit is dat niet goed genoeg voor mn statement? 😂
Ach door de warmte gaan we allemaal weleens dingen zien die er niet zijn. Ik dacht dat ik vanmiddag een ijsbeer door de straat zag lopen maar dat bleek toen ik dichterbij kwam de buurman te zijn.
 
Yummie
IMG_3892.jpeg
 
Ach door de warmte gaan we allemaal weleens dingen zien die er niet zijn. Ik dacht dat ik vanmiddag een ijsbeer door de straat zag lopen maar dat bleek toen ik dichterbij kwam de buurman te zijn.
Ik zit me helemaal voor te stellen hoe je met gespleten ogen de verte in zit te turen en het silhouet van een ijsbeer lijkt te onderscheiden. Terwijl je geschokken en verbaast voorzichtig het silhouet nadert dat de vormen van een uitgehongerde wilde witte ijsbeer heeft het langzaam in je buurman veranderd met een wit shirt aan die de onkruid aan het wieden was terwijl hij beren geluiden maakte. Snap de verwarring nu helemaal eigenlijk!
 
Ik zit me helemaal voor te stellen hoe je met gespleten ogen de verte in zit te turen en het silhouet van een ijsbeer lijkt te onderscheiden. Terwijl je geschokken en verbaast voorzichtig het silhouet nadert dat de vormen van een uitgehongerde wilde witte ijsbeer heeft het langzaam in je buurman veranderd met een wit shirt aan die de onkruid aan het wieden was terwijl hij beren geluiden maakte. Snap de verwarring nu helemaal eigenlijk!
Wacht maar tot je ook 57 bent en je ogen minder worden🤣
 
Goedenavond

Lekker om half 11 dr in
Dan kom ik net met de honden binnen, omdat ik wacht met uitlaten tot het wat afgekoeld is. Nog douchen en dan is het zo middernacht. Zes uur uiterlijk de wekker maar ben eerder wakker door een concert van een hele grote zwerm roeken. Zo tegen vieren moet op de slaapkamer alles dicht om dat geluid enigszins te dempen. Dan uiterlijk om 6 er weer uit. Gebroken nachten dus, niet fijn. En te weten dat ik normaal tegen 21.15 uur erop lig.
 
Tot morgen allemaal en ik lig er ook om half 10 in.
 
Aju paraplu.. de appeltaart smaakt heerlijk bye the way…
Werd jaloers heb ook een punt uit de vriezer gehaald. Blij dat het gesmaakt heeft! Goedde tip hoor 😉
 
Moge allemaal.
 
Mogge. T voelt lekker fris aan met wat mist en lage bewolking. Zal wel snel weer opwarmen denk ik vanmorgen.
 
Moge Albert en hier bewolkt nog maar geen mist. Heerlijk zo met de deur even goed open.
 
Mogge John. Hier deur open en aan voorzijde het raam. Lekker doorwaaien. En de temperatuur is al 2 graden omlaag in huis.
 
Goedemorgen.
 
Morge. Voor wie nog geen plannen heeft dit weekend en van tuinen/tuinieren/planten houdt, dit weekend is het open tuinen weekend van groei en bloei.
 
Morge. Voor wie nog geen plannen heeft dit weekend en van tuinen/tuinieren/planten houdt, dit weekend is het open tuinen weekend van groei en bloei.
Wat leuk! Ze hebben bij mij ook een tuin open in de buurt 😄 misschien straks een kiekje nemen🤔 ben wel benieuwd of de tuin zo mooi is!
 
Goeiemorgen en een fijne dag allemaal! Ben weer lekker jaloers op de vroege vogels hier. Ik ben nog moe, andere hebben al een halve dag er op zitten! marktdag vandaag weer 😄 ben benieuwd of ik wat lekker fruit kan scoren 😁 lekker ananasje gaat er wel in denk ik
 
Moge Don en ja ik heb al levendvoer gehaald en ververs nu de bak even en dan gaan we lekker MotoGP kijken.
 
Tja je hebt er malloten bij zeg:

Uhmm dit is niet alleen dronkenschap 😂 als ik dronken ben weet ik toch echt wel dat dit niet klopt... Die man breekt in gaat in een wieg/bed van een vreemde liggen. Is naakt, weet niet waar hij is. Wil niet mee komen en geeft alleen om zn telefoon. Dit klopt echt niet 😂

als dit het effect van alcohol is, is het dan nog de man zn schuld? Of dat alcohol zo toegankelijk is voor mensen die er niet mee om gaan.
Ik zou die man gewoon achter tralies zetten. Morgen ligt hij samen bij de dochter in bed. 😔
 
Goede morgen
 
Moge Jaap.
 
Uhmm dit is niet alleen dronkenschap 😂 als ik dronken ben weet ik toch echt wel dat dit niet klopt... Die man breekt in gaat in een wieg/bed van een vreemde liggen. Is naakt, weet niet waar hij is. Wil niet mee komen en geeft alleen om zn telefoon. Dit klopt echt niet 😂

als dit het effect van alcohol is, is het dan nog de man zn schuld? Of dat alcohol zo toegankelijk is voor mensen die er niet mee om gaan.
Ik zou die man gewoon achter tralies zetten. Morgen ligt hij samen bij de dochter in bed. 😔
Tja of het alleen de alcohol is dat durf ik niet te zeggen en soms zit er een hele problematiek achter. Ik lees al drugs en alcohol dus wie weet wat er verder nog speelt.
Vandaar dat ik ook altijd zeg van verbied naast bepaalde drugs ook de drank maar want dat kost ook jaarlijks veel levens (in het verkeer).
 
Tja of het alleen de alcohol is dat durf ik niet te zeggen en soms zit er een hele problematiek achter. Ik lees al drugs en alcohol dus wie weet wat er verder nog speelt.
Vandaar dat ik ook altijd zeg van verbied naast bepaalde drugs ook de drank maar want dat kost ook jaarlijks veel levens (in het verkeer).
Alcohol is drugs, maar drugs kan je ook vinden in koffie, thee, suikerhoudend voedsel. Zelfde de maanzaad op je hamburger is ontworpen zodat jij meer wilt. De stofjes in chips die je honger vergroten en je volle gevoel laten verdwijnen. We zijn er nog niet 😜 maar dan heb je nog gekken op de wereld. Denk dat dit gedrag meer over de man zegt dat over wat hij genomen had... Hij is gelukkig naar de man gebracht die hem had moeten opvoeden, zn vader. Zal vast goed komen. Not 😐
 
Mogguh. Even bij Intratuin Almelo geweest voor een uitbreiding vd druppelset voor de hangbloemen en in de potten op het terras. Die nu ook aangesloten op het systeem en krijgen nu ook 2x per dag een half uurtje lang water.

en bij Aquadeco langs geweest voor diepvriesvoer, en wat Anetome Helana’s voor in de Lido om de slakken wat in de perken te houden.

nu alleen de vloer nog dweilen en dan niks meer dan douchen en eind vd dag naar broer en schoonzus, zij is vandaag 65 geworden, reden voor een feestje. Zelf kan ze niet veel meer door Long Covid icm COPD.
 
Middag alemaal en gefeliciteerd met je schoonzus.
 
Goedemorgen kan nog net en ik doe er ook gelijk maar een goedemiddag bij.
 
Middag Tom.
 
Goedemiddag

Even bij Intratuin Almelo geweest voor een uitbreiding vd druppelset voor de hangbloemen
In de huidige tijd stel ik me zo voor dat het draadloos is? 😉
 
Middag Nicole.
 
Goedemiddag


In de huidige tijd stel ik me zo voor dat het draadloos is? 😉
Ik bestel me regen altijd via aliexpress. Duurt wel 30 dagen en je moet altijd een maatje groter bestellen maar voor dat geld kan het kraanwater niet op! (Kleur kan wel afwijken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      BlupGup: oke, wel vreemd
      Terug
      Bovenaan