Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bestel me regen altijd via aliexpress. Duurt wel 30 dagen en je moet altijd een maatje groter bestellen maar voor dat geld kan het kraanwater niet op! (Kleur kan wel afwijken)
Heb je nooit schade aan het pakket als het binnenkomt of in het ergste geval een pakket waar de regen uit is gelopen?
 
Heb je nooit schade aan het pakket als het binnenkomt of in het ergste geval een pakket waar de regen uit is gelopen?
Nouja komt gebruikelijk met een wolkbreuk. Het is een natuurlijk product dus dat kan alle vormen en maten hebben. En het lekt vaak wel bij aankomst. Lekker vers betekend dat. Maar daar houden ze wel rekening mee. Er word vaak wat compensatiewater mee gezonden. Anders komen ze van de regen in de drup! Het is soms al zn gedoe met douane.
 
Nouja komt gebruikelijk met een wolkbreuk. Het is een natuurlijk product dus dat kan alle vormen en maten hebben. En het lekt vaak wel bij aankomst. Lekker vers betekend dat. Maar daar houden ze wel rekening mee. Er word vaak wat compensatiewater mee gezonden. Anders komen ze van de regen in de drup! Het is soms al zn gedoe met douane.
Aha, dat bedoeld Ali dus met airshipping.
 
Middag.

Zo vanmiddag even een rondje gelopen. Best warm.
En ineens sta je midden in een stofhoos.
 
Middag.

Zo vanmiddag even een rondje gelopen. Best warm.
En ineens sta je midden in een stofhoos.
Het is gortdroog hè?

Over pollen gesproken. Deels bloesem en voor een heel groot deel pollen in de goten.

IMG_1609.jpeg
 
Nou ik ben klaar met dit weer en van mij mag het een week gaan hozen. In de schaduw is het lekker maar als je in de zon komt dan klapt de 26 graden er weer in.
Die gasten in de Bilt willen ook nooit eens naar me luisteren.
 
Nou ik ben klaar met dit weer en van mij mag het een week gaan hozen. In de schaduw is het lekker maar als je in de zon komt dan klapt de 26 graden er weer in.
Die gasten in de Bilt willen ook nooit eens naar me luisteren.
Aansteller. Het is nog geen eens 20 graden bij jou.

6FD556CD-24E8-40D7-83D2-3007CFF297FD.jpeg
 
Nou dan weet je niet waar Grunn ligt Marcel want dat ligt behoorlijk onderin hoor. Volgens jou kaart zo n 24 en dat klopt met wat ik zie.
O ja, avond allemaal.

1687016306402.png
 
Maar ja, ik ben er nooit geweest. Misschien is er ook niets??
Nee dat is te merken want de eierbal ligt nog steeds op je te wachten😉
Maar ja dat stukje boven de stad is veelal niks met niks en ergens helemaal bovenin woont mn vader. Nou ik zou er nog niet gratis willen wonen.
 
Maar daar in Limburg zijn ze goed in pikken want die hebben onze slogan gejat🤣
 
Maar daar in Limburg zijn ze goed in pikken want die hebben onze slogan gejat🤣
Arm Groningen 😉
Vraag ik me toch af waar dat ligt.
 
Arm Groningen 😉
Vraag ik me toch af waar dat ligt.
Ik snap die slogan over Limburg niet want met dat soort vragen heb ik de indruk dat het vrij bekrompen mensen zijn daar in Limburg🤣🤣
 
Ik snap die slogan over Limburg niet want met dat soort vragen heb ik de indruk dat het vrij bekrompen mensen zijn daar in Limburg🤣🤣
Ik herinner me nog van vroeggah, hadden we de slogan "Geleen heeft het". Ik meen dat Amsterdam daar later mee aan de haal ging. In elk geval een grote stad n het Westen :DD
 
Ach ja de meeste steden en beetje dorpen hebben wel een of andere slogan om mensen te verleiden om daar te komen wonen of om het toerisme aan te trekken.
Nou ze doen maar want ik trek me er niks van aan.
 
Avond. Vanmiddag 2 leuke tuinen bezocht en daarna uit eten geweest. Morgen nog naar een tuin en daarna door naar een verjaardag.
 
Avond, weer thuis van het feestje. Lekker gegeten en gedronken.
 
Ik snap die slogan over Limburg niet want met dat soort vragen heb ik de indruk dat het vrij bekrompen mensen zijn daar in Limburg🤣🤣
Ze willen stiekem ook mee doen! Limburg word altijd zo buitengesloten 😜 en groningen drijft nog net niet weg, beetje net als: als je hoofd niet vast had gezeten dan... iedee. In eindhoven zijn ze gewoon allemaal gek daarom ben ik daar ook gaan wonen natuurlijk. Soort zoekt soort. Limburg en groningen doen eigenlijk vooral gewoon hun best om er NIET bij te horen. Ze praten zelfs in geheimtaal 😂
 
En wij van wceend prate algemeen beschaaft hoofdstedelijks verschil tussen kunnen ,kannen kennen we niet
Amsterdamse taal dat is volstrekt normaal.
 
En wij van wceend prate algemeen beschaaft hoofdstedelijks verschil tussen kunnen ,kannen kennen we niet
Amsterdamse taal dat is volstrekt normaal.
Amsterdams dialect vind ik als buitenstaander vergelijkbaar met rotterdams en haags. Beetje zelfde niveau. Er is maar 1 provincie waar ze zonder dialect praten en dat is in flevoland!
 
Over pulp gesproken.
 
Ik het ook gehoord nou dat die half miljard voor wat het toen waard was voor onze oranjes.
Dat het allang 3dubbel en dwars is terugbetaald aan de praktiese nietsnutten door middel van om uitkeringen te verstrekken.
Ik wil graag ontheemdheids toeslag ergens aanvragen.
Vroeger zeit we dat de camping vol is, dus der kenne geen meer nieuwe tentjes bij anders sloat die ze het terrein af , tja ik word ook vol😎😍😘
 
Masterclass regen rijden van Max weer bij de kwalificatie. Morgen mag t van mij ook regenen daar in Canada.
voor nu, sleep well en see you tomorrow.
 
Avond allemaal

Avond. Vanmiddag 2 leuke tuinen bezocht en daarna uit eten geweest. Morgen nog naar een tuin en daarna door naar een verjaardag.
Mooi om zo met je hobby bezig te zijn. Inspiratie op gedaan?
Ze praten zelfs in geheimtaal 😂
Esse wils kèn ich het ouch veur dich sjrieve.
En wij van wceend prate algemeen beschaaft hoofdstedelijks verschil tussen kunnen ,kannen kennen we niet
Amsterdamse taal dat is volstrekt normaal.
Mooi accent.
 
5 cent 1 stuiver 2 dingen of 6 noord oost zuid west zenith en nadir,
Voor jou
 
Avond allemaal


Mooi om zo met je hobby bezig te zijn. Inspiratie op gedaan?

Esse wils kèn ich het ouch veur dich sjrieve.

Mooi accent.
Ik doe het niet na 😄 ik ben toch blij met google translate en spell corrector. Taal is overrated. Stiltes, die zijn soms waardevol 😁
 
Goedemorgen.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, regen op komst als ik de radar kan geloven!
 
Moge Nicole en hier is het mistig maar laat de regen maar komen.
Ik heb net lekker 45 min gewandeld want nu is het nog te doen voor Sky.
 
Zie net dat het hier 30 graden wordt en na vandaag zo n 24 graden en over een week gaan we naar 22 graden.
Gaat eindelijk de goede kant op. En elke dag wat regen en dat frist ook lekker even op denk ik.
Maar ja in het Zuiden zal het wel weer warmer worden:sorry:
 
Mogge.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: begrijp van die stromingspomp geen ene hout... heb hem 6x stekker eruit en erin dat die stil...
      Terug
      Bovenaan