Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, koffietijd. 25,6 op de thermo hier.

Paar lampen van het plafond gehaald, en een paar gaten dichtgestopt met plamuur. Vrijdagmorgen komt de schilder het plafond mooi Wit spuiten. Met de roller doen ze tegenwoordig bijna niet meer. En hij kan dat vast beter dan dat we zelf gaan te knoeien.
 
Middag Albert en hier weer 24 in de woonkamer.
 
Avond allemaal en eet smakelijk.
 
Ik stond net op het punt om te boeken na de zomerdrukte maar ja ik zie er nu maar vanaf. Ik dacht dat het ongeveer net zo duur zou zijn als een rondvaart maar dat valt toch iets tegen:br:

 
Ik stond net op het punt om te boeken na de zomerdrukte maar ja ik zie er nu maar vanaf. Ik dacht dat het ongeveer net zo duur zou zijn als een rondvaart maar dat valt toch iets tegen:br:

Weer een paar rijken verdwenen.. blijven dr nog voldoende over.


ook goedenavond.
 
Avond Albert en ja of ze rijk zijn dat weet ik niet want misschien was het een last minute:DD
 
Ja dat is echt voor enkelen weggelegd. Iemand die zoiets kan betalen voor een uitje die bezit genoeg. Maar goed geld is makkelijk maar ik denk niet dat het gelukkig maakt.
Er zijn belangrijker zaken in het leven.
 
Goedenavond.

Hier vandaag de 30 graden ook weer gezien.
Gelukkig zowel op het werk als thuis lekker koel.
 
Goedenavond,

ik was net boodschappen doen. Had zoals altijd teveel gekocht om makkelijk thuis te krijgen.
Dus de boodschappen in een tas achterop de fiets terwijl ik er naast liep. Zweetdruppeltjes parelden van mijn slapen naar beneden. Foei... wat een weer!
 
Goedenavond,

ik was net boodschappen doen. Had zoals altijd teveel gekocht om makkelijk thuis te krijgen.
Dus de boodschappen in een tas achterop de fiets terwijl ik er naast liep. Zweetdruppeltjes parelden van mijn slapen naar beneden. Foei... wat een weer!
Dus wat heb je nu geleerd? Dat je het de volgende keer precies zo doet? Of toch anders? Misschien toch maar een fietskar kopen?
 
of laten bezorgen

of vaker boodschappen doen zodat het in de fietstassen past

of minder eten

of....vul eigen keuze in....
 
Hier heeft het lezen/luisteren op een heel erg laag pitje gestaan na het overlijden van mijn moeder.
Ik had niet meegekregen dat je moeder was overleden, alsnog heel veel sterkte gewenst!
 
Avond, het wordt weer een plaknacht geloof ik. En morgen een drukkende dag. Gelukkig rond 12u klaar met het werk.
 
Zo, koffietijd. 25,6 op de thermo hier.

Paar lampen van het plafond gehaald, en een paar gaten dichtgestopt met plamuur. Vrijdagmorgen komt de schilder het plafond mooi Wit spuiten. Met de roller doen ze tegenwoordig bijna niet meer. En hij kan dat vast beter dan dat we zelf gaan te knoeien.
Ik hoor het al dat word een ware "Rauschenberg" 😁
 
Avond John.
 
Dus wat heb je nu geleerd? Dat je het de volgende keer precies zo doet? Of toch anders? Misschien toch maar een fietskar kopen?
Je kent vrouwen toch ! 😆
of laten bezorgen
Komt woensdag, maar het fruit is bij Lidl zoveel beter en goedkoper. Ligt niet ver bij mij vandaan.
Ik bestel de meeste boodschappen maar ik maak uitzonderingen voor fruit en groenten.
of....vul eigen keuze in....
😂
Ik had niet meegekregen dat je moeder was overleden, alsnog heel veel sterkte gewenst!
Dankjewel meis. Ik had het ook nog niet op het forum verteld. Is alleen via PM ter sprake gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allemaal.
Het is hier redelijk uit te houden, hoop dat het morgen ook niet al te warm gaat worden want wil de muren sausen in de kamer waar de nieuw aquaria komen.
 
Goedenavond allemaal.
Het is hier redelijk uit te houden, hoop dat het morgen ook niet al te warm gaat worden want wil de muren sausen in de kamer waar de nieuw aquaria komen.
Misschien niet zo heet maar ik vrees stik benauwd. En dan nog het vocht van het sauzen erbij… Ik hoop voor je dat het meevalt.
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Goedemorgen allemaal.
 
aloha allen
 
Aloha.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen Marcel en maak je maar op voor een warme dus een dag met ellendig weer. Het is nu lekker hier buiten maar ja ook hier verwachten ze rond de 28 graden.
 
Moge Corne.
 
Mogge. Ivm de drukkende hitte drukken we de hardloopkleding vandaag in een lager tempo
 
Moge Albert en vandaag doen jullie dat op het tempo van een snelwandelaar dus😉
 
Goedemorgen mensen.
Denk dat ik vandaag maar afzie om de muren te gaan sauzen.
 
Moge Tom en het wordt straks weer flink warm dus doe maar rustig aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: ach ik laat ze lekker kletsen Rinzo
      Terug
      Bovenaan