Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Albert. Straks lekker de MotoGP kijken met dit weer en weer een erg goede tijd voor CollinV. Nadat ie de vorge race al 6e werd. Hij staat nu op startplek nummer 4 maar ja dat houdt zo n jong broekje niet vast maar hij doet het erg goed tot op heden.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen.
 
Zie net dat het hier 30 graden wordt en na vandaag zo n 24 graden en over een week gaan we naar 22 graden.
Gaat eindelijk de goede kant op. En elke dag wat regen en dat frist ook lekker even op denk ik.
Maar ja in het Zuiden zal het wel weer warmer worden:sorry:
Ik denk dat het zo rond 23 graden blijft hangen.

Maar ze vereachten wel een buitje rond de middag. Dus zal daarna we klef worden.
 
Moge Marcel en ja de kans op een bui is aanwezig. Jammer genoeg heb ik de bakken al ververst want anders had ik ze in de tuin gezet.
 
Goedemorgen.

Mooi om zo met je hobby bezig te zijn. Inspiratie op gedaan?
Een beetje vast wel. Vooral erg genieten van al die mooie planten en bloemen. En als je dan weer een leuk plantje ziet die ze zelf ook nog verkopen kon ik het natuurlijk weer niet laten......dus met 2 plantjes thuisgekomen:DD Gisteren waren beide tuinen van mensen die zelf ook echt van tuinieren en planten houden dus was leuk.
 
Moge Thea. We gaan maar eens zitten voor de Moto3.
 
Goedemorgen en voor alle vaders een fijne vaderdag dan heb ik hem ook. 😉
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Mogge, bijna middag. T is broeierig hierzo buiten door de bewolking zeg. Weersomslag met wat regen en wind uit andere hoeken. Maar we blijvend hoge temperaturen.

Zover mn weersvoorspelling
 
Middag Albert Pelleboer.
 
Zo we gaan de MotoGP kijken en hebben net het mooie volkslied kunnen horen. Jammer dat het wordt gezongen door iemand die beter op de markt kan gaan staan🤣

Inmiddels hier 28 graden dus we zetten de actieknop nog een tandje lager (oeps, hij staat al op zn laagst).
 
Middag allemaal en ik lees net dat Oranje het weer goed doet😱
 
Middag allemaal en ik lees net dat Oranje het weer goed doet😱
Drama, tenminste wat ik gezien heb vd wedstrijd. Koeman kan wel inpakken weer. Totaal geen vechtlust, ja alleen Weghorst zojuist ff.
 
Dr valt hier warm water uit de lucht lijkt het wel.
 
Drama, tenminste wat ik gezien heb vd wedstrijd. Koeman kan wel inpakken weer. Totaal geen vechtlust, ja alleen Weghorst zojuist ff.
Ja ik had niet anders verwacht en een andere trainer verricht nog geen wonderen met dezelfde spelers.

Dr valt hier warm water uit de lucht lijkt het wel.
Dat betekend dus wel gratis douchen😉
 
Ja ik had niet anders verwacht en een andere trainer verricht nog geen wonderen met dezelfde spelers.


Dat betekend dus wel gratis douchen😉
Is goed voor je haar die zure regen vergeet je conditioner niet john 😜
 
Hier zeggen de hele tijd dat het regent. Maar heb nog geen druppel zien vallen.
En met 27 graden is best warm buiten.
Vanmiddag een klein rondje gelopen in Slenaken. En een lekker softijsje gegeten.
 
Maar heb nog geen druppel zien vallen.
Ze kunnen zo dom kletsen he daar in Limburg😉
In het zuiden hebben ze het ook weleens over het regent meters bier:DD

Avond allemaal vanuit een droog en warm grunn.
 
Avond, ben loom en moe. Tuin van vandaag viel helaas tegen. Was er redelijk wat jaren geleden geweest en was toen erg mooi. Helaas.
 
Avond Thea en van dit weer wordt je ook loom en moe.
 
Nou gooit er iemand nog wat hout op het vuur ik krijg het nog koud, of moet ik het dan doen. Vooruit, fijne avond nog allemaal 😄
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en we zitten nog op de regen te wachten.
 
Het wordt hier vandaag en morgen nog flink warm.
Morgen komt er onweer en regen verwachten ze.
Het is al wel erg vochtig. Dus het zullen klamme dagen worden.
 
Ja het is benauwd en er staat toch wel aardig wat wind. Hier verwachten ze 25 graden voor vandaag.
Maar ja die lui kun je niet vertrouwen tegenwoordig:pp
 
Moge Corne.
 
Middag allemaal.
 
Middag op deze broeierig warme maandag.
 
Middag Albert en het is hier heerlijk met 21 graden en een flinke woei. Dit mogen we tot de kerst wel zo houden:DD
Maar ja de vreugde is vast weer voor korte duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: maar goed... 😀
      Terug
      Bovenaan