Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik lig ook uiterlijk om 10 uur erin hoor.
 
Avond allemaal.
 
Avond.

Hier ook weer genoeg avontuur gehad.

Op weg naar huis begonnen allerlei gele lampjes op te lichten.
Maar, die gele kun je nog wel even mee naar huis.
Toen ging daarna het sturen ook wel erg zwaar.
Bijna thuis. Rood lampje van de remmen.
Dat betekend dus gelijk eraf. Gelukkig afslag van der valk.
Auto kunnen parkeren. Uitgezet, maar zo dood als wat.
Pechhulp gebeld.
Dynamo stuk.
Accu wat pit gegeven. En achter de pechhulp richting garage.
Aardig hard werken zonder stuurbekrachtiging.

Morgen hoor ik wel wat het gaat kosten.
Maar na 351000 km is het niet gek, dat er wat stuk gaat.

Leuk detail.
In juni 2014 heb ik deze auto op vakantie gekocht bij de garage waar die nu weer staat.
Was net na pinkpop.
Komend weekend is pinkpop.
 
Leuk detail.
In juni 2014 heb ik deze auto op vakantie gekocht bij de garage waar die nu weer staat.
Was net na pinkpop.
Komend weekend is pinkpop.
Avond Marcel. De auto wil terug naar het vertrekpunt uit 2014 voor zn laatste? Trip.
 
Avond Marcel. De auto wil terug naar het vertrekpunt uit 2014 voor zn laatste? Trip.
Nou, dat weet ik nog niet.
Deze rijd nog als een zonnetje. Motorisch is er niks mis mee.
En nu hoeft deze nog maar 9000 km ipv 33000 km per jaar te rijden.
Dus ik noem het pre pensioen.
 
Avond Marcel en na een nieuwe woning moet er ook maar een nieuwe auto komen denk ik:DD
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en misschien kun je anders een krantenwijk nemen nu je minder vroeg de deur uit moet:DD
 
Dat is een heel goed idee.
Ik denk dat ik de digitale krant maar ga bezorgen.
Dan neem ik ook een abonnement en ik neem aan dat je wel een stukje wil omfietsen voor me🤣
 
Goede morgen :koffie:
 
Goedemorgen.

Allemaal een ijsje van mij?
 
Moge Jaap en Nicole.

Nou ik lust wel wat slagroomijs:DD
 
Middag allemaal..
 
Het kan ze bij de woningbouw ook weinig schelen denk ik. In het keukenkastje waar de leidingen lopen zag ik vocht en de bodemplaat was al wat opgezet. Dat een week geleden gemeld en ze zouden de aannemer inseinen en die zou dan de opdracht weer moeten geven aan Breman die het moet uitvoeren. Tja garantie zeggen ze dan.
Nu een week later niks gehoord en weer gemaild en ja Bremen belt net en ze komen volgende week donderdag al.

Ongelofelijk dat ze met een lekkage al na 14 dgn voor de deur staan zeg en ik denk dat ze gelijk een nieuw kastje kunnen bestellen.
O ja, en we kregen vorige week goed nieuws dat het ontbrekende hangende kastje binnen was en die komen ze eind van de maand monteren en dat is ook best snel als je bedenkt dat die in october is besteld🤣🤣
 
Het kan ze bij de woningbouw ook weinig schelen denk ik. In het keukenkastje waar de leidingen lopen zag ik vocht en de bodemplaat was al wat opgezet. Dat een week geleden gemeld en ze zouden de aannemer inseinen en die zou dan de opdracht weer moeten geven aan Breman die het moet uitvoeren. Tja garantie zeggen ze dan.
Nu een week later niks gehoord en weer gemaild en ja Bremen belt net en ze komen volgende week donderdag al.

Ongelofelijk dat ze met een lekkage al na 14 dgn voor de deur staan zeg en ik denk dat ze gelijk een nieuw kastje kunnen bestellen.
O ja, en we kregen vorige week goed nieuws dat het ontbrekende hangende kastje binnen was en die komen ze eind van de maand monteren en dat is ook best snel als je bedenkt dat die in october is besteld🤣🤣
Bij mij doet de woningbouw niets aan gebreken dus ik ben al eens eerder naar de huurcommissie gestapt. Dat had me toen een huurverlaging van 80% voor anderhalf jaar bezorgd. Kan niet klagen. Laat ze maar nee zeggen 😂
 
Bij mij doet de woningbouw niets aan gebreken dus ik ben al eens eerder naar de huurcommissie gestapt. Dat had me toen een huurverlaging van 80% voor anderhalf jaar bezorgd. Kan niet klagen. Laat ze maar nee zeggen 😂
Ach ze doen er wel wat aan maar het duurt al met al veel te lang. Als ze weten dat er ergens water ontsnapt, hoe weinig ook, waardoor de bodemplaat van het kastje uitzet dan moet er op korte termijn iemand komen kijken en niet 2 weken later. Maar ja ze hebben het druk zeggen ze dus ja ik geloof ze op hun blauwe ogen.
De aannemer heeft de renovatie gedaan dus die is verantwoordelijk voor de garantie en klachten. Dus de verhuurder seint deze aannmer in die op zijn beurt weer de uitvoerder inseint want de aannemer had alles uitbesteed bij gebrek aan eigen personeel.
En als iets over 3 partijen moet verlopen dan weet je het vaak wel.
 
Ach ze doen er wel wat aan maar het duurt al met al veel te lang. Als ze weten dat er ergens water ontsnapt, hoe weinig ook, waardoor de bodemplaat van het kastje uitzet dan moet er op korte termijn iemand komen kijken en niet 2 weken later. Maar ja ze hebben het druk zeggen ze dus ja ik geloof ze op hun blauwe ogen.
De aannemer heeft de renovatie gedaan dus die is verantwoordelijk voor de garantie en klachten. Dus de verhuurder seint deze aannmer in die op zijn beurt weer de uitvoerder inseint want de aannemer had alles uitbesteed bij gebrek aan eigen personeel.
En als iets over 3 partijen moet verlopen dan weet je het vaak wel.
Dan is het bij jou uitermate soepel verlopen! 😁 Ik heb nog jaren aan klachten liggen waar ik na 3 jaar en een dreiging er uit gezet te gaan worden, ik nu eindelijk toch maar naar de huurcommissie stap. Werd gisteren gek aan gekeken toen ik had over dat ze dreigde me er uit te zetten en ik werd gerust gesteld dat ik het recht had om naar de huurcommissie te stappen. Maar er werd in eens gezegd dat ze nu ook eindelijk binnenkort naar het probleem wilde kijken dus dat het naar de huurcommissie stappen geen zin zou hebben. Ze vrezen iets denk ik. Helaas pindakaas.
 
Tja het is maar wat je soepel noemt Don want dat vindt ik pas zo als alles ok is op de datum van de eindinspectie. Die was hier ergens in oktober en de afgelopen maanden zijn er nog echt wel kleine dingen aangebracht of gemaakt. Maar ja het is hier een project van 220 huizen en het moet zo goedkoop mogelijk dus dan hou je na afloop altijd wel kleine puntjes.
 
Ik mag hier niet klagen. Eigenlijk wordt alles snel opgelost, soms wel heel erg (te) voortvarend, alleen de laatste keer niet. Het met rook kijken waar een lekkage zit in de standleiding. Jullie weten misschien nog wel, waar de brandweer voor ingeseind moet worden. Nog niks over gehoord. Maar daarvoor ga ik bellen. Ik ruik die putlucht niet meer. Denk dat de oude wasmachine met leegpompen de sifon op de een of andere manier leeg trok, en dat de nieuwe dat dus niet doet.

en het moet zo goedkoop mogelijk dus dan hou je na afloop altijd wel kleine puntjes.

Wat mij opvalt, en dat zal niet voor elke werknemer gelden, is dat ze dingen vaak maar half half repareren. Waarbij ik ze tegenwoordig vraag of ze het thuis ook zo zouden achterlaten.
 
Ach ze doen er wel wat aan maar het duurt al met al veel te lang. Als ze weten dat er ergens water ontsnapt, hoe weinig ook, waardoor de bodemplaat van het kastje uitzet dan moet er op korte termijn iemand komen kijken en niet 2 weken later. Maar ja ze hebben het druk zeggen ze dus ja ik geloof ze op hun blauwe ogen.
De aannemer heeft de renovatie gedaan dus die is verantwoordelijk voor de garantie en klachten. Dus de verhuurder seint deze aannmer in die op zijn beurt weer de uitvoerder inseint want de aannemer had alles uitbesteed bij gebrek aan eigen personeel.
En als iets over 3 partijen moet verlopen dan weet je het vaak wel.

Bij jou wordt de lekkage tenminste nog verholpen 🙂 Hier mogen we het zelf doen.

Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. Vervelend wanneer ze het zo doen dat de schade meer wordt dan anders nodig geweest.
 
Ik mag hier niet klagen. Eigenlijk wordt alles snel opgelost, soms wel heel erg (te) voortvarend, alleen de laatste keer niet. Het met rook kijken waar een lekkage zit in de standleiding. Jullie weten misschien nog wel, waar de brandweer voor ingeseind moet worden. Nog niks over gehoord. Maar daarvoor ga ik bellen. Ik ruik die putlucht niet meer. Denk dat de oude wasmachine met leegpompen de sifon op de een of andere manier leeg trok, en dat de nieuwe dat dus niet doet.



Wat mij opvalt, en dat zal niet voor elke werknemer gelden, is dat ze dingen vaak maar half half repareren. Waarbij ik ze tegenwoordig vraag of ze het thuis ook zo zouden achterlaten.
Ja dat klopt en dat hebben we hier ook wel gezien. Druppen verf op de vloer wat je zelf dan nog moet schoonmaken of veel troep wat ze laten liggen en dingen vergeten waarvoor je weer achter hun kont aan moet huppelen.
Na de renovatie is een inventarisatie onder de bewoners gehouden met veel vragen en z ekwamen op ik dacht een 5.7 uit met voornamelijk de kanttekening dat de communicatie erg slecht was.
 
Een hele goede middag allemaal, wat een heerlijke dag is het weer.
Vanmorgen mijn LFS verlost van de laatste voorraad Crystal Red, 11 stuks er bij en ook nog 5 Rasborra Galaxy's.
Bak doet het geweldig, zijn net onze kleinkinderen.

Kleinzoon (16) geslaagd Havo 5 en kleindochter (15) Mavo 4.
Allebei helemaal happy dus Opa en Oma ook en vanavond naar het eerste feestje (van Kleindochter).
Ze hebben er beide keihard voor gewerkt.

Ben momenteel op zoek naar een Jewel Rio 180, zag wel een leuke aanbieding.
Zag ook wat op Marktplaats maar ja, je kan dan wel de ellende van een ander kopen.
Toch maar een nieuwe bestellen denk ik, kan nog net voor dat de traplift gaat komen want de nieuwe moet wel een etage hoger komen.
Ik zag wel op MP een aardig aanbod van een onderkast, nog in de verpakking en niks mis mee.
Gelijk een bod gedaan.
 
Middag Tom en van harte met de kleinkinderen.
 
Avond allemaal.
 
Avond Albert.
 
Goeindag John.
 
Avond Marcel. Misschien kan ik je nog een digitale eierbal toesturen:juggle:
 
Tot morgen en slaap lekker.
 
Ja, welterusten John. Eerst ff de tweede helft kijken van het voetbal als je het goed vindt? Dan gaan wij ook misschien,
 
Goedenacht mensen.
Het was me het feestje wel bij onze kleindochter.
Allemaal Sweet sixteen en de hele avond Harry Styles natuurlijk.

Nu ff weg dromen, heb de Jewel Rio 180 besteld.
Oom van kleindochter (zwager van onze ex-schoondochter) heeft een Discus winkel en die gaat het leveren.
Ik kan het overal bestellen maar gun hem de omzet, alhoewel ik begreep dat die bakken bijna tegen inkoop worden verkocht.
Maar goed, dat is niet mijn probleem, ook de kast er bij besteld.
Hij brengt het gratis thuis en ook nog naar boven, kijk daar ben ik blij mee.,
Voor nu wens ik iedereen welterusten of zoals de Grieken zeggen, Kalinichta.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan