Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.
Zojuist nieuwe bak voor het eerst gevuld. Ik twijfel nu of ik het zo laat of niet. Scheelt een hoop werk😂
IMG_2114.jpeg
 
Middag.
Zojuist nieuwe bak voor het eerst gevuld. Ik twijfel nu of ik het zo laat of niet. Scheelt een hoop werk😂
Bekijk bijlage 361123
Niets meer aan veranderen! Prachtig zo dat stuk hout op de voorgrond! Lekker strak, modern en minimalistisch ontwerp zo, nieuwe trend! De rest zou toch alleen maar afleiden 😄
 
Gmiddag, lekker in de tuin onder het zonnescherm. En musjes die water drinken bij de terrasvijver. Zo is het wel vol te houden tot het eten. En daarna weer naar de waterkant om andere visjes te spotten.
 
Nee joh.. uurtje fietsen met 23km per uur..moet je zien hoeveel benzine je uitspaart, om van slijtage en onderhoud nog maar niet te spreken.
Ja en dan een nieuwe heup en knie.

Ach ik reed voorheen 170 km per dag. En nu 40. Dat is 130 km per dag minder.
Dat is 630 km per week. Dat spaart per 23 weken een beurt voor de auto.
Dus hoef nu nog maar 1x per jaar naar de garage. APK + beurt.

Voorheen 2x per jaar beurt.

Spaar mijn inziens nu al wel genoeg.

En kan bovendien nog lekker uitslapen ook.
 
Rookmelders. Wat een fijne apparaten.

Vraag me af hoeveel mensen per jaar bezwijken aan een hartverlamming. Zal over een jaar of 8 wel exponentieel toenemen.
Wegens verplichting van vorig jaar.
Schrik me een ongeluk. En altijd voor Jan (met die korte naam).
Gelukkig lag ik niet te slapen.
 
Rookmelders. Wat een fijne apparaten.

Vraag me af hoeveel mensen per jaar bezwijken aan een hartverlamming. Zal over een jaar of 8 wel exponentieel toenemen.
Wegens verplichting van vorig jaar.
Schrik me een ongeluk. En altijd voor Jan (met die korte naam).
Gelukkig lag ik niet te slapen.
Ik heb hm hier nog niet af gekregen ondanks mn geweldige kook en rook kunsten. Vraag me eigenlijk af of ie wel werkt 😂
 
Ik heb hm hier nog niet af gekregen ondanks mn geweldige kook en rook kunsten. Vraag me eigenlijk af of ie wel werkt 😂
Hier zijn ze altijd uit zichzelf af gegaan.
Geen idee waarom.
Ik heb een hekel aan die dingen.
 
John! Ik kan het niet meer vinden in waar we het hadden besproken maar op internet , aquariumplanten.NL kan je nu als filter aanzetten; koudwaterplanten en “energiebesparingsoptie” 😂 dussss voor onze koud waterbakken zitten we nu gebakken (pun intended)
 
Goedemorgen allemaal.

John! Ik kan het niet meer vinden in waar we het hadden besproken maar op internet , aquariumplanten.NL kan je nu als filter aanzetten; koudwaterplanten en “energiebesparingsoptie” 😂 dussss voor onze koud waterbakken zitten we nu gebakken (pun intended)
De hobby wordt zo wel goedkoop:DD
 
Goedemorgen.
En hier nu een e-scooter (Segway) in gebruik voor woon- werkverkeer. Wel ideaal hoor.
 
Er was ooit een tijd dat mensen zichzelf voort duwde met die dingen 😂
Als je zonder benzine stond dan kon je je een ongeluk duwen en ja dat is me een keer gebeurt. Met een lekke band ook altijd feest maar ja dan moet je niet door glas heenrijden:DD

Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Als je zonder benzine stond dan kon je je een ongeluk duwen en ja dat is me een keer gebeurt. Met een lekke band ook altijd feest maar ja dan moet je niet door glas heenrijden:DD

Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
Ik kan me niet meer de laatste dag herinneren dat ik een lekker band had... En ik rijd elke dag wel een km of 20 op een fiets... ik zwenk zo veel dat ik automatisch tussen het glas door fiets denk ik 😄 Maar ik heb het over een step, een e- scooter kan ook een elektrische step zijn 😄
 
Met een e-scooter? Wij gebruikten daar een step voor :)
Ja dat bedoel ik ook ;) een step heeft alleen nooit nn voorkeur gehad ik vond het leuker om te skaten met rolschaatsen of een skateboard. Maar met die elektrische dingen ga ik zeker op me muil 😂
 
Middag Corne en ik wil je als tip dan meegeven om de volgende keer lekker thuis vakantie te houden:ROFLMAO:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan