Avond allemaal.
Dat spul is waarschijnlijk hartstikke giftig. Niet alleen voor honden/katten, maar ook voor bv egels en vogels. Niet laten intrekken, meteen goed wegspoelen.Avond,
Geen drup regen hier. Alleen nattigheid uit de drukspuit, gevuld met water en HG groene aanslagreiniger. Even een paar dagen laten inwerken. Kijken of het effect heeft op de schutting die niet vervangen is.
Tussen nu en 31-12-2024😉Avond, koude dag zeg brrr....wanneer komt die zooooooooooooooooooooooooooooooomer😎
goeie tip hoor…..Hypocryte bende met die zogenaamde bestrijdings middelen.
Gewoon lekker met chloor aan de gang. Dat valt zeer snel uiteen in keukenzout. Niks schadelijk voor milieu.
Maar juist daarvan zeggen ze dat het schadelijk is………
Nee het is spotgoedkoop, dus valt geen droog brood aan te verdienen…..
Las het ook deze morgen.Ook goedemorgen. Bijna weekend.
🙂🙂
Blij da’k geen electrische auto heb. Nu willen die malloten dat je hem savonds niet mag opladen. Omdat dan het net extra belast wordt. Dus maar lekker in benzine en diesels blijven rijden mensen.
https://www.telegraaf.nl/financieel...al-elektrische-auto-s-van-16-00-tot-21-00-uur
Ik niet want ik heb alleen briefjes van 20 en dan is het pak te dik om in mn kontzak te doen Jaap🤣🤣Want tja 30/40 duizend hebben de meeste niet in de achterzak zitten.
Zou ik je niet aanraden John voor je het weet ben je een verdachte van wit wassen of ergerIk niet want ik heb alleen briefjes van 20 en dan is het pak te dik om in mn kontzak te doen Jaap🤣🤣
Ik zal eens vragen of ik ze kan wisselen voor briefjes van 100😉
Haha, ja zag er ook iets over bij Kassa en de regelgeving is belachelijk Jaap.Zou ik je niet aanraden John voor je het weet ben je een verdachte van wit wassen of erger
Zit je in eens zonder bank rekening om dat de bank je als risicofactor ziet.😱
Is echt weer wat voor Nl of niets doen of zo strak dat normaal zaken doen niet meer gaat.Haha, ja zag er ook iets over bij Kassa en de regelgeving is belachelijk Jaap.
Sterkte Jaap, dat is geen makkelijke gang die je moet gaan maken met de partner van je kameraad. Fijn dat je met haar mee gaat.Is echt weer wat voor Nl of niets doen of zo strak dat normaal zaken doen niet meer gaat.
Nu eerst en dan straks naar ziekenhuis samen met de vrouw van de kameraad voor een gesprek met de artsen over kameraad vrees het ergste.
Tja zie dat niet meer als mijn plicht is verder geen familie meer van beide kantenSterkte Jaap, dat is geen makkelijke gang die je moet gaan maken met de partner van je kameraad. Fijn dat je met haar mee gaat.
Ja, die wegen wel wat per stuk. Deze plantenbak halen we uit elkaar en maken er 2 van.Flinke klus Albert met die grote stenen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.