Goeden Dag Topic


Avond allemaal.
 
Middag
Leuke ideeën Marcel 1 probleem de meeste hebben helemaal geen EV
Want tja 30/40 duizend hebben de meeste niet in de achterzak zitten.
Heb dat geld ook niet hoor. Maar als ze uiteindelijk die richting op willen, dan moeten ze wel zoiets gaan doen.
 
Is echt weer wat voor Nl of niets doen of zo strak dat normaal zaken doen niet meer gaat.
Nu eerst :koffie: en dan straks naar ziekenhuis samen met de vrouw van de kameraad voor een gesprek met de artsen over kameraad vrees het ergste.
Sterkte Jaap!
 
De grote tuinverbouwing. Maar wel zonder RTL of SBS hulp. Samen met zn 2en.
Ze zitten niet echt stevig met de kit vast. Dat scheelt een paar klappen met een rubberen hamer.
Lekker bezig Albert. Ben benieuwd wat je er van gaat maken.
 
Heb dat geld ook niet hoor. Maar als ze uiteindelijk die richting op willen, dan moeten ze wel zoiets gaan doen.
Zag in het weekend een Loonwerker op tv, ging over alles electrisch maar tractoren werd nog niet veel mee gedaan. Nu was er 1 ontwikkeld voor het zware werk. Kostprijs €800.000 per stuk en die kon dan maar een uurtje zn werk doen voor de accu leeg was . Onbetaalbaar voor een ‘normale’ agrariër dus.
 
Zag in het weekend een Loonwerker op tv, ging over alles electrisch maar tractoren werd nog niet veel mee gedaan. Nu was er 1 ontwikkeld voor het zware werk. Kostprijs €800.000 per stuk en die kon dan maar een uurtje zn werk doen voor de accu leeg was . Onbetaalbaar voor een ‘normale’ agrariër dus.
Ja, het is ook onbetaalbaar voor de normaal werkende nederlander.
En de gene die het kan betalen, strijkt er ook nog een subsidie voor op. En die zo’n auto kan betalen, die heeft die subsidie ook niet nodig.
Maar goed. Laten we er gewoon het beste van maken. En klagen mogen we ook niet.
Jij lekker verder met je tuin. Ik met mijn aquarium.
 
Idd lekker bezig, donderdagmiddag weer, en vrijdagochtend. Nog 2 dagen werken en vrijdag lekker vrij
 
Zag in het weekend een Loonwerker op tv, ging over alles electrisch maar tractoren werd nog niet veel mee gedaan. Nu was er 1 ontwikkeld voor het zware werk. Kostprijs €800.000 per stuk en die kon dan maar een uurtje zn werk doen voor de accu leeg was . Onbetaalbaar voor een ‘normale’ agrariër dus.
Ow ben jij er zo een.
 
Ik heb het niet bij iedereen😁
 
Avond binnenkomers.
 
Ff lekker gedoest om nu lekker bankzaken te doen.
 
Tuurlijk. Soms moet dat, verandering is soms leuk. Tuin is nu aan de beurt.
Mooie woorden laat maar zien wat jij ermee doet dan, zowaar tuinier ikzelf ook soms .
 
Moge binnenkomers.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Goedemorgen
Zo weer wat lichter en beter zicht geen haar wat iedere keer voor de ogen hangt
Met dank aan de kapster
Nu :koffie:
 

Terug
Bovenaan