Heb je goed geslapen na de bekerwedstrijd?
Goedemorgen allemaal
Heb je goed geslapen na de bekerwedstrijd?
Goedemorgen allemaal
Ik ga proberen een uurtje extra te slapen maar die biologische klokt gaat meestal gewoon door in het werkritmeAvond Michael dus ik zal je morgenvroeg niet zo vroeg hier al aantreffen?
Ja dat heb ik ook en tussen 5 en 6 uiterlijk ben ik wakker hoor.Ik ga proberen een uurtje extra te slapen maar die biologische klokt gaat meestal gewoon door in het werkritme
Ik overal maar zoeken naar m'n cadeautje! Zelfs in de tuin en de groenstrook voor het huis want geen idee hoe goed jij kunt mikkenJa dat heb ik ook en tussen 5 en 6 uiterlijk ben ik wakker hoor.
Avond buurvrouw en ik ben vergeten om het gister naar beneden te gooien
Wat dit was zal dus een raadsel blijven![]()
Nee nee, ik verklap niks en als je inde buurt bent dan kom je het maar ophalenIk overal maar zoeken naar m'n cadeautje! Zelfs in de tuin en de groenstrook voor het huis want geen idee hoe goed jij kunt mikken![]()
moi Thea, ja ik hoest nog… wel wat minder is mn gevoel. Hopelijk vannacht ook wat minder.Avond Albert, hoest? (Pun intended)![]()
Gaat eindelijk weer wat de goede kant op dus.moi Thea, ja ik hoest nog… wel wat minder is mn gevoel. Hopelijk vannacht ook wat minder.
Nu . nl en ik haakte af bij de reclame……
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.