Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge, de langste werkdag van de week voor mij, van half 8 tot half 5. Zoals elke week op woensdag. Rest vd week verdeel ik over 3 dagen mn uren zodat ik vrijdags lekker vrij ben en totaal aan 24 urige werkweek kom. Lekker afbouwen naar…..

Mogge, de langste werkdag van de week voor mij, van half 8 tot half 5. Zoals elke week op woensdag. Rest vd week verdeel ik over 3 dagen mn uren zodat ik vrijdags lekker vrij ben en totaal aan 24 urige werkweek kom. Lekker afbouwen naar…..
werkse dan zou ik zeggen Albert
.

Een antwoord in het algemeen, niet specifiek voor John.

Ik heb een teefje dat er op los markeert. En ze tilt de poot erbij om om de bomen te raken. Desnoods 2 poten met een handstandje. Het gebeurt mij ook wel eens als ik met mijn gedachten niet erbij ben, dat ze tegen een hek plast of zo. Ik voel me daar niet prettig bij, ik voel me dan opgelaten.
Het is een hond aan te leren niet overal te plassen, dan hoeven ze ook niet altijd overal weggetrokken te worden. Mijn twee reuen altijd aangeleerd dat ik bepaalde waar en wanneer gemarkeerd kon worden en ze hebben er niets aan over gehouden. En met een lijn kan men ook sturen.

Misschien dat het plaatselijk verschilt maar hier is het in het algemeen ‘not done’ en grote kans dat je er ook wat van gezegd krijgt.
Ik vind dat een heel goede instelling Nicole!

Ik zal ook nooit naast een groenstrook willen wonen. Want zomers ruikt dat alleen maar naar drollen en pis.
Als je daar kort langsloopt, zal het sommigen weinig doen. Maar je zou er maar naast wonen. Zomers in je tuintje….

Ik heb hier op de oprit ook een populaire bloembak. Weet jij misschien wat goed werkt, om dat markeren te stoppen??

Ik heb hier op de oprit ook een populaire bloembak. Weet jij misschien wat goed werkt, om dat markeren te stoppen??
Een jachtgeweer denk ik :DD ;))

Tja ik heb er zelf geen last van hoor dat ik buiten iets ruik terwijl er veel honden in de buurt lopen. Als het markeren is opgelost dan zit je weer met katten van anderen die in de tuin poepen en zo blijven we bezig:DD;))
Ik maak me er niet druk om en er zij ergere dingen in het leven dan een plassende/poepende hond of poes.

Moge Marcel .

Btw, ik denk dat je ook een emmer met een scheut chloor of plakken kan gooien tegen stank maar dat is een gedachte. Milieuvriendelijk is anders wat en wellicht ook verboden.

Vaak zit er aan een hekje of paaltje een geur en willen ze daar plassen.

Moge allemaal en ja ik heb net ook geplast maar wel netjes op de wc hoor.
Ik snap dat jij zelf niet letterlijk voor paal wilt staan hoor. Doordenker :DD
Is ook tamelijk koud met dit weer.
Ik zal ook nooit naast een groenstrook willen wonen. Want zomers ruikt dat alleen maar naar drollen en pis.
Als je daar kort langsloopt, zal het sommigen weinig doen. Maar je zou er maar naast wonen. Zomers in je tuintje….

Zomers in je tuintje…
Het zijn hier niet alleen de uitlaters maar de gemeente plaatste bv een prullenbak op zo’n 5 meter van een achtertuin 🤮 en weigert die te verplaatsen. Bak ligt naast een uitlaatroute dus bij 30 graden weet je het wel. (En niet alleen bij 30°).

Ik heb echt geen idee wat je kunt doen om het markeren te stoppen. Ook niet wat tegen de geur werkt.
Een vriendin zat ooit met een zelfde probleem door haar eigen honden. Een nest Duitse Doggen pups. Daar komt heel wat plas uit. Rijkelijk met chloor de tuin doen met chloor hielp in elk geval niet. Ook niet pure chloor erop. Dat maskeert alleen even.

Waar hier poep (verplicht) daadwerkelijk wordt opgeruimd wisselt hier van straat tot straat. Bizar eigenlijk, maar het zijn vaak dezelfden die het al dan niet op de stoep laten liggen. De rest volgt omdat ze niet met een hink-stap-sprong over het gras willen.

Het zijn hier niet alleen de uitlaters maar de gemeente plaatste bv een prullenbak op zo’n 5 meter van een achtertuin 🤮 en weigert die te verplaatsen. Bak ligt naast een uitlaatroute dus bij 30 graden weet je het wel. (En niet alleen bij 30°).
Nog erger is met warm weer een afvalbak waar ook de honden tegenaan pissen :DD :DD

Middag allemaal. Grijs maar droog buiten.

Ik vind dat een heel goede instelling Nicole!

https://www.kabelshop.nl/BSI-Honden...s-Ecologisch-600-gram-30101-i9538-t23430.html

Of Lavendel schijnt ook te werken. Maar ja dat is theorie he. Praktijk moet het uitwijzen.

Middag Albert en ja ik mis JW ook want hij zou juist meer na het afstuderen weer online komen.
Gelukkig heb ik hem op FB en heb hem een bericht gestuurd maar ja nog geen reactie gehad dus misschien is hij zn zaag kwijt.

https://www.kabelshop.nl/BSI-Honden...s-Ecologisch-600-gram-30101-i9538-t23430.html

Of Lavendel schijnt ook te werken. Maar ja dat is theorie he. Praktijk moet het uitwijzen.
Ik ben altijd heel sceptisch over dit soort producten. Kattenschrik werkt ook niet. Maar ok, zonder te proberen weet je het niet. Ik vrees alleen dat de drang om te markeren zo groot is dat er maar weinig is dat ze weerhoudt. Ik kan me niet herinneren dat mijn honden achteruit deinsden voor een of ander geurtje. Wel niezen door sigarettenrook.
Ja Peb vertrouwt veertjes niet en deinst bij een veertje achteruit :DD maar ik zie Marcel nog niet als vrouw Holle een kussen uitkloppen :DD

Middag. En weer een weekdag overleefd. Nog 1 te gaan. En alweer lang weekend.
Ff lekker aan de Bloemkool zo.

Hallo Stefan. Ik hoop dat je die 0,5 gram van vanmorgen er niet bij hebt gegeten vandaag ;))

ik heb ook nog aanwezig geweest op mijn werk . Tegenwoordig krijgen we dagelijkse tabellen zodat ze perfect kunnen meten wat ik gisteren heb gedaan .....

Bob de bouwer is weer bezig in het aquarium. Heb het hout iets verplaatst…..

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan