aquatlantis splendid 100
Well-known member
Goedemorgen allemaal
werkse dan zou ik zeggen AlbertMogge, de langste werkdag van de week voor mij, van half 8 tot half 5. Zoals elke week op woensdag. Rest vd week verdeel ik over 3 dagen mn uren zodat ik vrijdags lekker vrij ben en totaal aan 24 urige werkweek kom. Lekker afbouwen naar…..
Ik vind dat een heel goede instelling Nicole!Een antwoord in het algemeen, niet specifiek voor John.
Ik heb een teefje dat er op los markeert. En ze tilt de poot erbij om om de bomen te raken. Desnoods 2 poten met een handstandje. Het gebeurt mij ook wel eens als ik met mijn gedachten niet erbij ben, dat ze tegen een hek plast of zo. Ik voel me daar niet prettig bij, ik voel me dan opgelaten.
Het is een hond aan te leren niet overal te plassen, dan hoeven ze ook niet altijd overal weggetrokken te worden. Mijn twee reuen altijd aangeleerd dat ik bepaalde waar en wanneer gemarkeerd kon worden en ze hebben er niets aan over gehouden. En met een lijn kan men ook sturen.
Misschien dat het plaatselijk verschilt maar hier is het in het algemeen ‘not done’ en grote kans dat je er ook wat van gezegd krijgt.
Een jachtgeweer denk ikIk heb hier op de oprit ook een populaire bloembak. Weet jij misschien wat goed werkt, om dat markeren te stoppen??
Ik snap dat jij zelf niet letterlijk voor paal wilt staan hoor. DoordenkerVaak zit er aan een hekje of paaltje een geur en willen ze daar plassen.
Moge allemaal en ja ik heb net ook geplast maar wel netjes op de wc hoor.
Zomers in je tuintje…Ik zal ook nooit naast een groenstrook willen wonen. Want zomers ruikt dat alleen maar naar drollen en pis.
Als je daar kort langsloopt, zal het sommigen weinig doen. Maar je zou er maar naast wonen. Zomers in je tuintje….
Ik heb hier op de oprit ook een populaire bloembak. Weet jij misschien wat goed werkt, om dat markeren te stoppen??
Nog erger is met warm weer een afvalbak waar ook de honden tegenaan pissenHet zijn hier niet alleen de uitlaters maar de gemeente plaatste bv een prullenbak op zo’n 5 meter van een achtertuin 🤮 en weigert die te verplaatsen. Bak ligt naast een uitlaatroute dus bij 30 graden weet je het wel. (En niet alleen bij 30°).
https://www.kabelshop.nl/BSI-Honden...s-Ecologisch-600-gram-30101-i9538-t23430.htmlIk vind dat een heel goede instelling Nicole!
Ik zal ook nooit naast een groenstrook willen wonen. Want zomers ruikt dat alleen maar naar drollen en pis.
Als je daar kort langsloopt, zal het sommigen weinig doen. Maar je zou er maar naast wonen. Zomers in je tuintje….
Ik heb hier op de oprit ook een populaire bloembak. Weet jij misschien wat goed werkt, om dat markeren te stoppen??
Ik ben altijd heel sceptisch over dit soort producten. Kattenschrik werkt ook niet. Maar ok, zonder te proberen weet je het niet. Ik vrees alleen dat de drang om te markeren zo groot is dat er maar weinig is dat ze weerhoudt. Ik kan me niet herinneren dat mijn honden achteruit deinsden voor een of ander geurtje. Wel niezen door sigarettenrook.https://www.kabelshop.nl/BSI-Honden...s-Ecologisch-600-gram-30101-i9538-t23430.html
Of Lavendel schijnt ook te werken. Maar ja dat is theorie he. Praktijk moet het uitwijzen.
Hij kan veren erop plakken.maar ik zie Marcel nog niet als vrouw Holle een kussen uitkloppen![]()
Zeg dat nou niet, voordat je het weet... 😉Hij kan veren erop plakken.
Zou dan wel secondenlijm nemenZeg dat nou niet, voordat je het weet... 😉
Ik zal eens een veer stoppen waar de zon niet schijnt…..Hij kan veren erop plakken.
Ehhh, krijg ik ook een prijs als ik raad waar dat dan kan zijnIk zal eens een veer stoppen waar de zon niet schijnt…..
Tuurlijk, een hele passende prijs.Ehhh, krijg ik ook een prijs als ik raad waar dat dan kan zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi dan ga ik een nachtje slapen voor ik antwoord en ik zal je dit via de pb laten wetenTuurlijk, een hele passende prijs.
Ik ga alvast de kip pluimen dat Marcel voldoende voorraad heeft .Ehhh, krijg ik ook een prijs als ik raad waar dat dan kan zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent gewoon jaloers dat ik een prijs kan winnenIk ga alvast de kip pluimen dat Marcel voldoende voorraad heeft .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.