Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Peter.

Lekker weer buiten en de vieze warmte van gister zijn we hier kwijt gelukkig.

hier nog wel warm hoor, maar als het goed is morgen wat minder

Goedemorgen.

Hier gisteren 29 graden. Lekker de airco aangezet en heerlijk geslapen.

Erg veel last van hooikoorts op het moment, dus de ramen dicht gehouden.

Paar druppels uit een donkere wolk hier. Volgens buienradar gaat het meeste ten noorden van ons. Hopelijk blijft het droog want er zijn wat activiteiten gepland hier ivm de bevrijding die gevierd wordt deze week.

Paar druppels uit een donkere wolk hier. Volgens buienradar gaat het meeste ten noorden van ons. Hopelijk blijft het droog want er zijn wat activiteiten gepland hier ivm de bevrijding die gevierd wordt deze week.
Stuur alles maar naar John die stond gisteren al de regendans te doen of wat erop gelijkt

Stuur alles maar naar John die stond gisteren al de regendans te doen of wat erop gelijkt
Graag, en dan stuur ik ook wat warmte mee, want daar schijn snel een eind aan te komen daar..

Middag.

Hier is het met 27 graden nog steeds erg warm.

Voel me al paar dagen niet lekker. Keelpijn. En nu komt die hooikoorts daar ook nog bij.

Wat een bureaucratische onzin zeg.

Krijg brief van de zorgverzekering. We gaan uw incassomoment aanpassen. Van de 1e van de naar de 27e van de maand.

Betaal ik hierdoor meer? Nee u betaald niet meer.

Ja ja graaiers. In Mei betaal ik dus op 1 Mei en op 27 Mei. Dus ik betaal dit jaar 13x ipv 12x.
Gewoon 1 maand extra premie.

Vuile schoften zijn het!

Ja maar dat van 27 mei is de premie van juni neem ik aan. Zo niet dan zijn het oplichters. Normaliter had je de premie van juni op 1 juni betaald en dat is nu 3 dagen eerder op 27 mei.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan