Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogguh, wachten op de timmerman. Moet een balk aan de schuur vervangen worden. Dakgoot lekte al een tijdje, en hadden we vervangen, maar toen bleek een vd balken een beetje rot te zij. Op de plek vd lekkage, dus iemand erbij gehaald die hem komt vervangen. Hij is de vakman, ik van het slopen.
Dus voorwerk is al deels gedaan, eraf schroeven mag hij doen. Leg mn valhelm alvast klaar…

Goedemorgen :petjeaf:
Vanmiddag maar weer eens kijken bij de Zoo en zo in Ede, inspiratie op doen voor de terugkeer van mn meterbakje:DD

middag, zo de rotte balk vd schuur in vervangen. Door lekkage vd dakgoot was er een deel rot geworden, was pas zichtbaar na verwijderen vd oude goot onlangs. Buurman met klussenbedrijf gevraagd om te vervangen. Nog geen 2 uurtjes werk voor de vakman. Zelf de dakgoot er weer aangezet zojuist.

IMG_8073.jpegIMG_8079.jpeg

Moge binnenkomers. Bakken klaar hier, eten in huis en ja het gaat nu dus regenen.

:koffie: Tussen het veranderen vd Lido door. Planten staan er weer in, hout is aangepast. Zo weer water bijvullen. Is nu nog een lekkere bruine bak om te aanschouwen. Ik ga ook weer elzenproppen toevoegen.

Ja die proppen geven flink af en ik week ze vaak in warm water voor een paar keer want anders vindt ik het te bruin.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan