Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mij achter 24.2, volgens Weerplaza 22.
Vies benauwd. En de stoep voor de deur is bloedheet, dus met de hondjes het gras op. Gelukkig daarvan meer dan genoeg rondom de plek waar ik woon.
Arme Peb deed een plas en ging op een lage distel zitten met haar dingetje 😉 Die was zo weer overeind.
Dadelijk toch nog de deur uit op de fiets, en hopelijk kan ik dan met het pakje wat ik ophaal ook fietsend terug naar huis. Een onderdeel wat het installeren van de slang van de mobiele airco makkelijker moet maken. Zonder meters Duct tape. Besloten die mobiele airco toch maar te gaan gebruiken. De zomer is net pas begonnen en nu al een lange hittegolf te verwachten in het zuiden. Te lang om niet te gaan koelen. Ik zet hem op de slaapkamer. Laat hem daar lekker de hele dag koelen en dan zet ik ws tijdens de nacht uit. In de hoop dat muren/meubels ook koel zijn en het daarom niet snel op warmt.