Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag allemaal en de temp gaat straks dalen dus no panic. Morgen heerlijk weer met 20 graden.

Net een hele mooie Moto3 gezien met een hele grote kopgroep en dat geeft spectakel.

Middag allemaal en de temp gaat straks dalen dus no panic. Morgen heerlijk weer met 20 graden.

Net een hele mooie Moto3 gezien met een hele grote kopgroep en dat geeft spectakel.
. Kun je eindelijk je iglo weer uit.en hard aan t werk. ☀️

Ach Albert vroeger was het ook vaak een vast clubje wat oudere leden in het GMT en toen kwamen daar ook zelden nieuwe leden dus in dat opzicht is daar niet veel in veranderd.
Oudere leden zijn weggevallen en daar is geen nieuwe aanwas voor terug gekomen. Ook in de chat zien we vaak nieuwe leden 1x langskomen maar dat is het dan wel weer.

Ach Albert vroeger was het ook vaak een vast clubje wat oudere leden in het GMT en toen kwamen daar ook zelden nieuwe leden dus in dat opzicht is daar niet veel in veranderd.
Oudere leden zijn weggevallen en daar is geen nieuwe aanwas voor terug gekomen. Ook in de chat zien we vaak nieuwe leden 1x langskomen maar dat is het dan wel weer.
Komt op mij ff over als een ‘lange neus’ zoals je het brengt. Maar goed zul je wel anders uitleggen, dat mag. Maar wil het toch ff gezegd hebben.

Komt op mij ff over als een ‘lange neus’ zoals je het brengt. Maar goed zul je wel anders uitleggen, dat mag. Maar wil het toch ff gezegd hebben.
Nou je mag altijd zeggen wat je wil maar dat heb je verkeerd opgevat. Ik gaf enkel aan dat ook vroeger er vaak alleen vaste leden in het GMT zaten en namen hoef ik niet te noemen.
Destijds kwamen door ook zelden nieuwelingen bij die in het GMT zijn blijven hangen en dat is nu ook zo denk ik en al zeker in de chat. Vaak groet men 1x in de chat en verder zie je die leden niet terug daar maar goed dat is iedereen zijn eigen keus natuurlijk.
Dus samenvattend is er in vergelijking met 5 jaar geleden weinig tot niks veranderd.

Wat ik wel nog wil zeggen is dat er veel kritiek is op de chat maar de leden die nog wel in het GDT komen doen ook weinig moeite om daar een gesprek aan te gaan. Vaak is het goedemorgen, ik ben zo vrij, het is zo weekend en ik ben weer thuis. Dat is allemaal prima maar ja zo krijg je toch niet de gesprekken die wel in de chat ontstaan over bepaalde zaken.
Maar goed het GDT is bestemd voor van alles en nog wat dus alleen een groet is ook prima.

Vaak is het goedemorgen, ik ben zo vrij, het is zo weekend en ik ben weer thuis. Dat is allemaal prima maar ja zo krijg je toch niet de gesprekken die wel in de chat ontstaan over bepaalde zaken.
Maar goed het GDT is bestemd voor van alles en nog wat dus alleen een groet is ook prima.
Wie de schoen past 😉 of zo.

Wie de schoen past 😉 of zo.
Ja precies want ik heb bij de vorige keer dat dit ter discussie stond 2x een balletje opgegooid om een discussie te starten maar ik kreeg 1 of zelfs geen reactie dus de leuke gesprekken voer ik dan wel in de chat natuurlijk. Ik dacht nou men wil als ik het zo lees toch graag wat gezelligheid in het GDT maar ja dat bleek toen niet jammer genoeg.
Dus ja dan doe ik met de rest mee en bij deze breng ik dan mn avondgroet :DD :DD

Lees net weer een post dat mensen van de lfs een verkeerd advies krijgen en dan in de problemen komen. Toch jammer dat er nog steeds zovaak verkeerde info wordt gegeven door de verkopers.

Onze kat had van de week een muisje gegrepen in de tuin. Uiteindelijk eruit kunnen krijgen, maar helaas de achterpootjes gebroken. Helaas overleed hij kort daarna, maar mensen vinden het blijkbaar raar als je daar de dierenambulance voor belt 😳. Hoe denken jullie daarover?? De ambulance dienst reageerde overigens heel serieus.

Onze kat had van de week een muisje gegrepen in de tuin. Uiteindelijk eruit kunnen krijgen, maar helaas de achterpootjes gebroken. Helaas overleed hij kort daarna, maar mensen vinden het blijkbaar raar als je daar de dierenambulance voor belt 😳. Hoe denken jullie daarover?? De ambulance dienst reageerde overigens heel serieus.
Ja de onze deed dat ook een keer en dat muisje leefde al niet meer maar zoals in jou geval zou ik ook de DA bellen hoor. Het is wel een beestje die er niet om gevraagd.
Ik bel ze ook vaak in de tijden dat er jonge vogeltjes zijn en ze komen vaak wel maar soms met morren zo van ja het is maar een jonge vogel en kunt hem zelf niet voeden.
Ik snap wel dat ze prioriteiten moeten stellen maar ja een beest is een beest in mijn ogen.

Avond Lissa en hier is de zon weg en steekt de wind de kop op en het is iets aangenamer.

Ja de onze deed dat ook een keer en dat muisje leefde al niet meer maar zoals in jou geval zou ik ook de DA bellen hoor. Het is wel een beestje die er niet om gevraagd.
Ik bel ze ook vaak in de tijden dat er jonge vogeltjes zijn en ze komen vaak wel maar soms met morren zo van ja het is maar een jonge vogel en kunt hem zelf niet voeden.
Ik snap wel dat ze prioriteiten moeten stellen maar ja een beest is een beest in mijn ogen.
Ja dat vind ik nou ook. Zag er ook zo sneu uit. De volgende keer zal ik zeker weer bellen! Dan maar wat mensen die me uitlachen 😉. Mijn vrouw was het er overigens helemaal mee eens!

Ja dat vind ik nou ook. Zag er ook zo sneu uit. De volgende keer zal ik zeker weer bellen! Dan maar wat mensen die me uitlachen 😉. Mijn vrouw was het er overigens helemaal mee eens!
Ja ik geef je groot gelijk en daar zijn ze ook voor vindt ik.
Nou ik heb liefst een stabiele temp van 22 graden want 25 is mij vaak al teveel en onze slaapkamers worden sauna s wat die zitten aan de voorkant waar de hele dag de zon opstaat. Maar ja de komende dagen eerst lekker afkoelen met wat regen.

Moge Stefan en Michael en hier viel net de eerste bui gelukkig al. Deuren staan open om alles lekker te laten afkoelen.

Zo heerlijk even want het hoost buiten. Goed voor mn moerbeistruik en het koelt heerlijk af. In huis is het al van 24 naar 22 graden gezakt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan