Ik zit tegen Duitsland aan, Overijssel NL.Hier net over grens zijn non stop aan het controleren. Belgische grens.
Ik zit tegen Duitsland aan, Overijssel NL.Hier net over grens zijn non stop aan het controleren. Belgische grens.
Dan is Mw Faber met de grote oren er vast ook zelf bij want ze hebben amper mensen voor controles. Een grote poppenkast die strengere controles en laat die marechaussee de tijd maar beter besteden. Maar ja het is en blijft politiek.Hier net over grens zijn non stop aan het controleren. Belgische grens.
Gisteren Nederland binnengekomen en niemand gezien om visum te controlerenDan is Mw Faber met de grote oren er vast ook zelf bij want ze hebben amper mensen voor controles. Een grote poppenkast die strengere controles en laat die marechaussee de tijd maar beter besteden. Maar ja het is en blijft politiek.
Jammer dat je Faber hebt gemist.Gisteren Nederland binnengekomen en niemand gezien om visum te controleren
Ik ga binnenkort een paar woestijngrondels voor de brakbak op te halen. Hopelijk staat Faber niet bij de grens om alle visjes terug te sturen naar hun land van herkomstJammer dat je Faber hebt gemist.
zou toch wachten tot na de neiuwjaarsperiode dan is er enkel controle op illegalen .Goedemiddag
Ik ga binnenkort een paar woestijngrondels voor de brakbak op te halen. Hopelijk staat Faber niet bij de grens om alle visjes terug te sturen naar hun land van herkomst
Klopt, maar bij genoeg coraline in de bak zie je er straks ook weinig meer van.Erg mooi Ed en die kneedgom kun je ook in het grijs kopen en dat valt denk ik net iets minder op. Ik heb beide gebruikt maar vond zelf de grijze mooier en minder opvallend.
Dat is dan het verstandige deel van de familieTja, ik zeg ook wel eens tegen mn schoonfamilie dat ze verkeerd wonen in Groningen, het is hier stralend blauw.
Bekijk bijlage 382998
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.