Ik dacht dat je het had over goed nieuws. Goed nieuws en ajakkes uit 020 gaan niet samen in een zinAvond allemaal en ondanks de kou is er ook goed nieuws
https://www.nu.nl/voetbal/6342874/a...l-en-nadert-koploper-psv-tot-op-een-punt.html
Ik wist wel dat jij geen verstand van voetbal hebt JWIk dacht dat je het had over goed nieuws. Goed nieuws en ajakkes uit 020 gaan niet samen in een zin
Ik snap je wel John, als je zelf geen enkel verstand hebt van voetbal dan is een medevoetbalverstandloze natuurlijk makkelijk te herkennenIk wist wel dat jij geen verstand van voetbal hebt JW
Nou dat moet je niet zeggen want ik weet dat de bal rond is en dat het buitenspel is als de bal over de lijn is gerold. Verder is het de bedoeling dat je de bal zo snel als je kunt wegschopt als je die per ongeluk te pakken hebt. Mocht dat niet lukken dan is het de bedoeling dat je de tegenstander een flinke schop voor zn enkels geeft volgens mij.Ik snap je wel John, als je zelf geen enkel verstand hebt van voetbal dan is een medevoetbalverstandloze natuurlijk makkelijk te herkennen
Mooie samenvatting John.Nou dat moet je niet zeggen want ik weet dat de bal rond is en dat het buitenspel is als de bal over de lijn is gerold. Verder is het de bedoeling dat je de bal zo snel als je kunt wegschopt als je die per ongeluk te pakken hebt. Mocht dat niet lukken dan is het de bedoeling dat je de tegenstander een flinke schop voor zn enkels geeft volgens mij.
En de man die met een fluit in de mond loopt mag je de huis volschelden als het even tegenzit. Nou wil je nou nog zeggen dat ik er geen verstand van heb JW? 🤣🤣
Productieve zondag.Goedenavond.
Heb vanmiddag boodschappen gedaan. En het aquarium ververst. Ook de 2e filter voorzien van sponzen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.