Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Rustig hier en iedereen is vast in Zwolle om te feesten op hun overwinning :DD :DD

Moi. Vandaag weer veel gezien van Rome. Mede door tips vd barman van t hotel wat zaken bekeken die je met de hop on/hop off tour niet ziet. Dus lekker 2 dagen erover gedaan. Vandaag was het weer wel minder, zeg maar een regendag tot 1500uur.

Lekker plekje gevonden om een lunch te doen om 2uur vanmiddag. Zie de naam op de menukaart.
IMG_7439.jpeg
Paar dagen met ongeveer 20000 stappen per dag. Maar het zit er bijna op. Morgen half in de middag met de bus naar het vliegveld.

Mogguh. Ons ontbijt in het hotel zit er weer in. Ons vandaag nog wat vermaken met sightseeing en rond 3uur ofzo richting vliegveld Fiumicino net buiten Rome.

Moge Corne en Albert.

Nou Albert de topclubs hebben weer hun kunnen laten zien. Vandaag mag Ajax nog wat op de mat leggen.
Ook Grunn doet het heel goed en liggen op koers voor de KKD.

Mogge, vrije dag vandaag ff bijna helemaal niks..........

Moge Lex. Hier straks shorttrack kijken.

• Leuk
Waarderingen: Lex
Lang geleden dat ik een hele dag lekker thuis was en niets hoef, genieten :DD

Ik snap je wel John, als je zelf geen enkel verstand hebt van voetbal dan is een medevoetbalverstandloze natuurlijk makkelijk te herkennen :pp
Nou dat moet je niet zeggen want ik weet dat de bal rond is en dat het buitenspel is als de bal over de lijn is gerold. Verder is het de bedoeling dat je de bal zo snel als je kunt wegschopt als je die per ongeluk te pakken hebt. Mocht dat niet lukken dan is het de bedoeling dat je de tegenstander een flinke schop voor zn enkels geeft volgens mij.
En de man die met een fluit in de mond loopt mag je de huis volschelden als het even tegenzit. Nou wil je nou nog zeggen dat ik er geen verstand van heb JW? :DD :DD 🤣🤣

Ik rust mijn koffer (I rest my case) :DD
Had het niet beter kunnen verwoorden

Laatst bewerkt:
Nou dat moet je niet zeggen want ik weet dat de bal rond is en dat het buitenspel is als de bal over de lijn is gerold. Verder is het de bedoeling dat je de bal zo snel als je kunt wegschopt als je die per ongeluk te pakken hebt. Mocht dat niet lukken dan is het de bedoeling dat je de tegenstander een flinke schop voor zn enkels geeft volgens mij.
En de man die met een fluit in de mond loopt mag je de huis volschelden als het even tegenzit. Nou wil je nou nog zeggen dat ik er geen verstand van heb JW? :DD :DD 🤣🤣
Mooie samenvatting John.

Je vergeet alleen nog te melden dat je ook vaak moet gaan liggen, en doen alsof de ander je pijn heeft gedaan..

Avond. Hier vanmiddag meerdere afleveringen van The marvelous Mrs Maisel gekeken.

Goedenavond.

Heb vanmiddag boodschappen gedaan. En het aquarium ververst. Ook de 2e filter voorzien van sponzen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan