Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Kunnen we misschien een poll voor starten :DD ;))

Waarom is het toch zo moeilijk om vervanging te vinden voor iets dat kapot is gegaan. Zoek een afzuigventiel voor de douche. In bouwmarkten niet te vinden. Dacht hem online te hebben gevonden, bestelt, past niet. Doorsnede 100mm stond er, ging ervan uit dat dit het gedeelte was dat de buis in moest. Nope, die blijkt 80mm te zijn. Ben aan het meten maar geen idee wat dan 100mm is want de rest is weer groter:S Misschien moet je hier man voor zijn of slimme vrouw.
Gebeld want op de site stond ook met 125mm. Moest maar mail sturen met vraag dus nu wachten.
Plaatje bij praatje
20250121_164853.jpg

Avond allemaal.

Tja Thea voor dat soort dingen bel ik de woningbouw ;))

Avond uit een mistig en koud Nieuw-Vennep........:brk

Avond

Dat noemt zich klantenservice? Zo'n bedrijf zou ik voor een volgende keer snel afserveren.
Eh tja, weet het niet. Zoek nog steeds m'n onderdeel en de niet passende die ik hier heb liggen moet eigenlijk ook nog weer terug dus voor nu doe ik mee met hun verzoek. En hoop dat ze snappen wat ik bedoel en antwoord krijg. Als dit voor hun beter werkt vind ik het ook wel goed. We wachten af.

Iemand van jullie nog belang bij wat Crepidomanes Vietnam?

Waarom is het toch zo moeilijk om vervanging te vinden voor iets dat kapot is gegaan. Zoek een afzuigventiel voor de douche. In bouwmarkten niet te vinden. Dacht hem online te hebben gevonden, bestelt, past niet. Doorsnede 100mm stond er, ging ervan uit dat dit het gedeelte was dat de buis in moest. Nope, die blijkt 80mm te zijn. Ben aan het meten maar geen idee wat dan 100mm is want de rest is weer groter:S Misschien moet je hier man voor zijn of slimme vrouw.
Gebeld want op de site stond ook met 125mm. Moest maar mail sturen met vraag dus nu wachten.
Plaatje bij praatje
Bekijk bijlage 384070
Doorgaans moet je de diameter van het gat in de muur / plafond opmeten.
En dan koop je een rooster met de maat van het gat.

Nieuwbouw heeft standaard 125 mm diameter. Hier in huis is het 100 mm.

Doorgaans moet je de diameter van het gat in de muur / plafond opmeten.
En dan koop je een rooster met de maat van het gat.

Nieuwbouw heeft standaard 125 mm diameter. Hier in huis is het 100 mm.
Doorsnede pijp is 115mm, doorsnede van oude ventilator wat in de pijp gaat was 100mm vandaar dat ik dacht dat ik moest hebben.
Kun je dat eten?
Misschien wel maar is eigenlijk plantje voor in aquarium.

Doorsnede pijp is 115mm, doorsnede van oude ventilator wat in de pijp gaat was 100mm vandaar dat ik dacht dat ik moest hebben.

Misschien wel maar is eigenlijk plantje voor in aquarium.
Ventilator? En nu wil je er een kapje opzetten??

Maar die 100mm moet dan tocht passen? Clipjes iets naar buiten buigen en dan in de pijp duwen.

Goeienavond. Wat een heerlijk heldere zonnige dag vandaag hier! Daar heb ik echt van genoten.

De zoon heeft ff onderhoud aan zn pc gedaan zei hij. De koelpasta vd processor vervangen.
Wist niet eens dat dit nodig was af en toe.

De zoon heeft ff onderhoud aan zn pc gedaan zei hij. De koelpasta vd processor vervangen.
Wist niet eens dat dit nodig was af en toe.
Misschien als die extreem heet wordt. Maar doorgaans hoeft dit niet.

De pasta moet zeer dun tussen koeler en processor. Mag er niet tussenuit komen.
Zorgt ervoor dat de minime ruimte ertussen gevuld is met zeer geleidend materiaal.
Als de pasta droog is, blijft de werking alsnog behouden.

Misschien als die extreem heet wordt. Maar doorgaans hoeft dit niet.

De pasta moet zeer dun tussen koeler en processor. Mag er niet tussenuit komen.
Zorgt ervoor dat de minime ruimte ertussen gevuld is met zeer geleidend materiaal.
Als de pasta droog is, blijft de werking alsnog behouden.
Hij heeft een game computer met. Behoorlijke processor en 5 ventilatoren dr op. En bij dat soort pc’s is het wel aanbevolen om te doen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan