Ik ga mn kop echt niet eerst oranje schminken hoorSchijnt de nieuwste trend te zijn om vanalles het land uit te schoppen/deporteren
Ik ga mn kop echt niet eerst oranje schminken hoorSchijnt de nieuwste trend te zijn om vanalles het land uit te schoppen/deporteren
Foto!! Weet niet meer hoe die eruit ziet.Wij hebben vandaag zowaar een zonnetje.
ja het lukte niet om hem mee te nemen uit Rome helaasFoto!! Weet niet meer hoe die eruit ziet.
Snap het wel hoor met al die strenge bagageregels tegenwoordigja het lukte niet om hem mee te nemen uit Rome helaas
Ach je kunt ff in het vakantiekiekjes topic kijken voor de foto’s vd blauwe lucht. 😝Snap het wel hoor met al die strenge bagageregels tegenwoordig
Had hem al gezien en even van genoten.Ach je kunt ff in het vakantiekiekjes topic kijken voor de foto’s vd blauwe lucht. 😝
Die kan ik ook wel bellen maar denk niet dat ze langskomenTja Thea voor dat soort dingen bel ik de woningbouw
Dat noemt zich klantenservice? Zo'n bedrijf zou ik voor een volgende keer snel afserveren.Moest maar mail sturen met vraag dus nu wachten.
Eh tja, weet het niet. Zoek nog steeds m'n onderdeel en de niet passende die ik hier heb liggen moet eigenlijk ook nog weer terug dus voor nu doe ik mee met hun verzoek. En hoop dat ze snappen wat ik bedoel en antwoord krijg. Als dit voor hun beter werkt vind ik het ook wel goed. We wachten af.Avond
Dat noemt zich klantenservice? Zo'n bedrijf zou ik voor een volgende keer snel afserveren.
Doorgaans moet je de diameter van het gat in de muur / plafond opmeten.Waarom is het toch zo moeilijk om vervanging te vinden voor iets dat kapot is gegaan. Zoek een afzuigventiel voor de douche. In bouwmarkten niet te vinden. Dacht hem online te hebben gevonden, bestelt, past niet. Doorsnede 100mm stond er, ging ervan uit dat dit het gedeelte was dat de buis in moest. Nope, die blijkt 80mm te zijn. Ben aan het meten maar geen idee wat dan 100mm is want de rest is weer groter Misschien moet je hier man voor zijn of slimme vrouw.
Gebeld want op de site stond ook met 125mm. Moest maar mail sturen met vraag dus nu wachten.
Plaatje bij praatje
Bekijk bijlage 384070
Kun je dat eten?Iemand van jullie nog belang bij wat Crepidomanes Vietnam?
Doorsnede pijp is 115mm, doorsnede van oude ventilator wat in de pijp gaat was 100mm vandaar dat ik dacht dat ik moest hebben.Doorgaans moet je de diameter van het gat in de muur / plafond opmeten.
En dan koop je een rooster met de maat van het gat.
Nieuwbouw heeft standaard 125 mm diameter. Hier in huis is het 100 mm.
Misschien wel maar is eigenlijk plantje voor in aquarium.Kun je dat eten?
Vast wel, maar of het lekker en gezond is…Kun je dat eten?
Wel biologisch geteeldVast wel, maar of het lekker en gezond is…
Ventilator? En nu wil je er een kapje opzetten??Doorsnede pijp is 115mm, doorsnede van oude ventilator wat in de pijp gaat was 100mm vandaar dat ik dacht dat ik moest hebben.
Misschien wel maar is eigenlijk plantje voor in aquarium.
Afzuigventiel. Mechanische ventilatie.Ventilator? En nu wil je er een kapje opzetten??
Nope.Maar die 100mm moet dan tocht passen
https://www.mijnijzerwaren.nl/venti...MIp5TJlNSHiwMVx5CDBx15dQ-pEAQYASABEgIFHfD_BwEAfzuigventiel. Mechanische ventilatie.
Nope.
Misschien als die extreem heet wordt. Maar doorgaans hoeft dit niet.De zoon heeft ff onderhoud aan zn pc gedaan zei hij. De koelpasta vd processor vervangen.
Wist niet eens dat dit nodig was af en toe.
Hij heeft een game computer met. Behoorlijke processor en 5 ventilatoren dr op. En bij dat soort pc’s is het wel aanbevolen om te doen.Misschien als die extreem heet wordt. Maar doorgaans hoeft dit niet.
De pasta moet zeer dun tussen koeler en processor. Mag er niet tussenuit komen.
Zorgt ervoor dat de minime ruimte ertussen gevuld is met zeer geleidend materiaal.
Als de pasta droog is, blijft de werking alsnog behouden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.