Topicstarter Topicstarter jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 125,131 Leeftijd 59 Locatie Groningen Gisteren om 19:18 #2,626 stefanC zei: Avond iedereen John , we moeten streng zijn en de boodschap komt 6u24 te laat . Hopelijk krijg je volgend jaar een nieuwe kans . Klik om te vergroten... Ja beetje jammer he en dat had je kunnen voorkomen door me uit te nodigen of daar me op gebak te trakteren
stefanC zei: Avond iedereen John , we moeten streng zijn en de boodschap komt 6u24 te laat . Hopelijk krijg je volgend jaar een nieuwe kans . Klik om te vergroten... Ja beetje jammer he en dat had je kunnen voorkomen door me uit te nodigen of daar me op gebak te trakteren
stefanC Well-known member Lid geworden 28 maart 2017 Berichten 2,671 Leeftijd 55 Locatie Hulste Gisteren om 20:04 #2,627 jessicapilon zei: Ja beetje jammer he en dat had je kunnen voorkomen door me uit te nodigen of daar me op gebak te trakteren Klik om te vergroten... Voor je hier bent met jou fiets ben de 125 jaar voorbij . Dan wordt het ineens ook een hele oude taart .
jessicapilon zei: Ja beetje jammer he en dat had je kunnen voorkomen door me uit te nodigen of daar me op gebak te trakteren Klik om te vergroten... Voor je hier bent met jou fiets ben de 125 jaar voorbij . Dan wordt het ineens ook een hele oude taart .
Topicstarter Topicstarter jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 125,131 Leeftijd 59 Locatie Groningen Gisteren om 20:32 #2,628 stefanC zei: Voor je hier bent met jou fiets ben de 125 jaar voorbij . Dan wordt het ineens ook een hele oude taart . Klik om te vergroten... O je begreep het niet goed maar ik bedoelde dat je de taart had kunnen brengen met je paars en wagen
stefanC zei: Voor je hier bent met jou fiets ben de 125 jaar voorbij . Dan wordt het ineens ook een hele oude taart . Klik om te vergroten... O je begreep het niet goed maar ik bedoelde dat je de taart had kunnen brengen met je paars en wagen