- Lid geworden
- 28 september 2016
Das niet mooi, sterkte daar Stefan!Vrouw is opgenomen in het ziekenhuis dus was koers kijken via TV in ziekenhuis
Das niet mooi, sterkte daar Stefan!Vrouw is opgenomen in het ziekenhuis dus was koers kijken via TV in ziekenhuis
Hopelijk kun je beetje rustig aan doen, valt vaak niet mee om weer aan het werk te gaan als je ziek bent geweest.Broodtrommel maar weer gevuld. Morgen weer aan de arbeid na een week op de bank en bed gelegen te hebben.
Ga dr weer vol tegen aan… baas belde vrijdag nog ff, hij vroeg of ik terugkwam, ik zei waarschijnlijk wel. Ach zei hij anders zie ik dan ook wel weer hoe t gaat. Klein bedrijfje met 8 personen en hij en ik kunnen eigenlijk alleen de voorbereiding doen voor de rest van t personeel. Maar we werken meestal lekker relaxt. Op 1 collega na, die is nogal stresserig….Hopelijk kun je beetje rustig aan doen, valt vaak niet mee om weer aan het werk te gaan als je ziek bent geweest.
Sterkte en beterschap Stefan.Vrouw is opgenomen in het ziekenhuis dus was koers kijken via TV in ziekenhuis
Ik ook achter mn oogleden, slaap lekker allemaal en tot morgen.Ga dr weer vol tegen aan…
Hopelijk de voorbode van mooi droog weer.Avond. Wat een mooie zonsondergang!
Yikes! Das al op tijd. Hier al weer paar bijtjes en een hommel in de tuin gezien op de krokussen.ik heb vandaag al een wesp binnen gehad
Haha, nou dat valt mee hoor. Gewoom rustig de dag door gekomen, morgen weer verder en dan tot 12u. Morgenavond de belasting ff oplichten..Avond Albert. Aan het bijkomen?
Oh ja, dat kan ook alweer. Niet dat oplichten maar invullenHaha, nou dat valt mee hoor. Gewoom rustig de dag door gekomen, morgen weer verder en dan tot 12u. Morgenavond de belasting ff oplichten..
De bijtjes vlogen de vorige keer bij 13 graden, bijna 2 weken geleden, al uit de kasten. Korte versie: Om te poepen (reinigingsvlucht). Tijdens vorst houden bijen hun ontlasting op. Geen geintje. Aldus de imker in de buurt. Het eerst stuifmeel komt al binnen dus er is broed!Yikes! Das al op tijd. Hier al weer paar bijtjes en een hommel in de tuin gezien op de krokussen.
Weer wat geleerd🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝De bijtjes vlogen de vorige keer bij 13 graden, bijna 2 weken geleden, al uit de kasten. Korte versie: Om te poepen (reinigingsvlucht). Tijdens vorst houden bijen hun ontlasting op. Geen geintje. Aldus de imker in de buurt. Het eerst stuifmeel komt al binnen dus er is broed!
Vooral een beetje 😉Die @NicoleE he, die weet volgens mij van alles een beetje….![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.