Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ik ga goedenacht typen… kan het wel uitspreken, maar wie ‘hoort’ me hier. :engel:

Goedemorgen allemaal.

Goedemorgen op deze zonnige morgen!

Moge Hans en de zon is hier al een uur weer weg.

Middag allemaal.

Middag.

Zo, zijn we dr weer? Zat er weer iemand aan t verkeerde knopje ofzo?

Haha, sorry luitjes er zaten kabouters op de lijn :DD :DD

Ik zeg alvast avond allemaal.

Avond Albert.

Het is nog licht buiten dus dat schiet alweer op met de langere dagen.

Zo, zijn we dr weer? Zat er weer iemand aan t verkeerde knopje ofzo?
Vandaar dat het forum niet meer wou laden na mijn middaggroet.

Avond buurvrouw en wat denk jij van een kleine Mammoet in de tuin over een paar jaar?

https://www.nu.nl/wetenschap/634801...r-tot-leven-te-wekken-met-wollige-muizen.html
Hebben die lui Jurassic Park nog nooit gzien:deal:
We zijn bezig bezig om op andere planeten te gaan wonen en uitgestorven dieren weer tot leven te wekken terwijl de huidige planeet naar de kl%te gaat. Al zouden die mamoetten moeten helpen bij het behouden van permafrostlaag. Vermindering van Co2 uitstoot kan op veel meer manieren gok ik. Misschien moeten aquarianen het goede voorbeeld geven......:!:DD

Tja, de wereld wordt als maar gekken en we moeten terug naar de 80 s.

Tja, de wereld wordt als maar gekken en we moeten terug naar de 80 s.

Goedenacht

John, ik zou het niet erg vinden. Het eerste wat bij mij op komt is ‘minder gehaast’. En dan natuurlijk ‘The final countdown ‘ van Europe, waarbij ik altijd keihard mee brulde in de discotheek.

Had het vandaag nog met een vriendin over “vroeguh”. Tita tovenaar, Calimero, Barbapapa, Peppi en Kokki, Pippi Langkous, de familie Knots en meneer de Uil
Wie kent ze nog?

Moge allemaal.

Het was lang geleden dat ik een uur voetbal heb gezien maar ja leuk voetbal bestaat toch nog alleen wel door de buitenlandse clubs. PSV is gister kinderlijk aan de kant gezet .
Het was ook te verwachte en ik denk dat de andere tobbers hier er ook uit zullen vliegen.

Goedemorgen.

Ach ja….vroeger…..heerlijk zonder smartphone. Krantje erbij, en meer contact aan tafel.

Geen algoritmes die bepalen wat de meute belangrijk moet vinden.

Goedemorgen.

Ach ja….vroeger…..heerlijk zonder smartphone. Krantje erbij, en meer contact aan tafel.

Geen algoritmes die bepalen wat de meute belangrijk moet vinden.
Moge Marcel. Ja elke verandering is geen verbetering en ik vindt zelf dat tegenwoordig veel dingen slechter worden door veranderingen maar ja de maatschappij verandert.

Middag allemaal.

Smiddags. lunchtijd bijna weer voorbij. Zou nog wel ff een uurtje willen/kunnen liggen in een stil hoekje hierzo.

Middag heren.

Dus nog niet helemaal de oude Albert.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan