Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond allemaal.

Goedenavond

Avond.

Avond, druk geweest de laatste dagen hier....nu weer ff bijlezen.😉

Nou ook exit voor Feyenoord denk ik gelet op de uitslag.

Ik zeg alvast tot morgen allemaal.

Moge vakantieganger.

Dit is toch genieten
20250306_063730_Gallery.jpg

Ik zeg alvast middag allemaal.

Middag. Bijna weekend. Straks op terugweg even langs apotheek om mn medicijnen aan te vullen. En vanmiddag nog ff naar de gemeentelijke ambtenarij in het lelijkste gemeentehuis van NL om mn rijbewijs te verlengen.

Dat gaat weer geld kosten want die lui doen niks gratis.

Dat gaat weer geld kosten want die lui doen niks gratis.
:koffie: Weekend. Ik geloof dat het €53 kost, maar ja, vanwege mn kwaal moest ik gekeurd worden door de Cardioloog. En incl gezondheidsverklaring was ik al €150 kwijt dus het grapje kost mij totaal ca €200. En dan rijdt ik rondt met code 100 op mn roze pasje.

Ja dure grapjes en ze willen overal geld voor vangen maar ja je kan niet zonder.

:koffie: Weekend. Ik geloof dat het €53 kost, maar ja, vanwege mn kwaal moest ik gekeurd worden door de Cardioloog. En incl gezondheidsverklaring was ik al €150 kwijt dus het grapje kost mij totaal ca €200. En dan rijdt ik rondt met code 100 op mn roze pasje.
Paar jaar terug een Nederlander op reis ontmoet man van +/- 75 jaar en zei dat hij iedere jaar op keuring moest en ik dacht omwille van leeftijd . Hij wist ook te zeggen dat het zijn laatste reis was omdat hij zeker wist dat het afgekeurd ging worden .

Avond allemaal. Ik ben intussen een hoortoestel, links en rechts aan het testen. Ohja... Last van mijn knie.. Runners knee.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan