Cornelius
Well-known member
moghu
Ben heel benieuwd of dat hoortoestel enig effect heeft op de knie….Avond allemaal. Ik ben intussen een hoortoestel, links en rechts aan het testen. Ohja... Last van mijn knie.. Runners knee.
Ja blijft zeker triest.
Als het goed is dan hoor je dat vanzelf. 😉Ben heel benieuwd of dat hoortoestel enig effect heeft op de knie….
Gebruikt Marcel ook al gehoorapparaten danAls het goed is dan hoor je dat vanzelf. 😉![]()
WD40 voor de knieen .Ben heel benieuwd of dat hoortoestel enig effect heeft op de knie….
Jammergenoeg niet. Anders had ik die fijn even uit kunnen zetten.Gebruikt Marcel ook al gehoorapparaten dan![]()
Avond Andre.
Wat een stel brulapen naast ons zeg. Beetje fatsoen in een restaurant kun je toch wel opbrengen.
Wat voor soort restaurant had je gekozen Marcel?Dacht vanavond eens een keertje lekker uit eten te gaan.
Man man man. Voorgerecht en toetje maar overgeslagen.
Wat een stel brulapen naast ons zeg. Beetje fatsoen in een restaurant kun je toch wel opbrengen.
Een grieks restaurant. Het eten was erg goed.Wat voor soort restaurant had je gekozen Marcel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.