Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Vandaag ben ik precies 20 jaar lid van dit forum.🙂

Volgens mij ben ik inmiddels het enigste lid, die al zolang lid, is en nog steeds hier (af en toe) actief is.
Van harte Bart en vergeet Ice niet want die is ook al rond de 20 jaar van de partij.

Nou met veel pijn en moeite en matig voetjebal hebben PSV en Ajax de punten weer binnen. Volgens mij zit er tussen de eerste 3 en de 10e plek tegenwoordig niet veel verschil meer :DD .
Straks pakt Go Ahead de beker en dan mogen die ook europa in:deal:
Ja, en dan hebben ze in 020 mzzl dat ze die wel penalty krijgen, en voor soortgelijk geval van Klaassen bij Go Ahead geven ze hem niet. Totale willekeur die VAR. In dit geval Alex Bos, die bij de politie in 020 werkt……. Sja. Hands ene keer wel, en andere keer niet….

En Ice78 is hier vanaf 2013 lid.
Ja die had eerder ook een account maar kon daar niet meer opkomen en heeft toen een ander aangemaakt als het goed is. @Ice78 kan dat vast zelf beter vertellen als zn friet met sate op is :DD

Avond Albert. Tja willekeur hou je toch maar die VAR mogen ze afschaffen. Soms is het ook voor een scheids lastig maar dat was het vroeger ook en toen was het ook zonder de VAR.
Back to the 90 s;))

Ja die had eerder ook een account maar kon daar niet meer opkomen en heeft toen een ander aangemaakt als het goed is. @Ice78 kan dat vast zelf beter vertellen als zn friet met sate op is
Ja lang geleden was ik mono2000

Morgen allemaal. Ik heb 2 crossocheilus siamensis. Vandaag probeer ik ze terug te brengen. Vangen zal een opgave zijn. :engel:

Goedemorgen. Succes @Friesian Ik hoop dat jouw reflexen sneller zijn als die van visjes 😉 Success ermee

Wordt toch nog ff wachten. Eerst de planten verder laten aanslaan. Nu zijn die vissen nog niet lastig. Andere tip gekregen die ook erg goed is. Dadelijk even brood gaan halen nu wel met muziek voor onderweg. JBL sense opengear. Andere geluidsdrager was ik verloren...

Ik zou ze aan een touwtje vast binden Andre ;))

😉 Roofvis, krab, euh… wat wil hij Nou. Neem die posts niet meer serieus…

Die ga straks ook 14 verschillende bakken hebben zoals een beheerder van dit forum ooit had .

Ik kreeg het beeld van een blikje met sardientjes voor in de bakken, je kent ze wel..Die platte blauwe blikjes. Tijd dat ik ga slapen, komt niet veel zinnigs uit momenteel als ik teruglees wat ik schreef.

Mogge, zo ff naar t werk tot 12uur. En zo vliegt de werkweek voorbij natuurlijk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan