Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mooi projectje voor LEGO liefhebbers, gezien in de LEGO Store en Berlijn.

IMG_7901.jpegIMG_7902.jpeg

Leuk om in de gang hier te zetten denk ik ;))

De wespenbestrijder heeft de ingang en de binnenkant van het kersverse nest van een mooie witte coating voorzien 😉.
Ik wens mevrouw Wesp veel geluk met opruimen

🤡

De zon gaat schuil achter de wolken inmiddels hier. Laat maar komen die regen. Scheelt weer tuin bewateren,

Ik heb de tuin nog geen drup water gegeven want dan groeit alles weer harder en dat kost me weer werk. Ik laat de natuur lekker zn ding doen :DD :DD

Er komt heel wat aan.

Net met de eerste druppels nog buiten geweest. Dan ruik je goed hoe het gras stinkt van alle hondenurine. Moet eens flink doorregenen.

Dan ruik je het nog beter wil je zeggen :DD :DD
Ja inderdaad.
Er zijn sommige plekken, jeetje. Een van die plekken is tegen de haag van een hoekhuis, waar de mensen hun zithoek hebben. Walgelijk. Ik snap mensen soms echt niet. Waarom moet een reu tegen elk stukje voortuin aan plassen. Laat die hond aan de andere kant lopen en houd hem bij je.

Hier een paar druppels gehad. Heel lokaal. Mocht geen regen genoemd worden.

Ja inderdaad.
Er zijn sommige plekken, jeetje. Een van die plekken is tegen de haag van een hoekhuis, waar de mensen hun zithoek hebben. Walgelijk. Ik snap mensen soms echt niet. Waarom moet een reu tegen elk stukje voortuin aan plassen. Laat die hond aan de andere kant lopen en houd hem bij je.
Oeps, ik laat Sky ook plassen waar hij wil hoor behalve tegen fietsen of auto s aan. Een hond snuffelt vaak aan hekjes en struiken bij tuinen en steeds wegtrekken is geen doen en ik zie dat ook iemand doen hier volgens mij. Hier hebben we het motto "zeik je rijk" :DD :DD
Ik heb er verder ook nog nooit iemand over horen klagen en als ze dat doen dan zou ik zeggen je bent vast geen hondenliefhebber;))

Katten pissen en schijten ook vaak in de tuin van anderen maar ja ook die kun je moeilijk binnen houden vindt ik. Ja ok onze poes komt niet buiten maar ja ik zie regelmatig een ander zn poes hier de bakken bemesten hoor maar ja dat is de natuur. Ik maak me er niet zo druk om en dan zijn er wel belangrijkere zaken om je druk om te maken denk ik.

Avond. De regen is hier gearriveerd. Als het even doorzet kan ik straks de vissen uitlaten.

• Haha
Waarderingen: Lex
Avond heren en het mooie weer is eerst weer gebeurt.

Avond, lekker fris regenbuitje hier. Laat maar een paar uur doorgaan.

Avond Albert en je wordt de komende 14 dgn op je weken bediend want hier gaat elke dag wel regen vallen als ik het zo bekijk.

Normaal jullie hebben meer grachten om te vullen met water dan wij belgen

Albert , je kan de regen hoeveelheid ook verdubbelen maar dan moet je iedere dag de regendans doen het opnemen en het hier laten zien .

Jullie dansen maar, eens zien wie hier het eerst weer klaagt over de regen. Ik denk dat ik het antwoord wel weet.

Jullie dansen maar, eens zien wie hier het eerst weer klaagt over de regen. Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Die mens die jij bedoeld is 1 een Nederlander , klagen is nationale hobby en 2 die meneer heeft maar dat te doen dus ....

Albert , je kan de regen hoeveelheid ook verdubbelen maar dan moet je iedere dag de regendans doen het opnemen en het hier laten zien .
Gelukkig is het posten van een video nog niet verboden in dit topic:!:!

Je vraagt er zelf om…

Oeps, die kan ik niet bekijken zoals ik vaker heb met die video s.

Maar zonder een regendans hadden we hier net flinke donder een een fikse bui.

Oeps, die kan ik niet bekijken zoals ik vaker heb met die video s.

Maar zonder een regendans hadden we hier net flinke donder een een fikse bui.
Haha wel op YT zie ik en wat leuk om daar Stefan te zien zeg :DD :DD :DD
Hoorde toevallig daarnet dat de stem van Samson is overleden.

Joa joa…. Maar Gertje toch zeg… ik zal eens zeggen he…

Tja ik vond er nooit veel aan moet ik zeggen maar ja smaken verschillen.

Oeps, ik laat Sky ook plassen waar hij wil hoor behalve tegen fietsen of auto s aan. Een hond snuffelt vaak aan hekjes en struiken bij tuinen en steeds wegtrekken is geen doen en ik zie dat ook iemand doen hier volgens mij. Hier hebben we het motto "zeik je rijk" :DD :DD
Ik heb er verder ook nog nooit iemand over horen klagen en als ze dat doen dan zou ik zeggen je bent vast geen hondenliefhebber;))

Katten pissen en schijten ook vaak in de tuin van anderen maar ja ook die kun je moeilijk binnen houden vindt ik. Ja ok onze poes komt niet buiten maar ja ik zie regelmatig een ander zn poes hier de bakken bemesten hoor maar ja dat is de natuur. Ik maak me er niet zo druk om en dan zijn er wel belangrijkere zaken om je druk om te maken denk ik.
Een antwoord in het algemeen, niet specifiek voor John.

Ik heb een teefje dat er op los markeert. En ze tilt de poot erbij om om de bomen te raken. Desnoods 2 poten met een handstandje. Het gebeurt mij ook wel eens als ik met mijn gedachten niet erbij ben, dat ze tegen een hek plast of zo. Ik voel me daar niet prettig bij, ik voel me dan opgelaten.
Het is een hond aan te leren niet overal te plassen, dan hoeven ze ook niet altijd overal weggetrokken te worden. Mijn twee reuen altijd aangeleerd dat ik bepaalde waar en wanneer gemarkeerd kon worden en ze hebben er niets aan over gehouden. En met een lijn kan men ook sturen.

Misschien dat het plaatselijk verschilt maar hier is het in het algemeen ‘not done’ en grote kans dat je er ook wat van gezegd krijgt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan