Middag Albert. het weekend is voor de meesten nog heel wat uurtjes wachten.
Tja, verschil moet er wezen. En je hebt de keuze zelf hoeveel uur per week je werken wil/moet.Middag Albert. het weekend is voor de meesten nog heel wat uurtjes wachten.
Ja, en dan kun je weer klagen dat het te warm is… 😉 😉Ach het weer wordt beter de komende dagen dus dat scheelt weer.
Nou tot zo n 20 graden vindt ik prima hoor en het is maar weer tijdelijk want we zakken snel weer naar 16 graden.Ja, en dan kun je weer klagen dat het te warm is… 😉 😉
Ja, heeeeeeeeeeeeel traaaaaaaaaaaaaag.Zijn er leden waar het AF ook wat trager is vandaag met posten?
Jazeker.. had mn modem en mesh al geherstart, en mn iPad.. maar inderdaad al een paar dagen vindt ik het traaaaaaaaaager worden.Zijn er leden waar het AF ook wat trager is vandaag met posten?
Nee, voor mn zwager en schoonzuster hun feestje. Vanmiddag naar Slochteren voor een etentje en aansluitende feesterij ivm hun 25jr samenzijn. En vannacht in vd Valk Zuidbroek overnachten.Even een nieuwe Alexander coupe neem ik aan Albert.
Dat zou me niet opvallen want gelet op onze leeftijd zal er niet veel verschil zitten in onze snelheidToch niet mijn traagheid hoop ik...![]()
Meestal wonen of zijn deze leden limburgers . 😀Zijn er leden waar het AF ook wat trager is vandaag met posten?
Of nog Zuidelijker over de grensMeestal wonen of zijn deze leden limburgers . 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.