Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Albert.

Marcel als je die herrie ooit weer meemaakt gewoon op de deur kloppen en dan de blauwtand pakken en weglopen met de mededeling die kun je om 07.00 weer ophalen ;))

Morgen, iedereen de koningsdag overleefd...hier in t dorp was het gezellig druk, grote vrijmarkt/ringsteken met tractoren/oude ambachten/ed. en ook gezellig staan keuvelen met de buurtgenoten.
Zelf nog wat boeken gekocht op de vrijmarkt voor 1 euro, geen geld !

Was wel de eerste keer deze week dat ik weer buiten was, even 1 week flink ziek geweest dus gisteravond ook flink moe.
Nu vandaag een beetje rommelen in de tuin rondom het huis en morgen hopelijk weer werken.
Fijne zondag !

Morgen, iedereen de koningsdag overleefd...hier in t dorp was het gezellig druk, grote vrijmarkt/ringsteken met tractoren/oude ambachten/ed. en ook gezellig staan keuvelen met de buurtgenoten.
Zelf nog wat boeken gekocht op de vrijmarkt voor 1 euro, geen geld !

Was wel de eerste keer deze week dat ik weer buiten was, even 1 week flink ziek geweest dus gisteravond ook flink moe.
Nu vandaag een beetje rommelen in de tuin rondom het huis en morgen hopelijk weer werken.
Fijne zondag !
snel beterschap

• Leuk
Waarderingen: Lex
Middag, straks ff een bezoekje doen, afgelopen donderdag een oom overleden. Even naar zn appartementje om persoonlijk afscheid te nemen met mn broer en zussen. Was de laatste nog levende van mn moeders kant. Een nicht vroeg ons of we daar behoefte aan hadden. Wij woonden jaren lang met mijn ouders en opa/oma onder hetzelfde dak in een groot huis.

Middag, straks ff een bezoekje doen, afgelopen donderdag een oom overleden. Even naar zn appartementje om persoonlijk afscheid te nemen met mn broer en zussen. Was de laatste nog levende van mn moeders kant. Een nicht vroeg ons of we daar behoefte aan hadden. Wij woonden jaren lang met mijn ouders en opa/oma onder hetzelfde dak in een groot huis.
Gecondoleerd Albert.

Nou mooie MotoGP gezien en zo Sky maar uitlaten.

Mooie overwinning van Pogi en Ajax was weer bagger net als vorige week.

Middag, kijken of onze dorpsgenoot vandaag kampioen van Engeland wordt met Liverpool. Arne zn ouderlijk huis is hier zo’n 300 mtr vandaan.

Avond Albert en dan is Arne een ex dorpsgenoot denk ik ;))
Ach die titel kan ze amper nog ontgaan denk ik.

Avond Albert en dan is Arne een ex dorpsgenoot denk ik ;))
Ach die titel kan ze amper nog ontgaan denk ik.
Dat was ie al.. oud dorpsgenoot dan.. af en toe staat er bij zn ouders nog een dikke auto op de oprit als ie op bezoek is.

Haha, ja hij rijdt vast niet in een Opel van 23 jaar met zo n salaris :DD

Nou Arne did it maar ja met zulke spelers zou ook Jans en Farioli dat hebben bereikt denk ik. De trainer is best van belang maar de spelers moeten het doen en als je kijkt wat daar loopt momenteel en wat het waard is dan is dit ook wel een beetje te verwachten.

Wat een feest daar op Anfield.

Ja dit was de 20ste titel. Natuurlijk is het feest want dat was het ook al in Deventer voor de beker ;))
Ze stonden ook behoorlijk voor in de competitie dus deze titel kon ze niet meer ontgaan.

Nou Arne did it maar ja met zulke spelers zou ook Jans en Farioli dat hebben bereikt denk ik. De trainer is best van belang maar de spelers moeten het doen en als je kijkt wat daar loopt momenteel en wat het waard is dan is dit ook wel een beetje te verwachten.
Nou…. Daar zijn de echte kenners, en die zullen er meer verstand van hebben, het niet mee eens. Schijnbaar heeft Arne iets veranderd wat andere trainers niet gelukt is bij de spelers.

Nou…. Daar zijn de echte kenners, en die zullen er meer verstand van hebben, het niet mee eens. Schijnbaar heeft Arne iets veranderd wat andere trainers niet gelukt is bij de spelers.
Ik schrijf ook dat een trainer wel belangrijk is maar dat de spelers het moeten doen. Het is niet zo dat die geen invloed hebben maar in zn totaal is die invloed veel kleiner dan de inbreng van de spelers. Die club heeft voor een kapitaal aan spelers lopen van zeer hoog nivo dus een beetje trainer was daar ook vast net zover mee gekomen.
Arne zal best wat hebben veranderd maar met dat spelersmateriaal mag je de titel ook verwachten.

Moge allemaal.

Moge Marcel en nu wel weer een goede nacht gehad?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan