Rest mij hier eigenlijk alleen nog te vermelden.
Goedemorgen.
En tot morgen.
Goedemorgen.
En tot morgen.
Nee daar worden normaliter geen problemen besproken hoor die op het forum horen. Dan ben je niet bekend met de chat en het is meer wat ouwehoeren of wat kletsen over de zoutwaterbakken die de chatbezoekers hebben.Meneer geeft zelf al het antwoord.
Straks kun je het hele forum opdoeken. Want alles wordt in de chat besproken.
Nee dat ben ik weer niet met je eens want het groepje uit de chat zijn veelal ook oudere leden en die zaten voor de chat er was ook niet echt in het GMT. Het is niet zo dat die zijn overgelopen van het GMT naar de chat.ALS DE CHAT ER NIET WAS, DAN WAS GMT (GDT) DE CHAT.
Nee, eigenlijk viel het wel mee deze keer. De week was snel door middenGeen spierpijn van het zagen JW?
Weke week dusNee, eigenlijk viel het wel mee deze keer. De week was snel door midden![]()
Haha, ja dat zei ik vorige week al Albert. De gelukkigste van de 2 slechten wordt kampioen want clubs die zoveel punten hebben gemorst en beide een zeer slechte reeks hebben gehad verdienen het beide niet om kampioen te worden. Maar ja met het nivo van onze competitie is dit wel een feit.Goedemorgen. Nou FC Grun deed war velen hoopten en ons PSV staat weer bovenaan. Ik ga collega’s uitlachen vandaag. Tot later.
Ergens is het jammer dat de topclubs tobclubs zijn geworden, maar het biedt ook een hoop leuks en vermaak vind ik.Moge JW en ik moet zeggen dat ik niks heb gezien want ik kijk zelden nog voetbal want in onze competitie is het vaak huilen met de pet op.
Maar buiten dat om zal en kan Ajax dik tevreden zijn want CL en een tweede plek daar hadden ze in het begin van de competitie voor getekend.
Toch is en blijft het jammer dat clubs als Ajax en PSV vaak bedroevend voetbal laten zien en massaal punten laten liggen. Publiek betaald veel geld voor de toegang maar vaak is het dat niet waard.
Vooral de penningmeester in Amsterdam zal tevreden zijn![]()
Ik zag ergens een video van de rode kaart voor Grunn en dat is een halvezool om er zo in te gaan en dan komt de keeper mee naar voren en die beukt nog bewust een verdediger tegen de grond. Allemaal nergens goed voor.
Ja tobclubs is het juiste woord en het nivo is echt minder dan 10 jaar geleden. Wil niet zeggen dat het gelijk minder spannend op de ranglijst maar het nivo is in de regel stukken minder.Ergens is het jammer dat de topclubs tobclubs zijn geworden, maar het biedt ook een hoop leuks en vermaak vind ik.
Het is duidelijk dat jij ook graag naar tobvoetbal kijkt zoals JW het mooi omschrijftDit was het mooiste sjaaltje gister. En onze tukker Wout had weer een steekje los na het fluitsignaal.
Bekijk bijlage 387494Bekijk bijlage 387495
Ja dat had Ajax ook tot voor 4 wedstrijden geleden. Een echte topclub zakt niet zo weg als wat PSV en Ajax hebben laten zien dit jaar. Nu draait PSV weer even maar ja voor hoelang?Hoezo TOB? PSV heeft het na dr dip weer aardig voor elkaar. Ze hadden gister nog meer kunnen, moeten scoren misschien, maar dat was niet nodig. Het team draait weer als team. Iets wat je van oa Ajax niet kan zeggen momenteel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.