Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Lissa.

Als het zo moet kunnen we beter met voetjebal stoppen denk ik. Een opstootje is al niet zoals het hoort maar in Parijs liep het helemaal uit de hand met 2 doden en 200 gewonden en 400 arrestaties en dan nog zegt de politie dat het grotendeels goed is verlopen. Gewoon stoppen met internationaal voetbal want dit is niet de eerste keer.

https://www.nu.nl/buitenland/635771...g-cl-winst-psg-meer-dan-400-aanhoudingen.html

Nou goed gedaan van de Mc Larens en Max heeft zn frustraties weer kunnen uiten.
Maar ja de tijdstraf leek me niet onterecht al denkt Max daar anders over.

Nou goed gedaan van de Mc Larens en Max heeft zn frustraties weer kunnen uiten.
Maar ja de tijdstraf leek me niet onterecht al denkt Max daar anders over.
In het intervieuw nadien vond ik hem niet onaardig . Hij zei zelf dat ze verkeerde keuze hadden gemaakt met de harde band en dat het nadien altijd makkelijk spreken was . Wat betreft de aanrijding was het de schuld dat hij geen of onvoldoende grip had .

Ja er was geen keus meer inderdaad met de banden. Maar ja wat de reden voor de aanrijding is dat kunnen wij lastig nagaan en dat het is gebeurd is dan voldoende voor een straf denk ik.
Ik neem aan dat ze beter situaties kunnen inschatten dan ik dat kan. De Mc Larens zijn gewoon beter en ook zonder de tijdstraf zou die gewonnen hebben.

Ja nadien gezien moest hij niet zijn binnengekomen had hij oudere banden maar p1 op dat moment . Erger dan nu ging het nooit zijn maar bon zoals Max zelf zegt kan je niet meer terug draaien

Avond Albert en ja dat is goed voor de toeschouwersaantallen met een capaciteit van zo n 4500 bezoekers. Maar goed dat betekent wel elke pot een uitverkocht huis.

Ja. Welterusten. Morgen 5:50u gaat de wekker weer vd ega en dus ook van mij blijkbaar.

Zeer rustig maar toen ik binnen kwam stond er een verbodsbord met ' verboden toegang voor onbevoegden '

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan