Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen,

Vandaag wordt het 33 graden dus tropenrooster.
1u eerder beginnen en 2u eerder naar huis.
Morgen wordt het hier volgens de voorspellingen 38 graden en woensdag 39 graden 🥵

Het wordt een warme dag gevolgd door 2 hete dagen maar goed dan zakt de temp hier weer naar 21-23 graden en wordt het weer aangenaam.
Zo eerst het gras snel maaien en in de rustmodus.

Goedemorgen

John, ik zou tekenen voor de temperaturen bij jullie. Scheelt maar liefst 11 graden met hier a.s. woensdag. Misschien dat je alvast de iglo kunt uitbouwen voor mij en de hondjes. Dan stap ik alvast op mijn fietsje.

Ik denk dat er wel een kleintje voor terugkomt, een betta aquarium ofzo. Het grote onderhoud ging me alleen steeds meer tegenstaan en iets meer ruimte in de kamer is ook wel welkom..
Zo herkenbaar.
Daar merkte ik aan dat de liefde voor aquariums een stuk minder was geworden. De laatste tijd kriebelt het wel weer, dan wordt het een klein bakje. Maar vooralsnog geen haast mee.

Goedemorgen

John, ik zou tekenen voor de temperaturen bij jullie. Scheelt maar liefst 11 graden met hier a.s. woensdag. Misschien dat je alvast de iglo kunt uitbouwen voor mij en de hondjes. Dan stap ik alvast op mijn fietsje.
Moge Nicole en ja hij is ruim dus er is wel een plaatsje vrij hoor maar dan zou ik wel snel op de fiets stappen want je fietst er wel een paar uur over denk ik :DD ;))

Zo herkenbaar.
Daar merkte ik aan dat de liefde voor aquariums een stuk minder was geworden. De laatste tijd kriebelt het wel weer, dan wordt het een klein bakje. Maar vooralsnog geen haast mee.
Snap ik! Een klein bakje scheelt alleen al aan snoeien en waterwisselen. Ik ben benieuwd wat je plannen tegen die tijd zijn!

Middag Albert en voor handschoenen is het echt te warm hoor ;))
Mwah, zo warm is t nog niet. Komt nog. En rest vd week tropenrooster, ze werken van 6 tot 2 smiddags, nu werk ik op dinsdags al van 8 tot 12, dus ik weet niet of ik er om 6 uur al sta, dan zou ik in principe om 10uur alweer naar huis mogen. Gewoon werktempo omlaag komende week.

Vanaf donderdag is het hier alweer 22 graden en dat is prima weer vindt ik. Nog even 2 dagen doorzetten dus.

Vanaf donderdag is het hier alweer 22 graden en dat is prima weer vindt ik. Nog even 2 dagen doorzetten dus.
Was dat maar zo, want de warmte zit in de muren en meubels. In huis blijft hier de warmte echt nog wel een tijd hangen. In de woonkamer zal dat meevallen, daar loopt nu de airco te zwoegen. Maar de rest warmt flink op.

Snap ik! Een klein bakje scheelt alleen al aan snoeien en waterwisselen. Ik ben benieuwd wat je plannen tegen die tijd zijn!
Mooi schooltje rasbora galaxy of zo. Die richting op.

Maar ik moet me nog verdiepen in de verlichting die boven die klein bakjes hangt want van die verlichting ben ik meestal niet zo'n fan. Het moet wel passen bij wat ik met planten wil. Ik wil geen overdosis aan licht (als ik niet kan dimmen). Ik zit niet et wachten op een algenexplosie. En aan de CO2 wil ik al helemaal niet.
Veel licht en CO2 is héél veel snoeien haha.
Ook wil ik om het licht te dimmen niet afhankelijk zijn van drijvers, want het aantal drijvers wisselt natuurlijk af en toe.

Veel noten op mijn zang en als ik eens wist welk (gesloten) bakje ik zou willen dan draaide die vrij snel. Een open bakje liever niet.

Doe mij maar een bakje met TL hihi. En de nodige voorraad buizen ter vervanging.

Mooi schooltje rasbora galaxy of zo. Die richting op.

Maar ik moet me nog verdiepen in de verlichting die boven die klein bakjes hangt want van die verlichting ben ik meestal niet zo'n fan. Het moet wel passen bij wat ik met planten wil. Ik wil geen overdosis aan licht (als ik niet kan dimmen). Ik zit niet et wachten op een algenexplosie. En aan de CO2 wil ik al helemaal niet.
Veel licht en CO2 is héél veel snoeien haha.
Ook wil ik om het licht te dimmen niet afhankelijk zijn van drijvers, want het aantal drijvers wisselt natuurlijk af en toe.

Veel noten op mijn zang en als ik eens wist welk (gesloten) bakje ik zou willen dan draaide die vrij snel. Een open bakje liever niet.

Doe mij maar een bakje met TL hihi. En de nodige voorraad buizen ter vervanging.
Ik zou zelf dan een Juwel led Primo kopen vvan 60cm en daar zit ook maar 7W aan led boven dus dat is geen zee van licht.

Was dat maar zo, want de warmte zit in de muren en meubels. In huis blijft hier de warmte echt nog wel een tijd hangen. In de woonkamer zal dat meevallen, daar loopt nu de airco te zwoegen. Maar de rest warmt flink op.
Die wil maar maximun 2 dagen op jou balkon zitten om aan het touwtje te trekken , heb je dat nog niet door .....

Die wil maar maximun 2 dagen op jou balkon zitten om aan het touwtje te trekken , heb je dat nog niet door .....
Ik dacht dat we de afspraak hadden ik 2 dagen en dan jij 5 dagen :pp

Avond allemaal en ik ga zo wat worstjes in de pan gooien en daarna de bak slagroomijs eens opzoeken denk ik.

Ik dacht dat we de afspraak hadden ik 2 dagen en dan jij 5 dagen :pp

Avond allemaal en ik ga zo wat worstjes in de pan gooien en daarna de bak slagroomijs eens opzoeken denk ik.
man man is al drie maand dat je mijn verlof hebt goedgekeurd voor deze en volgende week . Dus ik ga echt niet werken hoor .

man man is al drie maand dat je mijn verlof hebt goedgekeurd voor deze en volgende week . Dus ik ga echt niet werken hoor .
Nou in dat geval wil ik wel graag mn goedkeuring met mn krabbel erop zien. Mocht je verhaal niet kloppen dan ga jij maar 7 dagen aan dat touwtje zitten trekken bij Nicole :DD :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan