Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedenavond
Iedereen ligt op apegapen na die hitte natuurlijk 🙂

Bij mij is het nog dik 28 graden in de woonkamer en 29 op de slaapkamer. Vies plakkerig dus. Echt temperaturen om me koest te houden.

Goedenavond
Iedereen ligt op apegapen na die hitte natuurlijk 🙂

Bij mij is het nog dik 28 graden in de woonkamer en 29 op de slaapkamer. Vies plakkerig dus. Echt temperaturen om me koest te houden.
Avond, welke hitte. 😉 Hier 24 binnen, 17,7 buiten. Wachten op iemand die thuis moet komen van het werk. En ff borrelen samen.

Avond, welke hitte. 😉 Hier 24 binnen, 17,7 buiten. Wachten op iemand die thuis moet komen van het werk. En ff borrelen samen.
Iets te vieren?

Morgen kan de nieuwe airco aan, eens kijken wat die voor elkaar gaat krijgen tegenover de oudere. Die laatste heeft vandaag niet gelopen. Ontmanteld om de nieuwe te kunnen plaatsen. En ws heeft de oudere al een nieuw "baasje".
Ik ben echt heel erg benieuwd.

Iets te vieren?

Morgen kan de nieuwe airco aan, eens kijken wat die voor elkaar gaat krijgen tegenover de oudere. Die laatste heeft vandaag niet gelopen. Ontmanteld om de nieuwe te kunnen plaatsen. En ws heeft de oudere al een nieuw "baasje".
Ik ben echt heel erg benieuwd.
Nee, niks te vieren, niks meer gehoord, dus plannen in de ijskast… :br::br:

Gewoon ff gezelligheid na het werk, kletsen en tot rust komen. Geen werkweekend dus tijd voor van alles en nog wat.

Airco is hier uit… ARKO, Alle ramen kunnen open he.

Nee, niks te vieren, niks meer gehoord, dus plannen in de ijskast… :br::br:

Gewoon ff gezelligheid na het werk, kletsen en tot rust komen. Geen werkweekend dus tijd voor van alles en nog wat.

Airco is hier uit… ARCO, Alle ramen kunnen open he.
Heerlijk, even lekker afschakelen samen.

Hier morgen toch Airco aan ipv ramen open, wil natuurlijk even testen. Vannacht staat de boel wel open, maar de warmte zit dusdanig in huis dat het wel weer gauw opgewarmd zal zijn zodra morgen de boel dicht gaat. En het wordt morgen geloof ik al weer zo'n 27 graden en met het zonnetje op de ruiten aan de voorkant wil dat wel.

Slaap lekker dadelijk.

Goedemorgen, ff naar de Duitse buren geweest voor een tank benzine à € 1,75 per liter. En daarna met de auto door de wasstraat. Staat verder nog niet zoveel op de agenda de eerste uren. Ergens in de middag naar een verjaardag.

Moge heren en eindelijk koelt het af in huis met alles open. Vanmiddag maar weer wat Tour kijken.

Volgens de berichten is de wolk gewoon opgelost in de lucht.. maar of dat zo gezond is als het naast je huis of dorp gebeurt…..
Uiteindelijk lost alles wel een keer op.

Vind het altijd mooi als de brandweer metingen doet, en zegt: ‘Er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen’

1 Bij iedere brand komen schadelijke stoffen vrij.
2 Door de hitte stijgen de schadelijke stoffen, die komen pas kilometers verderop weer naar beneden. Dus direct naast de brand meten is weinig zinvol.

Uiteindelijk lost alles wel een keer op.

Vind het altijd mooi als de brandweer metingen doet, en zegt: ‘Er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen’

1 Bij iedere brand komen schadelijke stoffen vrij.
2 Door de hitte stijgen de schadelijke stoffen, die komen pas kilometers verderop weer naar beneden. Dus direct naast de brand meten is weinig zinvol.
Er is weer een GRIP 1 incident op Chemelot. Langs de Kerenshofweg geloof ik.

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2945...eer-in-actie-komen-voor-incident-bij-chemelot

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan