Moge JW. Het is weer droog en eindelijk koelt het in huis goed af.
Nee ik heb je niet gehoord dus ik vermoed dat je met de warmte meer geluid produceertMoguh John,
Hier is de hitte ook uit de woning en is het snachts weer heerlijk slapen. Hopelijk heb ik je vannacht niet weer wakker gezaagd![]()
Welke van de twee gehuchten? Net over de Duitse grens in Enschede of in het pittoreske Vaassen?Middag JW. Zit je nog in dat gehucht daar?
Ik doelde inderdaad op VaassenWelke van de twee gehuchten? Net over de Duitse grens in Enschede of in het pittoreske Vaassen?![]()
Ja, daar ben ik op het moment van schrijven idd weerIk doelde inderdaad op Vaassen![]()
![]()
Nou sterkte dan maarJa, daar ben ik op het moment van schrijven idd weer![]()
Moguh John, heb je de iglo al weer winterklaar gemaakt?Moge JW. Inmiddels lekker afgekoeld in huis.
Nou nee want het gaat weer richting de 25 over enkele dagen dus ik doe nog even niks.Moguh John, heb je de iglo al weer winterklaar gemaakt?![]()
Vannacht het dekbed nodig gehad.Middag Nicole. Is het alweer wat afgekoeld daar?
Tnx.. jazeker, elke dag zijn er wel wat aan t spelen, zandbak in de ene hoek, een wip en glijbaan voor de kleinere jeugd. Aan de andere kant, tegen de weg, staat een goal voor de voetballende jeugd met een groot net erachter. Er staan 2 picknicktafels voor de ‘oudere jeugd’… wij als bewoners maken er ook veel gebruik van bij mooi weer om ff koffie te drinken enz.Weet netjes Albert. Leuk pleintje trouwens. Wordt er door kinderen ook veel gebruik van gemaakt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.