Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Er hingen ook altijd ‘vrouwonvriendelijke’ kalenders in diverse kantines. Kan ook niet meer.

Er hingen ook altijd ‘vrouwonvriendelijke’ kalenders in diverse kantines. Kan ook niet meer.
Ja beetje jammer want wat is daar onvriendelijk aan. Die dames hebben zelf besloten om op die kalender te komen toch? Ik hoor vaak Johan Derksen zeggen dat vroeger veel mocht en tegenwoordig niet meer en daar heeft hij wel een punt.
Dat je van een ander afblijft is logisch maar ja we schieten nu wel weer door met die woke gemeenschap hoor. In de jaren 70 lag een groot deel topless aan het strand maar ja dat gaat velen tegenwoordig ook al te ver.
Man wat zijn we preuts tegenwoordig :DD :DD

Slavernij was ook ooit heel normaal.......
Kijk dat is iemand dwingen om iets te doen en dat is net als een vrouw betaste want dat is ook dwang en dat gaat tever.
Maar als dames zelf op een kalender willen dan moet dat toch kunnen?
En als iemand op straat een mooie meid ziet lopen en die zegt tegen mij kijk een wat een lekkere meid daar loopt dan moet dat ook kunnen vindt ik.

Daarbij hebben we het wel telkens over de mannen maar wat denk je dat de meiden tegenwoordig zeggen onderling over leuke jongens:DD:DD;))

Nou Gwen is 16 en als ik dat soms zo hoor dan zijn het niet alleen de mannen hoor.

Slavernij was ook ooit heel normaal.......
O ja, stenigen was vroeger ook normaal maar dat is appels en peren vergelijken want zoals ik al zei moet je een opmerking en lichamelijk contact los zien van elkaar.
Slavernij en stenigen is van een andere orde en dat gaat inderdaad alle perken te buiten maar een gewone opmerking is wat anders.
Nu heb je daar ook opmerkingen bij die niet kunnen want een man mag niet zeggen he zal ik je eens even lekker gaan n..... schat.
Dat gaat dan weer tever vindt maar ja als je zegt je ziet er goed uit dan is dat van een andere orde vindt ik.

Man tijden veranderen maar niet altijd ten goede zoals ze vaak zeggen ;))

Zo alle klusjes en werkzaamheden klaar dus we gaan maar wat tv/film kijken.

de zon schijnt dus dat ziet er aangenaam uit.

Zo alle klusjes en werkzaamheden klaar dus we gaan maar wat tv/film kijken.

de zon schijnt dus dat ziet er aangenaam uit.
Ik moet weer naar mijn buurman, 1 van de doorvoeren in de bodem, ( er zijn er 2), is gaan lekken. Kijken of we hem dichtkrijgen, anders moet de bak weer leeg en een nieuwe doorvoer of nieuwe ring erin. Ze zijn er tijdens de verhuizing niet uit geweest en leken nog goed vast te zitten.

Middag allemaal.

Ik moet weer naar mijn buurman, 1 van de doorvoeren in de bodem, ( er zijn er 2), is gaan lekken. Kijken of we hem dichtkrijgen, anders moet de bak weer leeg en een nieuwe doorvoer of nieuwe ring erin. Ze zijn er tijdens de verhuizing niet uit geweest en leken nog goed vast te zitten.
Dat is weer een tegenvaller dus en het is te hopen dat het makkelijk is op te lossen.

Zo ik ga maar wat poffertjes eten denk ik.

Poffertjes, 1 + 1 gratis van Jan voor Jan (T) in de bonus afgelopen week 🙂

Nou ik ontwaakte net uit mn middagdutje en dacht ja nu moet het gebeuren. Snel een emmer water gevuld en naar buiten gehold en de ramen gedaan en daarna zei ik het is weer mooi geweest en jullie zien me voor maart 2026 niet weer :DD :DD

Middag Albert. De zon laat weer verstek gaan nadat het zo mooi was vanmorgen.

Yeah. Max en Red Bull wat een strategen. T is nog niet beslist.

Nee niet beslist maar ja als Norris maar op het podium eindigt da is het goed en dan moet Max nog winnen ook. Ik heb daar wel vertrouwen in want in de regel zit die steevast in de top 3.

Nou straks gaat Grunn even in Amsterdam laten zien hoe het moet als ik TV Noord mag geloven.

Ja ik zei ook dat hij in de regel op het podium staat en als hij dat niet doet dan moet het wel raar lopen en daarbij moet Max dan ook nog winnen.
Dus Max moet 1e worden en Norris niet op het podium maar ja die kans acht ik niet groot.

Blijft een feit dat de voorsprong van Norris nog aardig groot is met 1 race te gaan. Voordeel voor Norris is dat als Piastri tussen hem en max in zou zitten dat het team echt Piastri wel daar weghaalt zodat Norris extra punten krijgt dus ja Norris heeft wellicht nog wat hulp achter de hand.

Zo ‘de hersenlozen’ van de Ajax supporters laten zich weer zien met hun vuurwerk om iemand te herdenken.. hoezo fouilleren, durven die F-siders niet aan te pakken.

Laatst bewerkt:
Tja het was bekend dat dit ging gebeuren maar ik denk dat ze niet zoveel hadden verwacht. Ach ja dat is voetbal tegenwoordig net als knokkende spelers onderling eerder dit weekend.
Het voetbal wordt er steeds leuker op🙁🙁

Tja het was bekend dat dit ging gebeuren maar ik denk dat ze niet zoveel hadden verwacht. Ach ja dat is voetbal tegenwoordig net als knokkende spelers onderling eerder dit weekend.
Het voetbal wordt er steeds leuker op🙁🙁
Slaat echt nergens op dit.. gewoon staken, Ajax dikke boete, paar wedstrijden geen publiek en punten naar Groningen.

Nou.. duidelijk dit is klaar. Sneuneuzen, dombo’s

Tja dat was weer een groep mongolen die niet van ophouden weet dus terecht gestaakt.

Slaat echt nergens op dit.. gewoon staken, Ajax dikke boete, paar wedstrijden geen publiek en punten naar Groningen.
Ja maar zo werkt het niet en dat weet je denk ik ook wel. Dit zal later ingehaald worden maar Grunn krijgt niet zomaar de punten want het elftal van Ajax kan hier niks aan doen. Er zijn al zoveel wedstrijden gestaakt de laatste jaren maar die worden later uitgespeeld.
Maar ja het gedrag is belachelijk natuurlijk op deze manier.

Wel uit hetzelfde vak, hoe krijgen die lui dat zware spul naar binnen, durven ze ze niet te fouilleren?
Ik denk dat dat vak duizenden supports huisvest en ja dan is echt iedereen fouilleren denk ik erg lastig en dat zie je vaak bij het voetbal als men vuurwerk of andere voorwerpen binnen krijgt. Anders zou ik niet weten hoe want dit ging om veel vuurwerk en dat stop je niet in je onderbroek :DD :DD

Ik vindt Ajax hier ook verantwoordelijk voor, beveiliging net zo lek als de verdediging van Ajax

Nou de controle zou streng geweest zijn en zelfs met behulp van honden dus hoe ze dat erin hebben gekregen is mij een raadsel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan