Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Fijn om te horen, maar wat spannend die tampon er uit te halen. Fingers crossed dat het daarna niet opnieuw begint.
Ja precies, ben een beetje huiverig.

Succes Henny, wanneer moet die Tampon er weer uit?

Zo, lekkere frisse neus gehaald bij de wandeling zojuist.

Middag Albert en met dit weer heb je snel een frisse neus gehaald. Hier 6 graden maar voelt aan als 2 volgens weerplaza.

Middag Albert en met dit weer heb je snel een frisse neus gehaald. Hier 6 graden maar voelt aan als 2 volgens weerplaza.
Lekker toch? Dikke jas aan en gaan. De kop even leeg laten waaien na een drukke werkdag.

Hier is de verwijzing KNO gelukkig in orde.
Fijn. Hoop dat het voor mij niet nodig is, maar mijn 15 jaar als KNO assistente zegt me dat dit nog niet klaar is. Het gutste veel te hard. Maar misschien valt het mee.🤞🏻

Fijn. Hoop dat het voor mij niet nodig is, maar mijn 15 jaar als KNO assistente zegt me dat dit nog niet klaar is. Het gutste veel te hard. Maar misschien valt het mee.🤞🏻
Begon het bij jou spontaan? Hier beide keren met lichtjes (!) mijn neus snuiten. "Gepeuter" in mij neus bij de KNO is verre van fijn (witte jassen stress) maar weegt niet op tegen de stress die dit gaf en nog steeds geeft.

Begon het bij jou spontaan? Hier beide keren met lichtjes (!) mijn neus snuiten. "Gepeuter" in mij neus bij de KNO is verre van fijn (witte jassen stress) maar weegt niet op tegen de stress die dit gaf en nog steeds geeft.
Zomaar spontaan bij bukken om iets in een lade te zoeken.

Nou bukken doe ik nu niet meer en voor de zekerheid heb ik in beide neusgaten een flinke prop watten geduwd :Dk ;)k

Avond allemaal.

Nou bukken doe ik nu niet meer en voor de zekerheid heb ik in beide neusgaten een flinke prop watten geduwd :Dk ;)k

Avond allemaal.
Of zoals mijn docent Frans deed. Die stopte in beide neusgaten een krijtje, meer dan eens.
Die man heeft zo wel ervoor gezorgd dat hij nooit vergeten wordt LOL

Of zoals mijn docent Frans deed. Die stopte in beide neusgaten een krijtje, meer dan eens.
Die man heeft zo wel ervoor gezorgd dat hij nooit vergeten wordt LOL
Ach die watten doen het hem niet echt want de buurt vergeet mij ook zonder de watten nooit:juggle::juggle:

GOEDEMIDDAG, maak er maar een grapje van. Kan best vervelend zijn neusbloeding. De vrouw hier heeft het ook af en toe spontaan.

GOEDEMIDDAG, maak er maar een grapje van. Kan best vervelend zijn neusbloeding. De vrouw hier heeft het ook af en toe spontaan.
Ach, we blijven lachen Albert.

Ja het is zeker vervelend. Ik stond hier letterlijk te trillen van schrik omdat het er zo hard uit stroomde en lang duurde, en nog levert het stress op omdat ik bang ben dat het weer spontaan gaat bloeden. Gebeurde de eerste keer ook op dag 2.
Ben blij als ze bij de KNO er wat aan kunnen doen.

De vrouw is ook weer aan het knutselen hoor. Voor een bewoonster van haar werk/woning die morgen jarig is is ze al een paar weken besig met een ‘sensorische’ kubus in elkaar te haken, naaien enzo. Heel werkje, maar ziet er mooi uit.

De vrouw is ook weer aan het knutselen hoor. Voor een bewoonster van haar werk/woning die morgen jarig is is ze al een paar weken besig met een ‘sensorische’ kubus in elkaar te haken, naaien enzo. Heel werkje, maar ziet er mooi uit.
Klinkt heel erg leuk!

Avond Zuiderbuurman.

Lekker slurpen aan een bakkie thee, zit me te gapen hier zeg de tranen in mn ogen.

Lekker slurpen aan een bakkie thee, zit me te gapen hier zeg de tranen in mn ogen.
Ik zit energie te verzamelen om te gaan douchen. Jij bent er momenteel ook wel vroeg uit elke dag. Gelukkig bijna vakantie

Dan is het nog heeeeeel donker.
Dat klopt, en daar heb ik een foto van…. 🙂
IMG_0261.jpeg

Avond, nou de kerstboom staat met ballen slingers en lampjes er in....
Buiten ook maar wat lampjes opgehangen en een nepboom met lampjes, gezellig zo !
Nu eerst maar een drankje na al de gedane arbeid.😊

Mogguh, daar gaan we weer, een paar uurtjes buffelen voor de klanten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan