Ja precies, ben een beetje huiverig.Fijn om te horen, maar wat spannend die tampon er uit te halen. Fingers crossed dat het daarna niet opnieuw begint.
Ja precies, ben een beetje huiverig.Fijn om te horen, maar wat spannend die tampon er uit te halen. Fingers crossed dat het daarna niet opnieuw begint.
Heel begrijpelijk! Na wat is het dan, tweeëneenhalve dag, is zo'n wondje toch nog teer.Ja precies, ben een beetje huiverig.
Lekker toch? Dikke jas aan en gaan. De kop even leeg laten waaien na een drukke werkdag.Middag Albert en met dit weer heb je snel een frisse neus gehaald. Hier 6 graden maar voelt aan als 2 volgens weerplaza.
Ja ik heb ook een stuk gefiets en met de goede jas aan wel te doen.Lekker toch? Dikke jas aan en gaan. De kop even leeg laten waaien na een drukke werkdag.
Morgen! Heb nu al de bibbers. Als het maar weer niet gaat bloeden.Succes Henny, wanneer moet die Tampon er weer uit?
Hier is de verwijzing KNO gelukkig in orde.Morgen! Heb nu al de bibbers. Als het maar weer niet gaat bloeden.
Fijn. Hoop dat het voor mij niet nodig is, maar mijn 15 jaar als KNO assistente zegt me dat dit nog niet klaar is. Het gutste veel te hard. Maar misschien valt het mee.🤞🏻Hier is de verwijzing KNO gelukkig in orde.
Begon het bij jou spontaan? Hier beide keren met lichtjes (!) mijn neus snuiten. "Gepeuter" in mij neus bij de KNO is verre van fijn (witte jassen stress) maar weegt niet op tegen de stress die dit gaf en nog steeds geeft.Fijn. Hoop dat het voor mij niet nodig is, maar mijn 15 jaar als KNO assistente zegt me dat dit nog niet klaar is. Het gutste veel te hard. Maar misschien valt het mee.🤞🏻
Zomaar spontaan bij bukken om iets in een lade te zoeken.Begon het bij jou spontaan? Hier beide keren met lichtjes (!) mijn neus snuiten. "Gepeuter" in mij neus bij de KNO is verre van fijn (witte jassen stress) maar weegt niet op tegen de stress die dit gaf en nog steeds geeft.
Dan help ik je hopen dat het bij deze ene keer blijft 😞Zomaar spontaan bij bukken om iets in een lade te zoeken.

Gelijk heb je!Nou bukken doe ik nu niet meer en voor de zekerheid heb ik in beide neusgaten een flinke prop watten geduwd![]()
Avond allemaal.
Enne….goedeMIDDAG!Tja ik wens iedereen liever optijd een goedenavond want dan kan ik het niet vergeten en dat wil mij weleens overkomen.Enne….goedeMIDDAG!
Of zoals mijn docent Frans deed. Die stopte in beide neusgaten een krijtje, meer dan eens.Nou bukken doe ik nu niet meer en voor de zekerheid heb ik in beide neusgaten een flinke prop watten geduwd![]()
Avond allemaal.
Ach die watten doen het hem niet echt want de buurt vergeet mij ook zonder de watten nooitOf zoals mijn docent Frans deed. Die stopte in beide neusgaten een krijtje, meer dan eens.
Die man heeft zo wel ervoor gezorgd dat hij nooit vergeten wordt LOL

Ach, we blijven lachen Albert.GOEDEMIDDAG, maak er maar een grapje van. Kan best vervelend zijn neusbloeding. De vrouw hier heeft het ook af en toe spontaan.
Ja het is zeker vervelend. Ik stond hier letterlijk te trillen van schrik omdat het er zo hard uit stroomde en lang duurde, en nog levert het stress op omdat ik bang ben dat het weer spontaan gaat bloeden. Gebeurde de eerste keer ook op dag 2.GOEDEMIDDAG, maak er maar een grapje van. Kan best vervelend zijn neusbloeding. De vrouw hier heeft het ook af en toe spontaan.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch.Ach, we blijven lachen Albert.
Klinkt heel erg leuk!De vrouw is ook weer aan het knutselen hoor. Voor een bewoonster van haar werk/woning die morgen jarig is is ze al een paar weken besig met een ‘sensorische’ kubus in elkaar te haken, naaien enzo. Heel werkje, maar ziet er mooi uit.
Ik zit energie te verzamelen om te gaan douchen. Jij bent er momenteel ook wel vroeg uit elke dag. Gelukkig bijna vakantieLekker slurpen aan een bakkie thee, zit me te gapen hier zeg de tranen in mn ogen.
Kwart over 5 vanmorgen, maar lag dr gister voor 10 al in.Ik zit energie te verzamelen om te gaan douchen. Jij bent er momenteel ook wel vroeg uit elke dag. Gelukkig bijna vakantie.
Dan is het nog heeeeeel donker.Kwart over 5 vanmorgen, maar lag dr gister voor 10 al in.
Dat klopt, en daar heb ik een foto van…. 🙂Dan is het nog heeeeeel donker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.